Recensie Gina, Antwerpen, Villa Tinto 20 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij is ze even terug naar malaga. Gina is een super lief ding en ben dan ook vaak gratis bij haar binnen geweest. Echter na een bericht op een ander forum dat ze bare neemt ben ik niet meer gegaan. Dit is voor mij een no-go.
Heb ook het een ander gelezen dat Anouk dit zal doen? Iemand hier dat dit kan beamen?
Maak je geen illusie. Ze doen het allemaal. Niet van de eerste keer, maar als je vaker komt en ze merken dat jij niet direct eist voor een condoom dan kan het zomaar gebeuren dat je bare genomen word. En hoe langer ze in het vak zitten hoe vaker het gebeurt
 
gelukkig nog nooit ziek geworden maar ben er na deze berichten te hebben gelezen wel gestopt met ts bezoek. Zou toch niet aan moeten denken een of andere ziekte op te lopen rest van je leven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze heeft nu ook een andere haardos, bruin, halflang, met roze plekken erin
ben deze dame gaan bezoeken op de plaats van Gina . ze klopt met de beschrijving van Frank.
Ze zij me dat ze Rosi noemde??? en dat dit niet haar vaste plaats was ?

Een shemale uit Ecuador .

Al bij al een zeer goed ervaring met deze shemale
 
Ze is wel degelijk daar. Er is wat verwarring, maar ik ben gisteren effectief bij Gina geweest. Ze heeft verschillende kapsels, een blonde krullenbol en lang stijl donker haar. Maar het was wel degelijk Gina en het was weer een fijne date, zoals altijd.
Bedankt voor jouw antwoord.
Ik ga vrijdag proberen haar eens terug te bezoeken, met wat geluk....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 weken terug op vrijdag naar het SKW geweest.
Eerts wat rondjes gelopen en uiteindelijk bij Gina binnen gestapt.
Ik heb uit verschillende mogelijkheden kunnen kiezen voor 150 euro....ze stelde zelfs trio voor met andere man of trans.
Uiteindelijk me alleen met haar geamuseerd.
Het volledige rijtje is gepasseerd , en ze heeft duidelijke een voorkeur om je diep in je keel te neuken.
Uiteindelijk moeten stoppen ermee omdat ik al 2 keer moest kokhalzen ....
ze is op het einde op mij klaargekomen.....
hier ga ik zeker nog terug!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na mijn afschuwelijke ervaring met Maria bij Gina binnen gestapt . Ik denk dat deze shemale oner twee namen werkt volgens de haarkapsel die ze gebruikt ... deze keer was een blonde gekrulde haarkapsel .
Gina is een heel lief en fijne shemale , de date was uitstekend. Lekere borsten en kont .Zij pijpt ook geweldig .
ze heeft me lekker hard genomen , in het begin traag en zacht en dan harder en harder . ze moest eventje stoppen voor niet te komen . Terug aan de gang wat kalmer en ze heeft me heel lekker afgetrokken .
Mij ziet ze ZEKER terug , de volgende keer zal ik meer tijd nemen en ook actief zijn
 
Verleden week zaterdag heb ik haar op haar vertrouwde plaats gespot....met de blonde krulletjes.
Helaas ging er iemand binnen juist voor mij en na verschillende malen er voorbij te komen heb ik haar niet meer aangetroffen..Jammer....
 
Gisteren langsgeweest bij Gina. Ze zag er verrukkelijk uit met haar witte krullen en prompte boobies.
Ze herkende me direct en liet me binnen. Beetje gepraat en toen zei ze dat ze hem echter niet meer hard kreeg en dat ze moe was (was op einde dag 16.00 u). Beetje vriendelijk aandringen hielp niet, ze was op. Ik apprecieer het dat ze eerlijk is en me niet nodeloos mee naar boven nam. Gewoon volgende keer. Het as zeker niet dat ze van mij af wou zijn want toch heel tijdje gepraat en daarna is ze naar huis gegaan. Nog een dikke kus gekregen omwille van de gemiste afspraak :).
Toch duidelijk zeggen dat Gina GEEN bare doet! Onder geen enkel beding en bedrag. Natuurlijk wel pzc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan