Recensie Gina, Antwerpen, Villa Tinto 20 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
126
19/03/22
68
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een nieuwe mooie shemale ontdekt. Nog niets van gelezen op girlsreview ... Zee vrouwelijk, groot en echt mooi gebouwd. Volle (fake) borsten en een vlezige piemel van toch 18 à 19 cm. Ze zit in VT 20 en volgens haar zit ze daar al enige tijd. Gaat ook nog niet direct vertrekken.
Tongt (zeer stevige tong), is actief, top en bottom kan zijn gading hier kwijt, en dat aan de normale prijzen van SK.
Een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Een nieuwe mooie shemale ontdekt. Nog niets van gelezen op girlsreview ... Zee vrouwelijk, groot en echt mooi gebouwd. Volle (fake) borsten en een vlezige piemel van toch 18 à 19 cm. Ze zit in VT 20 en volgens haar zit ze daar al enige tijd. Gaat ook nog niet direct vertrekken.
Tongt (zeer stevige tong), is actief, top en bottom kan zijn gading hier kwijt, en dat aan de normale prijzen van SK.
Een aanrader.
dagshift??
Werkt zij elke dag??
 
Hmm zat daar geen zekere ayleen ook ? ook heel vrouwelijk en fake borsten ? aan rechtse kant ?
want beschrijving klopt beetje met wat ik gespot en ben binne geweest ,maar voor vaste prijs (50 eur) kon er wel niet tongen toen ,enkel beetje pijpe bij elkaar en dan ik haar geneukt ..zat ook dag schift in weekend
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk tijd gevonden om deze review te schrijven (ongeveer 14 dagen geleden bezocht). Hierbij zullen sommige zeker denken dat het reclame is ... Eigenlijk is het reclame voor haar want echt een van mijn beste geile uitspattingen ooit!
Ze herkende me direct (hoewel ik slechts éénmaal was daar geweest) en deze keer wou ik eens meer betalen, en daar heb ik dan ook zeer veel voor teruggekregen. Ze heeft tijdens ons uurtje op geen enkel moment gevraagd om meer te betalen of zo. Tijdens onze hele date was ze zeer sociaal, niet uit de hoogte of zo, maar een fijne persoon om gewoon mee te praten. Maar daarvoor was ik er niet ...
Toen ze was uitgekleed stond er een echte vrouwelijke shemale voor mij, geweldige borsten (fake) die naar voren priemden. Perfect gebalanceerd over haar lichaam en nergens iets merkbaar van een litteken. Ze voelen niet hard aan. Ze heeft een modelletje om u tegen te zeggen, een echt colaflesje; een zeer vrouwelijke taille en de poep die dan iets groter is, net zoals het moet. Ze komt dan ok van Ecuador. Haar clit is zeker 18-19 cm en vrij dik. Hij was bij het uitkleden nog niet hard maar dat kwam zeer snel nadat ik er even mee had gespeeld. Die is dan ook de hele tijd hard gebleven. Kortom, is voor mij een van de mooiste shemales, zeker in SKW.
Begonnen met een geweldige sessie tongen, en echt diep tongen. Zelden meegemaakt, mijn lip opzuigen, mijn tong zuigen, haar tong overal rond mijn lippen, likken .... Zo zijn we een tijdje bezig geweest, terwijl ik met haar clit kon spelen. Ik stond toen al zo geil als het maar kon. Dergelijke manier van intro heb ik nooit meegemaakt, en ik heb nochtans wat ervaring zowel met shemales als met vrouwen. Ze heeft ook een vrij stevige tong waarmee ze soms een wedstrijdje doet met mijn tong.
Daarna is ze beginnen te pijpen (zonder condoom omdat ik van bij begin meer had betaald en zo had afgesproken; anders niet echt mogelijk geloof ik) en tegelijk prostaatmassage bij mij. Ik kon haar dikke clit ook (zonder condoom omdat ...) pijpen en na een tijdje vroeg ze om even te wachten want ze stond op exploderen. Tussendoor veel afgewisseld met tongen (omdat ze daar geweldig in is), likken ... Ook een beetje massage waarbij ze teasend haar clit tot tussen mijn billen laat gaan. Daarna condoom aangedaan en ze heeft me in meerdere standjes genomen. Ze paste goed in mijn holletje (maar dat kan wel tegen een stoot). Ze kan behoorlijk doordrammen. Na een tijdje deed ze condoom af en liet ze alles op mijn buik komen. Geil! Er kwam behoorlijk wat uit, maar echt spuiten was het niet, eerder een waterval of moet ik zeggen 'spermaval'. Daarna moest ik haar clit met rust laten, was zeer gevoelig. Toen was het mijn beurt om klaar te komen. Eerst nog pijpen, maar toen wou ik me zelf aftrekken op haar. Ik heb niet gevraagd of het ook in haar mond kon, maar ik geloof dat ze dat liever niet heeft.
Nog even gepraat en dan enorm voldaan naar huis. Echt, een van mijn beste ervaringen ooit. Zonder reclame :)
Hou ze in ere (alleszins voor mij).
 
Gisterennamiddag in de gietende regen eens een wandeling in het SKW gemaakt...
Na een paar keer rondgelopen te hebben zitten twijfelen tussen Marilyn die er fantastisch uitzag en Gina uit VT20.
Uiteindelijk toch voor Gina gegaan.
Binnen, en voor het beginpakket van 50 Euro gegaan, daar het de eerste keer bij haar was.
Na het obligate wasje eraan begonnen....
Lekker lichaam, met zachte borsten...lekkere pik ...
beginnen haar wat te pijpen wat ze wel lekker vondt, na 1 min duwde ze die al helemaal toto diep in mn keel, heeft zij mij wat gepijpt, n klein beetje lekkeeeeeeeer tongzoenen en daarna heeft ze mij genomen.
Ik had haar wel in het begin aangegeven dat ik niet veel ervaring had met anale sex en daar heeft ze zeker rekening mee gehouden...
na wat wennen, heeft ze uiteindelijk het tempo opgedreven en me lekker geneukt terwijl ze mij klaartrok.
Uiteindelijk ga ik hier ZEKER terug en kijk ns wat er mogelij is voor meer geld..
Aanrader
 
Wie is Marilyn, boobie1?
dat is een TS met zwart lang haar, ziet er voor mij fantastisch uit .
ze heeft ee bordje met Shemale erop en zit mestal ergens in het VT, ze verandert nogal van plaats, dus vast nummer kan ik niet geven.
Heeft grote borsten die ze altijd opvallend etaleert,, ikzelf ben er 1x binnengeweest.
Ze was nogal koel en het is bij een pijpbeurt gebleven, was wel lekker.
Blijkbaar is ze nogal ruw bij het neuken , ze penetreert jouw zonder ...voorbereiding en gaat er blijkbaar nogal stevig voor.
Ik zou ze ergens nog wel eens willen proberen, maar.........
 
Marylin is inderdaad een harde tante :)
Ze is absoluut geen GFE, komt amper aan je aan (het enige wat ze doet is in je tepels knijpen en hoe), kussen doet ze niet...maar toch ga ik er vaak naartoe als ik een slet wil zijn. Ze heeft een heerlijke pik om te pijpen en als ze je neemt is het met volle overgave.
Ik heb ooit eens een trio met een zwarte man gedaan met haar, die haar nam terwijl ik haar pijpte... leuk feestje.
Meestal komt ze klaar op mij borst, wat ik zo geil vind.
Dus ja, geen gewone, maar zeker de moeite om eens uit te proberen.
 
Marylin is inderdaad een harde tante :)
Ze is absoluut geen GFE, komt amper aan je aan (het enige wat ze doet is in je tepels knijpen en hoe), kussen doet ze niet...maar toch ga ik er vaak naartoe als ik een slet wil zijn. Ze heeft een heerlijke pik om te pijpen en als ze je neemt is het met volle overgave.
Ik heb ooit eens een trio met een zwarte man gedaan met haar, die haar nam terwijl ik haar pijpte... leuk feestje.
Meestal komt ze klaar op mij borst, wat ik zo geil vind.
Dus ja, geen gewone, maar zeker de moeite om eens uit te proberen.
ik denk het ook...., maar je kont moet al iets gewoon zijn denk ik..
Klaarkomen ook?Is het de moeite of enkel 2 a 3 druppels??
 
Hoe is Marilyn geschapen? Ik heb haar al een paar keer zien zitten en ik vind haar erg mooi en fascinerend. Ik kan best wat hebben maar heel groot heb ik nog nooit gehad
 
Ik schat een 18cm, normaal aan de punt, dikker aan de wortel.
Ik vind het een heerlijke lul om te pijpen en te voelen :)
Ze neukt hard door, maar kan het niet lang volhouden, want anders komt ze te snel klaar.
Als ze klaarkomt is het de moeite, echt wel meer dan een druppel of 3 ;-)
 
Vandaag heel rare ervaring. Ik kom aan om 12.00 uur, zie een klant weggaan en wil dan een hele tijd wachten tot gordijntje opengaat. Plots doet ze de deur open en zegt dat ze me had zien staan. Maar ze kan me niet ontvangen omdat ze bij de vorige klant was klaargekomen en nu zeer moe was. Ze wou een uurtje slapen ... Ze trekt aan haar oogleden om te bewijzen dat ze moe was ... Dit kan ze eenmaal doen bij mij.
Dus een andere oplossing bezocht in SKW.

p.s. Ze heeft nu ook een andere haardos, bruin, halflang, met roze plekken erin. Vond de vorige haardos veel mooier.
 
Vandaag heel rare ervaring. Ik kom aan om 12.00 uur, zie een klant weggaan en wil dan een hele tijd wachten tot gordijntje opengaat. Plots doet ze de deur open en zegt dat ze me had zien staan. Maar ze kan me niet ontvangen omdat ze bij de vorige klant was klaargekomen en nu zeer moe was. Ze wou een uurtje slapen ... Ze trekt aan haar oogleden om te bewijzen dat ze moe was ... Dit kan ze eenmaal doen bij mij.
Dus een andere oplossing bezocht in SKW.

p.s. Ze heeft nu ook een andere haardos, bruin, halflang, met roze plekken erin. Vond de vorige haardos veel mooier.
wie dan met een bezoek vereert??
 
Volgens mij is ze even terug naar malaga. Gina is een super lief ding en ben dan ook vaak gratis bij haar binnen geweest. Echter na een bericht op een ander forum dat ze bare neemt ben ik niet meer gegaan. Dit is voor mij een no-go.
Heb ook het een ander gelezen dat Anouk dit zal doen? Iemand hier dat dit kan beamen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan