Recensie Elena (Roe) Villa Tinto 23 (Avond/Nacht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hollebolleke

Stamgast
527
24/08/21
940
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik twijfelde tussen Roemeense Elena (wit kleedje) en de mooie dame VT D (naam even kwijt/ blauw pakje aan). Uiteindelijk toch gekozen voor Elena. En heb het me vooral niet beklaagd.
Adres bijna zeker. Kan ook een nummertje hoger/lager zijn. Corrigeer maar indien ik het fout voorheb.
Ik vermoed wel dat ze wisselende kamers bemand in Villa Tinto. Ik meen me te herinneren dat ze elders ook werd gezien.

Borsten grote B/ kleine C, is maar hoe je het bekijkt

Soms voel je meteen dat het goed zit. Bij deze prachtdame was de befaamde klik meteen aanwezig, dat voelde ik reeds toen we de trappen omhoog stapten. Het werd zelfs 1 van de beste bezoekjes bij een dame die ik voor de 1ste maal bezocht! Aangezien ik steeds de neiging heb 50€ te spenderen bij een nieuwe dame overviel mij plots een overweldigend gevoel meteen voor de volle pot van 100€ te gaan voor wat extra tijd. Ik heb het me niet beklaagd. Een klokkenkijkster is ze niet. Ik bleef er exact 30 minuten.

Na een duo wasje van beiden nodigde ze me rustig uit op bed en begon zeer relaxed mijn spel in staande houding te krijgen. Na 2-tal minuutjes condoom errond en de pret kon beginnen.
Pijpwerk was bijzonder gevarieerd waarin ik steeds de voorkeur heb het rustig aan te doen. Het werd 1 van de betere pijpbeurten die ik mocht ontvangen. Vooral rustig opbouwend waarin ze hem af en toe diep nam, tempo af en toe wat opdreef om me zo klaar te krijgen om te neuken. Pijpen bleef naar mijn gevoel maar duren.

Alle mogelijke neukvarianten kwamen uitgebreid aan bod. Godzijdank kan ik mijn kruit lang inhouden, wat een feest!

Verwacht van Elena geen geile praatjes of fake gekreun, dat hoeft zowaar niet voor mij, daar knap ik op af. Ik hou het liever 'gezellig' met interactie via beide kanten.

Elena is een schattige lieve dame boordevol humor die werkelijk perfect Engels spreekt. Een verademing!

Ieder geeft bij een bezoek een bepaalde score. Zeer uitzonderlijk geef ik dan ook een maximum score ifv mijn bezoekje aan deze fantastische dame.
Het zou me vooral verwonderen dat over haar negatief wordt gesproken ondanks ieder zijn eigen voorkeur heeft mbt de seksbeleving. Aangezien ik afknap op opblazen ballonnen en extreem hoerig uitziende types, kan ik deze lieve dame EXTREEM aanraden voor wie geniet van een sociale vrolijke dame die het rustig aanpakt!
De attributen die in de kamer 'hingen' gaven een aparte sfeer, ze waren gelukkig niet bestemd voor Elena :D

Herhalingsgevaar: 3000% ja!
Mij ziet ze alvast snel terug.

P.S. Ik vond niet meteen een eerdere recensie van Elena. Mocht ik er toch over gezien hebben, kan dit uiteraard samengevoegd worden.
 
Ik vermoed dat je dan eerder op 24 geweest bent. Die spullen waren dan van Shemale Anouk. Die kamer is boven. En 25 is ook boven. Ik vermoed dus dat 23 beneden is.

Elena is dus ook een dame om extra in het oog te houden als ik nog eens in de avond kom. ;)
;):ROFLMAO:
 
Je beschrijving doet me denken aan een Elena die vroeger werkzaam was in de VT maar die heeft een halve sleeve en grote tattoo op haar linkerhand dus dat valt wel op. ik zal dan zelf nog eens een kijkje moeten gaan nemen om te zien of het over dezelfde Elena gaat;).

Draagt ze een bril ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan