Recensie Kelly (Villa Tinto 3 - Avond ) Dominicaanse 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hollebolleke

Stamgast
527
24/08/21
940
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dominicaanse Kelly onlangs bezocht. Ik schat ze rond de 30.
Deze dame heeft geen vaste kamer en verhuisd wekelijks in Villa Tinto waar een plaats vrij is.
Aangezien ze afkomstig is uit Nederland spreek ze uiteraard vloeiend 'onze moedertaal'.
Nog maar zelden zulke sociale kwettergans (positief bedoeld!!) bezocht tijdens een 1ste date. Wat een geratel... Zo heb ik het graag.
Aangezien ik steeds zoekend ben naar een 'totaalpakket' (zelfs voor een korte date van 50€ wat ik steeds uitgeef bij een 1ste bezoek) waarin het sociale contact even belangrijk is als het seksuele stapte ik na 20 minuten meer dan tevreden buiten.
De klassieke 'suck en fuck' was 1 van de betere bij een 1ste bezoek.
Kelly neemt rustig haar tijd waarin je als klant meteen aanvoelt dat het om cru te stellen niet 'erop en erover' is.

Haar borsten leken me grote B / kleine C. Kwestie hoe je het zelf beziet/aanvoelt.

Pijpend was zeer afwisselend en vooral uitgebreid in tijd/ neukend on top nam ze hem steeds goed diep.
Tot slot afgemaakt in doggy waarin latina's toch steeds dat tikkeltje meer 'move' hebben t.o.v. andere (blanke) dames.
Hint: beweeg niet in doggy, laat maar weten hoe het je verging:) die laten je genieten tot je klaarkomt met hun wiebelend achterwerk.

Aangezien ik toch steeds de voorkeur geef aan latina's en hun mooie bruine huidskleur, was dit een enorme onverwachte meevaller!
De overige latina's in skw (in dat gekende hoekje) spreken me niet meteen aan (persoonlijke voorkeur uiteraard). Met Kelly en Lola (ook reeds enkele malen bezocht de afgelopen weken) en mijn vaste latina topper (in verlof) + mijn Roemeense vaste dame heb ik wel steeds wat voorhanden om uit te kiezen.

Wat een zalige hobby hebben we toch ;) (y)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan