Recensie Lola (Dom), Antwerpen, Villa Tinto 23 (avond) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hollebolleke

Stamgast
527
24/08/21
940
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was het VT 23 of 24? Ik heb er niet specifiek op gelet. Wijzig maar indien ik een huisnummertje verkeerd zit.
Deze 23 jarige Dominicaanse (inclusief mooie bril ;)) eens bezocht, was me reeds langer opgevallen vanwege haar schoonheid.
Aandacht geeft ze nooit aan het raam en negeert alles. Ik twijfelde. Je voelt wel dat ze genoeg klanten heeft door haar pure schoonheid. Gordijn is veelvuldig toe.
Aangezien ze geen vaste kamer heeft, zwerft ze elke week naar een andere kamer in Villa tinto. Ik zag ze al op verschillende locaties staan.
Haar mooi figuur wordt opgefleurd met een nieuw 'dik blauw lokken rasta kapsel', ik waande me even terug in mijn wilde flower power jonge jaren met nen toeter in mijn bek...
Lichaamsbouw normaal waarin ze toch wel een steviger achterwerk heeft wat me niet opviel als ze op haar stoel zit.

Engels heeft ze prima onder controle evenals hoe ze een klant moet bedienen.
Lola blijkt eenmaal je binnen bent een superlieve dame met een verduiveld schattige glimlach.

De actie zelf was voor een 1ste maal bij deze jongedame uitermate positief. Ik spreek wel over klassieke 'suck and fuck'. Varianten boeien me (met alle respect) niet meteen.
Zonder condoom begon ze vooreerst rustig rukkend wat op te bouwen. Uiteraard erna condoom om.
Pijpend zeer opbouwend waarin ze lekker geil het spel meespeelde. Soms rustig, soms wat steviger.
Neukend on top eindigend in doggy net niet hemels (door haar sexy lichaam).
Ze doet zelf de condoom rustig eraf waarna je je kan gaan wassen.

Exact 20 minuten later stond ik buiten met een glimlach tot achter mijn oren.
Geen minpunt. Een voltreffer bij een echt leuk sociaal ingesteld sexy dame. Je moet wel het gesprek op gang trekken als je binnenstapt waarin ze probleemloos volgt.

Herhaling? Zeer zeker doch enkel indien mijn topper afwezig of bezet is.
De andere persoonlijke topper verdween helaas naar de dagshift nu skw terug 24/24 open is.
Toch een mooi 20 minuten durend bezoekje achter de rug met deze Dominicaanse.
 
'Als mijn 2 toppers bezet zijn' (zie vorige recensie) en geen zin heb om te wachten na enkele maanden Lola nogmaals bezocht.
Aangezien ze geen vaste kamer heeft, was ze nu te vinden in VT 5.
Niets nieuws in vergelijking met vorige meldingen van mijn kant.
Leuk, goede seks en service doch iets stiller dan de vorige keer.
Ooit bezoek ik ze nog wel eens.
Leuke dame (y)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren op goed geluk bij Lola geweest, heb het me niet beklaagd! Het was een zeer aangenaam bezoek. Dat blauwe rasta kapsel heeft ze niet meer maar de rest uit Hollebolleke zijn recensie kan ik volmondig beamen. Zeer mooie en vriendelijke dame met een heerlijk lichaam. Haar borsten vind ik prachtig, niet groot maar perfect gevormd. Geen spraakwaterval maar dat hoeft ook niet. Als je zelf het initiatief neemt, praat ze vlot mee.
Pijpen was goed tot zeer goed. Gestart in 'normal position', hier beperkte ze wel op de één of andere manier de diepgang een beetje, maar niet overdreven. Wanneer we wisselde naar 'on top' was daar helemaal geen sprake meer van, dat deed ze met veel overgave. Daarna afgerond in doggy, wat helemaal heerlijk was.

Ze gaat me nog terug zien, zoveel is zeker.

Was in Villa Tinto 28 of 29 (de trap op naar boven)
 
Lola heeft, zoals reed gezegd, geen vast raam in VT, deze week stond ze in VT7. Ze wist me te zeggen afwisselend een maand wel, een maand niet aanwezig te zullen zijn. In februari niet, maart wel.

Weet al waar 'k in maart zeker weer eens ga langs gaan 😊
Geweldig lieve dame met een voortreffelijke service
 
Terug
Bovenaan Onderaan