Recensie Lissa (Ita), Antwerpen, Villa Tinto 3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

svekke1991

Newbie
4
15/10/21
5
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs de mooie Italiaanse Lissa leren kennen. Ze ontvangt op het hoekpand van Villa Tinto en de Verversrui (Nummer 3). Een mooie jonge verschijning van begin de 20, met alles in de juiste proporties.
Fijne natuurlijke B-cup en een strak kutje. Wat ik vooral waardeerde was dat ze voldoende tijd nam, en je niet snel snel buiten werkte. Na een korte pijpsessie en enkele standjes later heerlijk klaargekomen. Vingeren tijdens de pijpbeurt liet ze gewillig toe, en opende zelfs iets extra haar benen. Mits bijbetaling, PZC en langere afspraak ook mogelijk. Onlangs haar weinige ervaring toch één van de betere dames in het schipperskwartier. Na 20 minuutjes stond ik toch met een klein GFE gevoel terug buiten. Herhalingsgevaar is er.
 
Is het die die steeds met een lange broek aan in het raam staat? Als het die is, is het volgens mij een Roemeense en stond ze ook al op de VTC.
Afgelopen dagen stond er inderdaad een (voor mij ongekende) dame die me eerder rond de 30 jaar lijkt. Dus niet tussen de 18-25 jaar (ondanks ik ze niet in volle zicht bekeek).
Lange broek aan, heb deze trouwens nooit in VTC zien staan voorheen.. Daar staat steeds iemand van de 'kliek SS32', dames die het goed vinden met mekaar en waar 1 van mijn toppertjes zit ;)
 
Afgelopen dagen stond er inderdaad een (voor mij ongekende) dame die me eerder rond de 30 jaar lijkt. Dus niet tussen de 18-25 jaar (ondanks ik ze niet in volle zicht bekeek).
Lange broek aan, heb deze trouwens nooit in VTC zien staan voorheen.. Daar staat steeds iemand van de 'kliek SS32', dames die het goed vinden met mekaar en waar 1 van mijn toppertjes zit ;)
Die heeft kort gestaan op VTC (paar weken) in de avond, dacht dat het was voor het moment dat we terug naar 24uur opening zijn gegaan. Christina VTC dag wou daar toen de twee shifts, maar kreeg die niet omdat deze dame er de "avondshift" had.
Ik heb ze daarna ook nog eens een weekje zien staan op VL1.
Is er dus één die nog een vaste stek aan het zoeken is. En ben zeker dat ze Roemeense is. In ieder geval sprak ze vlot Roemeens met de andere meiden op die adressen.

Maar de recensie lijkt me veel belovend, zeker nu mijn favorietjes allemaal op verlof vertrekken dezer dagen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan