Recensie Gina (Ned), Doetinchem, Eroscentrum Escape k25 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lees dat Gina op vakantie is, weet iemand wanneer ze er weer is?

Ondanks dat ze niet mijn type is (skinny) heeft ze mij omdat ze altijd vriendelijk en open is toch mijn interesse opgewekt. Ben nieuwsgierig geworden nav de recensies.

Lees dat Gina op vakantie is, weet iemand wanneer ze er weer is?

Ondanks dat ze niet mijn type is (skinny) heeft ze mij omdat ze altijd vriendelijk en open is toch mijn interesse opgewekt. Ben nieuwsgierig geworden nav de recensies.
Ik dacht dat ze er in de 2e week 2026 weer is. Top vrouw en zeker de moeite waard voor een bezoekje.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Meestal loop ik voorbij en zeggen elkaar vriendelijk gedag, met erachteraan "hoe gaat het". Om heel eerlijk te zijn is Gina niet mijn type, te Skinny. Maar omdat ze altijd zo vriendelijk en open is, heb ik haar toch eens beter bekeken en merkte op dat ze toch wel lekkere billen en borsten heeft, goed figuur wel. Derhalve besloten haar toch eens een bezoekje te brengen.

Ze was net binnen en werd al direct door een klant naar binnen gevolgd, daarop volgden er nog velen, was telkens te laat. Na wat wachten en dat de klant voor mij vertrokken was, voor haar raam plaats genomen. Deur ging open, en vroeg of ze tijd had of een afspraak. Even de kamer luchten zei ze en een paar hijsen van mijn sigaret nemen. Hebben zo in deuropening zitten kletsen.

Eenmaal op de kamer ons uitgekleed, ik wat meer dan Gina, die in een mooie Slip en BH getogen was. Het is een vriendelijke vrouw, er vallen geen stiltes. Hebben ons opgefrist en begonnen op bed elkaar te betasten. Ze dirigeerde mij om haar te beffen, al snel volgde dit in standje 69, moest mij inhouden om niet te snel te komen. Eerste standje was reverse cowgirl, het neuken was lekker, maar merkte dat mijn condoom te strak zat en was een beetje pijnlijk, genoot niet echt van de seks. Hier kon Gina niets aan doen, kan gewoon gebeuren. Hebben de rollen omgedraaid, en heb haar op de rug gelegd en wederom haar verwend met een lange befsessie. In missio heb ik haar lekker geneukt, waarin ze tegen een orgasme aanzat, noemde ze. Nadien ons opgefrist en met een kus afscheid genomen.

Gina is idd een topper een hele geile donder die daadwerkelijk geniet van de seks, lastige keus voor mij de volgende keer.

Terug
Bovenaan Onderaan