Recensie Gina (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k1 4,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gina is een parel. Hangt natuurlijk af van de persoonlijke klik. Ik heb met Gina altijd leuke en interessante gesprekken, slimme dame en 100% natural. mooie A-cup en net als Ruby klein en slank. Ruby heeft ook een fantastisch figuurtje met heerlijke maar harde siliconen. Met Ruby heb ik nooit echt een gesprek maar kan aan mij liggen. Als ik de keuze moet maken staat Gina met stip op één. Zeker de manier waarop ze je diep aankijkt en warmer dan Ruby in mijn beleving. Heel verslavend!

Moeilijke vraag, maar heb beiden wel geneukt.

Wat nu in mij opkomt is dat Ruby echt Tiny is en Gina meer slank maatje 36, niet speciaal klein.

Ook de persoonlijkheid is anders, Ruby zou ik typeren als vriendelijk en correct, Gina meer spontaan en persoonlijker in het contact.

Bij Ruby blijft mij bij hoe mijn grote lul in zo'n klein kutje kan verdwijnen. Bij Gina blijft mij bij standje 69 met hele mooie schaamlippen.

Verder zijn beide meiden/dames top. Het gaat meer om de klik en dat verschilt bij iedereen.
Zou geen voor en nadelen op een rij kunnen zetten. Gewoon contact maken Ik zou zeggen gewoon je gevoel volgen / je stijve lul achterna lopen. 🤗🤪

Terug
Bovenaan Onderaan