WHEM Gina, Stout prive, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat ik toch heel benieuwd was zelf maar de stoute schoenen aangetrokken.
Het was een mager 6-je.
Dame heeft hele grote, best wel fraaie, siliconen borsten. Tepels niet echt gevoelig. verder is ze heel mager.
Inzet ruim voldoende. Zoenen was extra. Wat overigens niet op de website staat.
6-je omdat ze enorm wijd is en niet echt goed luistert naar je gewenste tempo. Geen herhalingsgevaar voor mij.

Het was een mager 6-je.
Dame heeft hele grote, best wel fraaie, siliconen borsten. Tepels niet echt gevoelig. verder is ze heel mager.
6-je omdat ze enorm wijd is en niet echt goed luistert naar je gewenste tempo. Geen herhalingsgevaar voor mij.
Deze Heer,

Kan ik mij goed herinneren, meneer u was helemaal niet spraakzaam en gezellig in contact, hoe leuk en aardig ik ook mijn best deed. En mijn tegels zijn wel degelijk gevoelig, alleen deed u er zelf niks mee... wij hadden blijkbaar geen klik dat kan weleens gebeuren. Maar een magere 6 bedankt voor deze review . Andere klanten komen graag bij mij terug... .😘

Het was een mager 6-je.

Terug
Bovenaan Onderaan