Recensie Ginger, Andreamassagesalon, Borsbeek 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toegoejef

Vaste klant
Forumpionier
136
28/07/21
232
17
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-mooiste-dames-in-borsbeek-10.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag eindelijk nog eens naar Borsbeek afgezakt, deze MILF stond al van voor Corona op mijn verlanglijstje.
Als ze zich voorstelde was ik al direct verkocht, naturelle (op haarkleur en wimpers na dan) en verzorgde MILF .
De foto's op de site zijn waarheidsgetrouw maar vind ze in het echt mooier.
Na het afrekenen naar boven waar ik eerst kon douchen, jammer genoeg alleen ...
Op de kamer eerst wat gekust dat overging in tongkussen . Toen Ginger zich ontkleedde zag ik wat voor een strak lichaam deze MILF nog heeft met een stel prachtige natuurlijke borsten.
Tijdens het voorspel had ze op mijn verzoek de nodige aandacht met mond en nagels voor mijn tepels om me daarna een zalige pijpbeurt te geven. Tussendoor nog even soixante neuf , niet geneukt op mijn verzoek maar uiteindelijk tot een orgasme gepijpt.
Ginger is zoals alle meisjes in dit salon van Hongaarse afkomst, nadeel is dat ze enkel een heel beperkt Duits spreekt. Communicatie is soms wat moeilijk dus maar ze deed er echt alles aan om het naar mijn zin te maken. Ook tijd correct gerespecteerd.
Herhalingsgevaar een zekerheid.
 
Laatst bewerkt:
Na lange afwezigheid is deze topper terug , ook goed voor de zaak want het aanbod was zeer pover de laatste tijd, soms zelfs niemand.
Haar gisteren nog eens bezocht en nog aan het nagenieten.
Deze keer 45 minuten genomen en denk dat we die tijd zelfs iets hebben overschreden.
Moeilijkste punt blijft de communicatie maar wat doet ze haar uiterste best ...
Positief nieuws is dat ze nu van plan is om regelmatiger naar België te komen (2 weken op en twee weken af)
Denk wel van haar deze week nog eens te bezoeken, een absolute aanrader voor liefhebbers van knappe , verzorgde milfs.
Wat een mooi lichaam ook met mooie natuurlijke boezem.
 
Vanmiddag eindelijk nog eens naar Borsbeek afgezakt, deze MILF stond al van voor Corona op mijn verlanglijstje.
Als ze zich voorstelde was ik al direct verkocht, naturelle (op haarkleur en wimpers na dan) en verzorgde MILF .
De foto's op de site zijn waarheidsgetrouw maar vind ze in het echt mooier.
Na het afrekenen naar boven waar ik eerst kon douchen, jammer genoeg alleen ...
Op de kamer eerst wat gekust dat overging in tongkussen . Toen Ginger zich ontkleedde zag ik wat voor een strak lichaam deze MILF nog heeft met een stel prachtige natuurlijke borsten.
Tijdens het voorspel had ze op mijn verzoek de nodige aandacht met mond en nagels voor mijn tepels om me daarna een zalige pijpbeurt te geven. Tussendoor nog even soixante neuf , niet geneukt op mijn verzoek maar uiteindelijk tot een orgasme gepijpt.
Ginger is zoals alle meisjes in dit salon van Hongaarse afkomst, nadeel is dat ze enkel een heel beperkt Duits spreekt. Communicatie is soms wat moeilijk dus maar ze deed er echt alles aan om het naar mijn zin te maken. Ook tijd correct gerespecteerd.
Herhalingsgevaar een zekerheid.
Doet deze dame effectief cim?
 
Na lange afwezigheid is deze topper terug , ook goed voor de zaak want het aanbod was zeer pover de laatste tijd, soms zelfs niemand.
Haar gisteren nog eens bezocht en nog aan het nagenieten.
Deze keer 45 minuten genomen en denk dat we die tijd zelfs iets hebben overschreden.
Moeilijkste punt blijft de communicatie maar wat doet ze haar uiterste best ...
Positief nieuws is dat ze nu van plan is om regelmatiger naar België te komen (2 weken op en twee weken af)
Denk wel van haar deze week nog eens te bezoeken, een absolute aanrader voor liefhebbers van knappe , verzorgde milfs.
Wat een mooi lichaam ook met mooie natuurlijke boezem.
Ik heb een paar vragen, ik wil haar ook ontmoeten, ze wordt einde deze week terug verwacht
1) Pijpt ze zonder condoom, zonder extra te rekenen aub?
2)Mag je vingeren
3) kan ze ook goed masseren?
Hopelijk weten julli dat ;-)
 
Iemand ervaring met haar compententies in PZC en anaal?

Vraagt ze echt extras, 20€ voor PZC en 40€ voor anaal ???


Voor een uur, zou het dan 130 + 20 + 40 = 190 € ???

🤔
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-mooiste-dames-in-borsbeek-22.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar Ginger geweest. Gebeld en een afspraak gemaakt voor 45 minuten (110) met anaal (40). Ontvangen door de gastvrouw die mij in de ontvangstruimte even liet wachten op Ginger. Al snel kwam zij binnen. Aan haar betaald en dan naar boven en gedouched in een verzorgde badkamer. Bleek een vriendelijke en speelse dame. De communicatie was inderdaad wat moeilijk doordat zij weinig Engels kent en ik louter enkele flarden Duits van lang geleden op school.
Begonnen met een massage, wat ze best goed deed. Het masseren met haar onderarmen/ellebogen konden mijn bovenrug- en nekspieren toch wel gebruiken. Toen ze de onderste regionen onder handen nam en mijn lul met massageolie aftrok, voelde ik, zonder dat ze iets vroeg of zei, eerst één dan twee of drie (?) vingers in mijn aars dringen. Toen ik achterom in de spiegel keek, zag ik enige grijns op haar gezicht. Ze vroeg of het ok was. Best ok voor mij, antwoordde ik.
Het was tijd om me om te draaien en schrijlings gelegen begon ze mij aankijkend lekker te pijpen zc. Niet zo diep, maar vooral de eikel zuigend. Eerst streelde ik haar billen, toen ik aan haar poes voelde en een vinger naar binnen stak, bleek ze behoorlijk nat te staan. Met twee, daarna drie vingers begon ik haar te vingeren, wat ze duidelijk kon waarderen.
We tongzoenden terwijl ze mij aftrok en ik haar kletsnatte kut diep en snel vingerde. Ik moest haar laten stoppen met rukken om niet mijn kruit al te verschieten. Nadat ze was klaargekomen, likte ze het kutvocht van mijn vingers, nice!
Vervolgens overgegaan naar anaal. Dat liep echter niet zo vlot. Het duurde een tijdje voor hij erin zat en na enkele stoten, zei ze dat hij te groot was en het niet zou lukken. Jammer, maar helaas. In ruil stelde ze voor om 'gratis' in haar mond klaar te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Na een tijdje opnieuw gepijpt te zijn m'n zaad in haar mondje gespoten.
Herhalingsgevaar: voor mij waarschijnlijk niet wegens de taalbarrière en naar mijn smaak ook te slank. Al kan ik zeker begrijpen dat anderen wel weerkeren.
 
Als ik haar advertentie zie dan betaal ik dus voor 30 minuten, €70, voor pzc, €20 en pthe, €30. Totaalprijs dus €120. Ik stel deze vraag omdat ik eerder las dat de service pthe niet werd aangeboden en deze ervaring wil ik echt eens meemaken.
 
Wat er vroeger geadverteerd werd, weet ik niet .Ik heb haar advertentie op redlights vorige maand voor de eerste keer gelezen. Er staat inderdaad niet "klaarkomen in mond", wel "pijpen tot het einde".
Na betalen in de ontvangstruimte en douchen vroeg ik in het Engels, toen ik op het bed ging liggen, of ze pzc deed. Ze antwoordde bevestigend in het Duits, "blasen ohne" zonder te vragen naar bijkomende betaling.
Toen ik in haar mondje spoot, vroeg ik om in mijn ogen te kijken en dat deed ze ook. Vond ik best ok en geil in ruil voor het niet-gelukte anaal. Ze spuwde het daarna wel vrijwel meteen uit.
 
Blijft toch een topper. Na lange tijd haar nog eens bezocht. Prachtig lichaam, lekkere sappige borstjes en een achterste om in te bijten. Had voor een uurtje geboekt (pcz) voor €140. Vermits ik mijn kruid al verschoten had na 45 min , kreeg ik € 20 terug. Wou het eerst niet aannemen maar ze stond erop. Wel met de belofte dat ik snel terug kwam. Alles begonnen met een lekkere massage van rug , armen , benen en achterste. Daarna was de voorkant aan de beurt. Na een half uurtje deed ze haar leuk setje uit (zalig om te zien ) en kreeg ik een zalige pijpbeurt. Af en toe een wat Poppers maakt het nog zaliger.🤪Heb haar ook lekker mogen beffen en vingeren maar zoals gezegd kon ik me niet lang inhouden en na 40min zalig klaar gekomen. Wederom een top ervaring met een super vriendelijke topmeid al gaat de communicatie soms wat stroef.
 
Ginger zie ik niet meer op de website staan
Komt ze niet meer deze richting uit ?

U hebt gelijk !

Blijkbaar een toppertje die een nieuwe evenwicht heeft gevonden, in Oost-Europa. Hopelijk goed voor haar.

Vanavond, 22u30, op de website

... blijkt alleen maar Tina, 26, met haar mooie rondingen, aanwezig te zijn.

Haar profiel op RedLights is nu te vinden:

En ook geen andere DVP blijken aanwezig te zijn.

Blijkbar zijn de Oost-Europese vrouwen op zomervakantie in hun landen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan