Recensie Ginger (cardate), Brecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wauw, inderdaad een mooi exemplaartje. Ben ook wel geïntereseerd moest zij meer aanbieden. Mocht ze een OnlyFans-account of dergelijke hebben, zou ik ook wel abonneren in afwachting van... :)
 
Misschien niet echt de bedoeling dus, maar ze vindt het duidelijk ook niet zo erg, dit vond ik erg geil en ben dan ook niet veel later diep in haar keeltje klaargekomen.
Begrijp ik hier uit dat Ginger sperma slikt ?

Ga elke 4 à 5 weken de grens over voor shag en sigaretten en om te tanken in Brecht omdat dit veel geld scheelt.
Zou dus wel mooi uitkomen als zij slikt.
 
Begrijp ik hier uit dat Ginger sperma slikt ?

Ga elke 4 à 5 weken de grens over voor shag en sigaretten en om te tanken in Brecht omdat dit veel geld scheelt.
Zou dus wel mooi uitkomen als zij slikt.
Slikken doet ze niet nee. Heb haar advertentie nu al lang niet meer online gezien dus weet niet of ze gestopt is of het gewoon druk heeft. Ze doet dit puur als 'hobby'.
 
maar geen neuken dus? Ik vind dat ze er lekker geil uitziet, maar zonder neuken is het maar niks
Neuken doet ze inderdaad niet voorlopig ... het is een aparte ervaring, ik vind het zijn geld waard omdat ze zo mooi naturel is en erg leuk gezelschap. Maar ik snap ook dat er veel mensen zijn die dit maar niets vinden, ieder zijn ding ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan