Recensie Ginger (cardate), Brecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JoskenArtois

Wandelaar
Forumpionier
70
01/07/21
108
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blowjob-door-girl-next-door.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tweede maal bij Ginger langs geweest. Zij zet haar advertentie maar om de paar maanden online, dus ze date maar heel zelden. Als zij dates doet en het past voor mij, dan ga ik er altijd effe langs. Cardate, enkel pijpen. Aan de dure kant voor enkel pijpen en maar 15 minuutjes, maar ik vind het zo'n mooie en lieve meid dat ik het niet erg vind. Echt het type meisje waar ik meteen op zou vallen als ik ze ergens 'normaal' tegen kwam. Om haar aan mijn leuter te zien zabberen is echt een droom. Haar pijpkunsten zijn verbeterd sinds de laatste keer, lekker sloppy, goeie afwisseling tussen snel en traag, een soort perineum massage deed ze ook. Deepthroaten kan ze niet, maar ze gaat wel zo diep ze kan, tot ze moet kokhalzen. Ze vindt het ook niet erg als je even de leiding neemt en haar mond neukt, wel een paar breaks moeten pakken daarmee door kokhalzen ;)
Strelen mag, vingeren eigenlijk niet, maar ik kon het niet laten en heb toch even mijn hand in haar string gestoken, ze reclameerde hier niet op. Heb mijn vinger wat heen en weer over haar poesje gestreeld en ben een paar keer naar binnen gegaan, ze stond best wel nat en heeft er niks over gezegd. Misschien niet echt de bedoeling dus, maar ze vindt het duidelijk ook niet zo erg, dit vond ik erg geil en ben dan ook niet veel later diep in haar keeltje klaargekomen.

Ik had ook gevraagd of ze een wit setje lingerie en pumps met over de knie kousen kon aandoen, dit heeft zij gedaan. Vorige keer had ik een school girl outfit gevraagd (ja ja, maar ze ziet er zo jong uit :ROFLMAO:) en dit was ook geen probleem.

In haar advertentie zegt ze dat ze 23 is, ik gok dat ze een paar jaar ouder is (25-26 max), maar ze kan makkelijk voor 23 (of zelfs jonger) doorgaan.

Normaal hou ik van het hardere werk, een half uurtje doorbeuken is wat ik het liefst doe. Dit is dus een beetje een guilty pleasure van mij, op zich weinig en oncomfortabele actie (in de auto) voor de prijs, maar ik blijf er toch naartoe gaan voor die leuke, echte dame met de mooie benen en grote blauwe ogen! Noem me sappig, maar het is wat het is ;)
 
120€ om alleen maar te laten pijpen das wel eeg duur?
I know, I know! Maar het is (voor mij toch) wel een categorie apart van dame, tov andere dvp's. Dit voelt echt aan alsof ik het meisje waar ik vroeger in het middelbaar gek van was kan betalen om mijn pik te zuigen :ROFLMAO: maar is zeker niet voor iedereen, ik twijfel elke keer ze haar adv online zet ook weer of ik het wel zou doen.
 
I know, I know! Maar het is (voor mij toch) wel een categorie apart van dame, tov andere dvp's. Dit voelt echt aan alsof ik het meisje waar ik vroeger in het middelbaar gek van was kan betalen om mijn pik te zuigen :ROFLMAO: maar is zeker niet voor iedereen, ik twijfel elke keer ze haar adv online zet ook weer of ik het wel zou doen.
Is wel duur is 8€ per minuut dat ze pijpt ??
 
Tweede maal bij Ginger langs geweest. Zij zet haar advertentie maar om de paar maanden online, dus ze date maar heel zelden. Als zij dates doet en het past voor mij, dan ga ik er altijd effe langs. Cardate, enkel pijpen. Aan de dure kant voor enkel pijpen en maar 15 minuutjes, maar ik vind het zo'n mooie en lieve meid dat ik het niet erg vind. Echt het type meisje waar ik meteen op zou vallen als ik ze ergens 'normaal' tegen kwam. Om haar aan mijn leuter te zien zabberen is echt een droom. Haar pijpkunsten zijn verbeterd sinds de laatste keer, lekker sloppy, goeie afwisseling tussen snel en traag, een soort perineum massage deed ze ook. Deepthroaten kan ze niet, maar ze gaat wel zo diep ze kan, tot ze moet kokhalzen. Ze vindt het ook niet erg als je even de leiding neemt en haar mond neukt, wel een paar breaks moeten pakken daarmee door kokhalzen ;)
Strelen mag, vingeren eigenlijk niet, maar ik kon het niet laten en heb toch even mijn hand in haar string gestoken, ze reclameerde hier niet op. Heb mijn vinger wat heen en weer over haar poesje gestreeld en ben een paar keer naar binnen gegaan, ze stond best wel nat en heeft er niks over gezegd. Misschien niet echt de bedoeling dus, maar ze vindt het duidelijk ook niet zo erg, dit vond ik erg geil en ben dan ook niet veel later diep in haar keeltje klaargekomen.

Ik had ook gevraagd of ze een wit setje lingerie en pumps met over de knie kousen kon aandoen, dit heeft zij gedaan. Vorige keer had ik een school girl outfit gevraagd (ja ja, maar ze ziet er zo jong uit :ROFLMAO:) en dit was ook geen probleem.

In haar advertentie zegt ze dat ze 23 is, ik gok dat ze een paar jaar ouder is (25-26 max), maar ze kan makkelijk voor 23 (of zelfs jonger) doorgaan.

Normaal hou ik van het hardere werk, een half uurtje doorbeuken is wat ik het liefst doe. Dit is dus een beetje een guilty pleasure van mij, op zich weinig en oncomfortabele actie (in de auto) voor de prijs, maar ik blijf er toch naartoe gaan voor die leuke, echte dame met de mooie benen en grote blauwe ogen! Noem me sappig, maar het is wat het is ;)
Inderdaad... eerst uitgebreid voorspel, lekker strelen, likken en zuigen... en als we dan beiden lekker geil staan een half uurtje -of liefst nog langer- lekker doorbeuken! Heerlijk!
Kan je me misschien een paar dames aanbevelen die ook op die golflengte zitten?
 
Inderdaad... eerst uitgebreid voorspel, lekker strelen, likken en zuigen... en als we dan beiden lekker geil staan een half uurtje -of liefst nog langer- lekker doorbeuken! Heerlijk!
Kan je me misschien een paar dames aanbevelen die ook op die golflengte zitten?
Een lekkere blowjob is natuurlijk super... Maar als je echt op dat supergeile niveau zit... willen die meiden meestal dat je over hen heen spuit!
 
Kun je haar contactgegevens delen want de advertentie is offline …
Ze zet haar advertentie enkel online als ze terug een avondje dates doet en ik kan je zeggen dat hier soms wel enkele maanden tussen zit! Zij doet het blijkbaar puur voor de spanning/het plezier en de bijverdienste en is dus zeker geen professional (dit zegt ze zelf ook), maar dat vind ik persoonlijk net leuk, het is in elk geval geen gezichtje dat ik voordien al in clubs of bij gangbangs ben tegengekomen bvb.

Voorts is het contact via kik, heb haar toestemming gevraagd en als je me een PM stuurt kan ik je haar kik wel bezorgen.
 
Een dame kan vragen wat ze wil, maar heb haar gelukkig in een blowbang van 2 uur meegemaakt voor hetzelfde geld, ze is wel een leuke dame.
Ik zeg altijd, beter te duur dan niet te koop ??
 
Wat geweldig... Damn echt te ver weg,,, nu een regio rotterdam all natural girl next door, cardate piijpen CIF of CIM zou er per direct dat geld voor over hebben...
Precies, woon helaas niet ergens in Breda, dan had ze me lekker leeg kunnen zuigen 😅 is mij ook net wat te ver vanaf Drenthe 😂
 
€120 voor een kwartiertje? Het mag gezegd, ze ziet er goed uit, maar om nou zo'n bedrag neer te tellen voor die vijftien minuten? (als je het al lukt om je kruit niet voortijdig te verschieten)
 
Heeft nog een leuke "fotogalerij" zag ik.


Maar dure BJ in haar geval. 🤑
Nice find! Waar reverse image search al niet goed voor is (y)

Duidelijk een liefhebster. €120 voor een kwartier is zeer prijzig voor een girl nextdoor, maar als ze slechts zelden afspreekt dan kan ze zich dat wel permitteren lijkt me. En ik denk dat je waar voor je geld krijgt, gezien het een enthousiast amateurtje lijkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan