Recensie Giovanna Almere vh Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
321
03/01/22
6.143
11
Een (groei) briljant gevonden!
Dame is net in Nederland (uit Brazilië)
Slank, knap, vriendelijk en nog niet bedorven
Alle zaken uitgeprobeerd pijpen, likken aan elkaars ster, anaal, (tong)zoenen etc
Voor € 100 de hele mep incl douche voor- en achteraf

Niveau Karmen dus direct in de top 3
 
@Roderick1404
Je kan je bericht inmiddels na 24 uur niet meer bewerken, maar als je een nieuw bericht maakt met meer opties kan je een formulier invullen en dat kan dan later worden samengevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Een (groei) briljant gevonden!
Dame is net in Nederland (uit Brazilië)
Slank, knap, vriendelijk en nog niet bedorven
Alle zaken uitgeprobeerd pijpen, likken aan elkaars ster, anaal, (tong)zoenen etc
Voor € 100 de hele mep incl douche voor- en achteraf

Niveau Karmen dus direct in de top 3
Ben laatst langs haar geweest en raad haar ook zeker aan. Is discreet en heeft een prachtig lichaam.
 
Een (groei) briljant gevonden!
Dame is net in Nederland (uit Brazilië)
Slank, knap, vriendelijk en nog niet bedorven
Alle zaken uitgeprobeerd pijpen, likken aan elkaars ster, anaal, (tong)zoenen etc
Voor € 100 de hele mep incl douche voor- en achteraf

Niveau Karmen dus direct in de top 3

Ik verwachtte een shemale tot 25 jaar oid. Zij is 39 en waarschijnlijk nog een paar jaar ouder. Ik vind het daarom een redelijke prijs voor wat je krijgt. Leuk dat je plezier hebt gehad natuurlijk.
 
Você verificou o passaporte dela?😜
Existem muitas ferramentas para parecer mais jovem heh. Embora ela pareça legal
Estou muito surpreso, alguém julga sem saber, passaporte verificado estar no site, se a intenção fosse meI am very surprised, someone judges without knowing it, passport verified to be on the site, if the intention was to lie, the age would not say 39 years and 20, because I do not look 39 years old, I also have no problems with age, what matters is what I am , and although many think that being 39 years old needs to be ugly , it is important that you are treated the way you want , well with respect good night ntir,age would not say 39 and 20, because I don't look 39, I don't have a problem with age either, what matters is what I am, and although many think that being 39 needs to be ugly, it is important that you are treated the way you want it, well with respect good night.
 
Ik vind ook niet dat ze oud uit ziet. Vind haar leeftijd wel geloofwaardig. Ze heeft mooie strakke lichaam. Ik heb veel gekker gezien die zeggen dat ze 25 zijn, maar zien eruit als 45 jaar.
 
Estou muito surpreso, alguém julga sem saber, passaporte verificado estar no site, se a intenção fosse meI am very surprised, someone judges without knowing it, passport verified to be on the site, if the intention was to lie, the age would not say 39 years and 20, because I do not look 39 years old, I also have no problems with age, what matters is what I am , and although many think that being 39 years old needs to be ugly , it is important that you are treated the way you want , well with respect good night ntir,age would not say 39 and 20, because I don't look 39, I don't have a problem with age either, what matters is what I am, and although many think that being 39 needs to be ugly, it is important that you are treated the way you want it, well with respect good night.
Wel een goed samenhangend verhaal :ROFLMAO:
 
Ik vind ook niet dat ze oud uit ziet. Vind haar leeftijd wel geloofwaardig. Ze heeft mooie strakke lichaam. Ik heb veel gekker gezien die zeggen dat ze 25 zijn, maar zien eruit als 45 jaar.

Ze ziet er goed uit hoor, heb ook nooit gezegd dat ze lelijk is. En 39 kan zomaar kloppen, bedoelde alleen dat opgegeven leeftijden meestal niet kloppen. Zowel van de shemales en dames, en mannen wellicht ook.:)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan