WHEM Gissel, Keina, Lexa, Babygirl, Mortsel/Brugge/Izegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex966

Wandelaar
54
08/12/21
52
13
Deze is ook al even online - zou iemand hier ervaring mee hebben?

is toevallig wel hetzelfde profiel als dit :

Lexa alias baby girl in Brugge
Dit bericht werd verplaatst - ben benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft :
Iemand al mee afgesproken?

Baby girl (25 jaar)

Het profiel van Baby girl (25 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +3249*****04.

is toevallig wel hetzelfde profiel als dit :

Lexa (25 jaar)

Het profiel van Lexa (25 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +3249*****04.

Mod edit: foto's dame verwijderd, is tegen de forumregels.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben tijdens covid periode nog bij geweest in Brugge , was aangenaam, wou haar nog eens bezoeken , maar profiel op redlights was reeds weg
Lexa, babygirl, mylena gebruikte meerdere profielen, maar is verdwenen met de noorderzon jammer

KUT - mentaliteit...Duits zeker ? Wou gisteren een afspraak maken vanaf 11u al bericht gestuurd,later stuurdde ze me dat ze pas vanaf 20u kon beginnen wegens problemen ? Ik zei,ok ,ik kom dan om 20u.Om 19u20,ik wou net vertrekken stuurdde ze me dat ze er pas rond 21u30-22u zou zijn. Ik vroeg of ze zeker was ? Geen antwoord meer,dan rond 22u gestuurd dat het te laat werd.Geen reactie.

Vandaag terug gestuurd en vroeg wanneer ze tijd had dat ik langs zou komen.......de hele dag geen reactie meer terwijl ze wel las.Tja,sommigen kunnen veranderen zeker ? 3x bij geweest en leuke tijd gehad maar nu NOOIT meer.Dat het maar snel vrijdag is want dan komt Anna terug in Antwerpen van vakantie maar da's een ander topic.

Ooit eens bezocht toen ze in Brugge zat. Toen ik aan haar appartement aankwam, moest ik op een bepaalde locatie staan, zodat ze mij eerst goed kon bekijken. Toen ze mij binnen liet, liep ze nog in haar training rond en totaal niet opgemaakt. Wel een heerlijk lichaam en mooie borsten, zoals op de foto's. Eenmaal op de kamer eerst wat ongeïnteresseerd aan mijn lul zitten trekken. Sex was ook niet met de volle goesting. Vond ze ook nogal arrogant, eerlijk gezegd; zo'n typische, Duitse mentaliteit. (Waar ze ook woonde) Niet meteen voor herhaling vatbaar.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan