SaldoTekort
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 50+
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Na wat rondjes te hebben gelopen, zag ik een bekend gezicht met dito billetjes op bed liggen in kamer 2 van Vulkanstrasse 23. Ik vroeg de prijs. Ze vroeg €30. Ik had alleen maar een briefje van €50 bij me en had dat gegeven. Na het uitkleden en wasje gingen we midden in de kamer een beetje zoenen en ging ze me staand pijpen. Ik kon lekker aan haar tietjes en kontje zitten.
Op bed heeft ze me langdurig gepijpt met lekkere kreuntjes er tussendoor. Daarna lekker lang 2 standjes gedaan. Ze werd ondertussen nog een keer gestoord door een collega. Terwijl ze aan de deur stond, kon ik haar goed bekijken en aan mijn piemel trekken om 'm stijf te houden.
Toen de collega weg was, kwam ze bij me liggen, trok het condoom eraf en ging ze me weer lekker pijpen. Toen ze voelde dat ik ging komen, ging ze met haar tongetje werken en kon ik haar lekker in haar gezicht spuiten.
Gloria is niet de knapste, maar je komt ook niet bij haar om naar haar gezicht te kijken. Ze heeft een lekker kontje (en dat weet ze) en kan gewoon heerlijk pijpen. Dat tongetje bij het pijpen is bij haar gewoon goddelijk. Ze neemt altijd de tijd voor je, als je lief voor haar bent.
Deze oude latina werkt al meer dan 15 jaar in Duisburg. Ik heb altijd goede service bij haar gehad.
Op bed heeft ze me langdurig gepijpt met lekkere kreuntjes er tussendoor. Daarna lekker lang 2 standjes gedaan. Ze werd ondertussen nog een keer gestoord door een collega. Terwijl ze aan de deur stond, kon ik haar goed bekijken en aan mijn piemel trekken om 'm stijf te houden.
Toen de collega weg was, kwam ze bij me liggen, trok het condoom eraf en ging ze me weer lekker pijpen. Toen ze voelde dat ik ging komen, ging ze met haar tongetje werken en kon ik haar lekker in haar gezicht spuiten.
Gloria is niet de knapste, maar je komt ook niet bij haar om naar haar gezicht te kijken. Ze heeft een lekker kontje (en dat weet ze) en kan gewoon heerlijk pijpen. Dat tongetje bij het pijpen is bij haar gewoon goddelijk. Ze neemt altijd de tijd voor je, als je lief voor haar bent.
Deze oude latina werkt al meer dan 15 jaar in Duisburg. Ik heb altijd goede service bij haar gehad.