Recensie Gloria, Lokeren 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tancredo

Newbie
16
24/10/21
7
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gloria-164
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik was eigenlijk al redelijk wantrouwig over deze recensie, maar ik besloot het er toch eens op te wagen. Ik was me ook opgevallen dat er tegenwoordig heel veel advertenties uit Lokeren op redlights verschijnen. Omdat ik daar vaak passeer zou ik daar ook wel graag eens een leuk adresje vinden. Maar Gloria is het dus niet. Zij ontvangt in een appartement in het centrum en het was al een heel gedoe om binnen te geraken. In het appartement zelf werd je naar een donker kamertje geleid, er is wel iets van een badkamer aan, maar een wasje werd niet voorgesteld. Zijn wreef mijn pik wel af met een vochtig doekje (vind ik vreselijk) en zijn ging direct met een klodder glijmiddel tussen haar benen. Direct een condoom erover, 10 seconden pijpen, en dan vroeg ze hoe ik wou neuken. Eigenlijk maar een trieste bedoening dus. Als de vibe niet goed zit, heeft het ook niet veel zin om van uw oren te maken of aan te dringen en heb ze dan snel in twee standjes geneukt. Je raadt het al, tijdens het neuken bleef ze dus ook gewoon liggen.

Ik heb zo'n vermoeden dat dit bij de andere latina's in Lokeren nu ook zo wel zal zijn, maar hopelijk kan iemand dit tegenspreken. Ik neem me in ieder geval voor om niet meer af te spreken als ik de dame zelf niet aan de telefoon krijg. Uit ervaring weet ik nu wel dat dat een goede graadmeter voor de kwaliteit is. Hopelijk luister ik de volgende keer naar mijn verstand en niet naar ... ;)
 
Het is een overrompeling in Lokeren van latina's en Spaanse dames . Moeilijk te bereiken en mee aftespreken . Voelt altijd redelijk louche aan . Soms krijg je antwoord in perfect Nederlands dan gebrekkig Engels . Er is een rondreizende hoerenbende geland in Lokeren dat is wel duidelijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan