Goede voornemens 2026

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emerald_Emperor

Wandelaar
52
12/02/24
62
4
Hebben jullie nog goede voornemens voor het nieuwe jaar op seksgebied?
Ikzelf ga dagelijkse oefeningen doen gericht op uithoudingsvermogen en kracht in verschillende (seks)posities en ook wil ik oefeningen gaan doen om mijn orgasme langer uit te kunnen stellen.
Ik heb ook nog een lijstje met dingen die ik voor het eerst wil doen en ik wil leren dominanter te zijn met een dame (uiteraard op een normale manier en haar grenzen respecterend)

Voor iedereen een gezond 2026 .
ik zelf werkt nog beter aan mijn gezondheid die is al goed op orde maar ik wil hem wel iets verbeteren.
qua bezoek aan de dames wil ik gewoon zo voorzetten,
en een lekker uithoudingsvermogen hebben zodat ik niet te snel klaar kom.
voor de rest eigenlijk geen bijzonderheden .
en voor de rest de groetjes uit Brabant...

Mijn voornemen is om te wandelen naar meer nieuwe dvp's zodat ik uit de opgebouwde contacten elke keer eventueel een andere keuze kan maken. Het creëren van een vertrouwde vaste kern. En qua uithoudingsvermogen.. maak je maar geen zorgen. :p
Iets meer bezoekjes is wel een wens, en ik blijf op zoek naar nieuwe 'vaste dames'.
In dezelfde trend van Malamut en Feestje ga ik ook proberen vast houden aan 1 of meerdere vaste dames. De voorbije twintig jaar heb ik voortdurend gewisseld.

Van tevoren beter mijn wensen aangeven en ook bij begin date nogmaals verifiëren. En bij andere uitkomst conclusies trekken.
Als aanbod wat tegenvalt, maar wachten tot er wel iemand is die ik wil bezoeken.
Dit jaar te vaak naar dame geweest die niet echt mijn voorkeur had.

proberen om enkel naar dames te gaan die ECHT mijn voorkeur hebben..
als dat dan inhoud ,dat de frequentie naar beneden gaat ,so be it..
afgelopen jaar toch wel een paar keer gehad ,dat de mooie dame van de foto's ,meer weg had van iets waar je eerder een zadel op zou gooien ,ben zelfs al een paar keer weggegaan..
vroeger misschien niet,maar ik merk aan mezelf dat ik redelijk verwend ben inmiddels en ook de inmiddels gedoodverfde reden dat men ook doodleuk 200 per uur vraagt en overal 50€ bijmoet..
ik KAN dat makkelijk betalen,maar ik WIL dat eigenlijk niet ,ik betaal ook geen 100€ p/p voor de bioscoop bijvoorbeeld..
dus daar ga ik wel op letten..

Terug
Bovenaan Onderaan