Goedkope pijpdate omg Ommen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jacky... Heb je een link? Ik ben nieuw in dit wereldje. Letterlijk, wordt mijn eerste bezoekje. Recent gescheiden, geen cent te makken, maar tegelijk natuurlijk opgebouwde lust (ex deed niet aan oraal, of wat dan ook eigenlijk 😂). Het moet dus echt een beetje goedkoop.
 
Als dit je 1e bezoekje wordt is het missen beter om een privé huis te bezoeken en wat langer bij een dame te zijn. Kan je wat rustiger aan doen en wat wennen aan het bezoeken van dames. Maar de keus is aan jou.
 

Mocht iemand nog een ander adres hebben dan hou ik me aanbevolen
Gisteravond in een geile wat-kan-het-me-ookschelen-bui Anna voor het eerst ontmoet. Cardate dus. Geen mooie, maar wel een hele leuke, lieve vrouw. En inderdaad, een begenadigd beoefenaar van de nobele kunst van fellatio. Teringjantje, geloof dat ik een gat in haar strottenhoofd heb geschoten...
Ook nog vreselijk gelachen... Bij het afscheid nemen zocht ze haar autosleutels in haar tas. Dacht ze gevonden te hebben. Tovert ze een cockring tevoorschijn... "Nee, dat zijn ze ook niet".., Haha, ik dacht dat ik er in bleef.

Heren, dank voor het meedenken. Was leuk!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan