Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weer een lekker duidelijke tekst op SJ. Gelukkig wel in de lijst opties aangevinkt.

Halo jongens Echte foto's zonder vals spelen goed kwijlend sperma in mijn mond heet en speels zonder vals te spelen een uitstekende vriendinbehandeling Ik ben de beste discrete en professionele minnaar Ik maak al fantasieën waar Ik ben hier om jou verlangens te vervullen met passie Ik kus de mondplaatsen gegarandeerd echt feestmeisje deepthroat pijpen natuurlijke haast de laatste plas je mond ook graag en als verassing heb ik nog lekker mega squirt in mond app me voor een leuk tijden


En deze TS op RL. Ik denk dat Google translate heeft meegeholpen.

Ik ontvang u op een comfortabele, discrete plek en te egankelijk.
Ik ben een heel jonge transvrouw, heel elegant, met goede hygiëne, goede hygiëne, beleefd en geparfumeerd.
Ik ben 25 jaar oud en ik heb een busje van 19 cm cadeau voor je.
Beschikbaar voor les-mannen-educatie en doelstellingen die een goed moment willen doorgeven.

MIJN PRAKTIJKEN

ALLES IS VOORSTEL, NIETS WORDT OPGELEGD!
kap
diepe klooftrelingen69
Franse kus ( si en gevoel )
Op zijn hondjes
anale seks
Feminisering
Dominantie
 
Laatst bewerkt:
5-NS-297x364.jpg
 
Uit een advertentie:
Let op wil je afspreken dan wees dan indirect en vraag in enkele vragen wat je graag wilt weten geen eindeloze lege chats dat brengt geen daden . dus spreek gewoon af en probeer het gewoon uit
 
Hi guys! This skinny beauty is making her debut in your country. Do you want to be the first to fuck me?

I am just like the photos, a thin, blonde girl, with tattoos and above all real!

I specialize in bridal service, from my experience I say that sex is nothing if not a few good kisses at the beginning to make it possible for our meeting to be totally explosive and forgettable.



Haar service is blijkbaar "forgettable".
Ik ga passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan