Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
20180512_FB_Aron-Vansteenlandt_De-vegetarische-slager-ligt-in-de-diepvries_logo.jpg
geld-voor-gehele-straat.jpg
 
Nee, de vertaalhulp is niet altijd een geweldig hulpmiddel..
Echtgenoot is laag geslacht. Ik ben gewoon op zoek naar een relatie,,,.
Alleen echte klootzakken komen gewoon naar mijn website en nemen contact met mij op
 
Ze denken echt dat wij debiel zijn. Ontvangst in Lanaken.

Ad 1
Lekkere chocolaat 100% nederlandstalig
Gepubliceerd door Anais Anais (26j) op donderdag, 23 februari - 14:34
Enkelen paar dagen hier hola ik ben een exotiche afro latina die spreek perfect nederlands in ben een hete vrouw die houd van sex en partys daarom ben je bij mijn in de goeie plek met mij ga je genieten van jouw geld en lekker los gaan
heb je zin in een massague lekker gepijpt worden dat een mooie sexy negra voor jouw zorg na een lange dag van werk
of wil je dat ik je gezicht vol nat maakt met mijn sap

Ad 2

Anais luxe chocolade 100%nederlandstalig
Gepubliceerd door Rihhana (26j) op donderdag, 23 februari - 14:35
Wil je genieten van een goei date voor het eerste keer hier in antwerpen
menu is een lekkere dikke entrocote mij kutje en mijn lange tong
 
Laatst bewerkt:
Ik begin met een erotische massage met mijn borsten over je hele lichaam, dan sluit ik je ballen, dan ga je me over mijn hele lichaam vertellen, je gaat me heel delicaat aanraken, ik ga je ballen zuigen , ik hou van het gevoel dat ze plezier voelen het is mijn grote deugd ik ben een sensuele vrouw ik ben erg ontspannen en ik heb een onberispelijk appartement voor jou en mij een dag of een nacht een uur we zullen allebei erg blij zijn bedankt voor het contacteren van mij jij zal er geen spijt van krijgen ik ben echt vurig Ik geef graag plezier en ontvang de 69 mijn favoriet
 
Hi gays!!!

We are 2 hot girls we like to party and to fuck...!!!

If you want to meet a femelas presence who will use your body and mind to take you to the

Heights of total satisfaction,them we are the right company fot you!!!

If you like bright ,sensual womans with a rich imaginations and fantasies that we stay with you forever ..

You will.find that every second with a beautiful and.experience ladys!!

Call us !!!

You will have no regrets!!

GRIFRIEND EXPERIENCE

KISSE

LESBIAN SHOW
 
Hi gays!!!

We are 2 hot girls we like to party and to fuck...!!!

If you want to meet a femelas presence who will use your body and mind to take you to the

Heights of total satisfaction,them we are the right company fot you!!!

If you like bright ,sensual womans with a rich imaginations and fantasies that we stay with you forever ..

You will.find that every second with a beautiful and.experience ladys!!

Call us !!!

You will have no regrets!!

GRIFRIEND EXPERIENCE

KISSE

LESBIAN SHOW
Damn, ik zou bijna zeggen: kom maar op met die link 😇
 
"Hallo ik ben lekkere Hollandse dame hou jij net zoals ik van heerlijk relaxed te vrijen en ben jij ook allleen met deze dagen dan ben je bij mij aan het goede adres heerlijk pijpen tot het eind lekker je ballen likken standje 69 lekker zoenen en je kan heerlijk aan mijn tepels sabbelen ik ben een geile milf van 49 jaar ik ben voor bijna alles in vraag naar de extra's kom je lekker gezellig bij mij langs

Ik wacht op je bel me en maak een afspraak dag lieve schat en heerlijk kusje waar jij maar wil groetjes En hopelijk gauw tot ziens bare kost extra kan ook betaald worden met een tikkie
"

Schriftelijke overhoring Nederlandse taal. Aart heeft deze tekst op internet gevonden. Vul op de juiste plaatsen de bekende leestekens in. Kies uit komma's en punten. Denk ook aan de Hoofdletters.
 
Sommige dames kopiëren gewoon de tekst van een concurrente. Vandaar dat ik nogal eens een dame tegenkom die van zichzelf beweerd 'conceited' te zijn (=verwaand, of in het beste geval ijdel).
Misschien bedoelde DVP 0 dat ze 'compliant' was (=meegaand, gewillig).
 
Terug
Bovenaan Onderaan