Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als u geïnteresseerd bent, laat uw nummers privé en Ik zal u zo snel mogelijk schrijven.

Ik reageer niet op berichten zonder nummer.
 
Onder een andere naam adverteert ze nog eens:

Vrijblijvend vergaderen

Prijs: Niet van toepassing
52 keer bekeken • Status: Actief


Ik heb geen taboe. Ik doe ook anale seks, ik slik en ik doe een blowjob, prostaat massage, likken, footjob ,tongzoenen . Een gedeelde douche is ook mogelijk in mijn appartement. Ik speel ook rollenspellen
Ik ga ook akkoord om te ontvangen voor de nacht
Laat seks met rubber.
Een uur sensuele massage met lichaam-op-lichaam bewegingen.
Eerste contact alleen via WhatsApp.
Als u geïnteresseerd bent, laat uw nummers privé en Ik zal u zo snel mogelijk schrijven.
Ik reageer niet op berichten zonder nummer.
 

Geile heer zkt geile dame voor leuke barsexrelatie

Gezellige en geile veertiger die graag naakt is en houdt van heerlijke puur natuur condoomloze sex zoekt een lieve dame vanaf 21 jaar ongveer dezelfde instelling. IK houdt van: vrijen, zoenen, bare-neuken, anaal, gepijpt worden, beffen, likken, (vol)spuiten, plassex, buitensexetc.
Ik val op mooie verzorgde kale kutjes. Postuur en huidskleur niet zo van belang.
Zie jij dit ook zitten of wil je meer van me weten, dan stuur gewoon een beichtje'ik antwoordt altijd.
Ik kan ontvanbgen en verplaatsen. Overnachten eventueel ook mogelijk
 

Nationaliteit:Nederland Etniciteit:Latijns-Amerikaans Talen:Nederlands, Engels, Spaans


Het koningshuis van sm strapon en meer

Gepubliceerd door Inoa (39j) op woensdag, 01 juni - 14:23


Mak sneel afspraak ik zou all je fantasie waar maken..ik ben ilona, een sexy .gedurfdedamasuper hete vrow.die heel ercht staud ik geniet ervan om en andre macimal plezier te geiven ik pas me an jou aqn en mij fantasie hed ik leker body to body massage erotik nuro gokden shower strapon verkleid ok normal s noog er bij leker 69 mij lekere kond en kou geziecht xo dat jij mij leker verwenen ik laat mij gaan en mij zqcht maar krachter gelaud en jou oren huuuu...mack snell asprak .dikke kuss van mij Ilona
 

Ik zoek 3 man altijd trio

hallo met Wim Ik zoek twee a drie man die vrouw lekker wel verwennen meerdere malen in de week het is voor vast na de tweede keer is het altijd zonder en dat v de vrouw lekker ben 44 jaar kaal geschoren en cup d Ik heb een lekker kutje over een bedrag komen wij wel uit Gr xx
 
Win Daniels of Wim Daniëls?
Deze week komt zijn nieuwe boek uit. "De dikke Daniels"
Met De Dikke Daniëls schrijft Wim Daniëls nu eindelijk hét grote overzichtswerk, waarin hij al die prachtige, onderbelichte en overgewaardeerde aspecten van de taal de revue laat passeren. Met een jeu waar het vertelplezier van afspat neemt hij de lezer mee in Wims wondere wereld van de taal. € 24,99
 

Gepubliceerd door Samira (25j)

Wie kan genoeg orgasmes hebben? : 0
Je klopt op mijn deur, ik open je in mooie lingerie met veel huid en ik begin je meteen te kussen. Ik kleed je uit en vraag je om op het bed te gaan zitten terwijl ik je knieën ophef en ze vasthoud... zo diep mogelijk in je mond, je pakt mijn haar en leidt mijn hoofd.
Maar voordat je kunt komen, sta ik op en trek mijn slipje uit.
Je gooit me op het bed en je hoofd glijdt tussen mijn benen en als ik bijna huil van pure lust draai je me om en neem je me mee….

Halloo, zo lenig zijn we ook niet meer.
 

Gepubliceerd door Samira (25j)

Wie kan genoeg orgasmes hebben? : 0
Je klopt op mijn deur, ik open je in mooie lingerie met veel huid en ik begin je meteen te kussen. Ik kleed je uit en vraag je om op het bed te gaan zitten terwijl ik je knieën ophef en ze vasthoud... zo diep mogelijk in je mond, je pakt mijn haar en leidt mijn hoofd.
Maar voordat je kunt komen, sta ik op en trek mijn slipje uit.
Je gooit me op het bed en je hoofd glijdt tussen mijn benen en als ik bijna huil van pure lust draai je me om en neem je me mee….

Halloo, zo lenig zijn we ook niet meer.
ik ga doot van t laggen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan