Recensie Greetje, Stabroek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frits1961

Wandelaar
35
17/02/22
15
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sta-jij-ook-zo-heet-lekker-stuk-_4693641
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste recensie. Heb jaren op Hookers gezeten om mijn ervaringen te delen met meelopers, zit nu op dit forum en hoop de komende tijd mijn ervaringen te delen met jullie.

Recentelijk bij Greetje geweest, zij adverteert op SJ en geeft aan dat zij ontvangt in Putte, maar ze zit in Stabroek vlak over de grens. Bezoek was zeer aangenaam, afspraak was snel gemaakt. De dame is niet continue beschikbaar omdat zij ook nog een "gewone" baan heeft naast dit werk.
Greetje haalt alles uit de kast op het je aangenaam te maken en was na het uur ook helemaal uitgeput :)
Ze is niet de jongste meer maar heeft energie van een twintig jarige:)
 
To be precise : dat is wel degelijk Putte daar. Putte-Kapellen om juist te zijn. De grens met Stabroek is een kleine kilometer verder richting A12.

Voor mensen die puur op GPS rijden kan het anders verwarrend zijn.
 
Ik ben jaren geleden ook bij Greetje geweest, toen ze nog ontving in de buurt van Bergen op Zoom.
De dame is al op leeftijd en qua uiterlijk niet helemaal mijn type.
Maar ik had dezelfde ervaring als Frits1961, ze doet niet moeilijk, deed alles wat in haar advertentie staat en probeert het je naar de zin te maken.
 
Heb er ooit contact mee gehad omdat ze in principe vlot bereikbaar is voor mij, maar de reactie was wat vreemd en als ik wat meer informatie opzocht dan blijkt ze in principe alleen zonder condoom te werken. Iedereen doet wat hij wil natuurlijk maar dat soort dames laat ik links liggen.

Wel opvallend dat dit detail in de recensie niet vermeld wordt.
 
Heb er ooit contact mee gehad omdat ze in principe vlot bereikbaar is voor mij, maar de reactie was wat vreemd en als ik wat meer informatie opzocht dan blijkt ze in principe alleen zonder condoom te werken. Iedereen doet wat hij wil natuurlijk maar dat soort dames laat ik links liggen.
Destijds pakte ze zelf een condoom, ik heb er niet om hoeven te vragen.
Ik heb geen idee hoe het nu is.
 
Hey guys, iemand nog problemen om haar te bereiken, haar mail antwoord ze wel, maar ik kan geen sms sturen om af te spreken. Mijn bericht geeft een foutmelding door het 06 nr waarschijnlijk
 
Ben onlangs voor het eerst bij Greetje geweest. De foto's op Sexjobs doen haar geen eer aan. Die op Schatjes.net zijn representatiever. Ik vond dat ze er er beter uitzag dan op de Sexjobs foto's. Locatie en kamer zou wel iets netter mogen maar voldoen.

Maar goed, daar kwamen we niet voor. Eerst even opgefrist en daarna lekker door Greetje onderhanden genomen. Man wat kan die lekker diep en lekker nat pijpen. Ben heerlijk gerimd en heb daarnaast een lekkere prostaat massage gehad. Nog even geneukt en daarna lekker in haar keeltje klaargekomen.
Was een heerlijk half uurtje.
Was niet de laatste keer want ik heb nog een bucket lijstje wat ik met haar nog zou kunnen afwerken. Te beginnen met anaal. Daar zijn we nu niet aan toegekomen.

Wordt vervolgd dus...
 
http://www.schatjes.net/greta

Ze staat op Schatjes.net als Greta.
Maar op Schatje.net staan nog veel advertenties van dames die al jarenn geleden gestopt zijn, zelf dames die intussen overleden zijn.

Zelf heb ik Greta een keer ontmoet, maar mij beviel ze niet zo. Ik had geen zogenaamde klik met haar. Ik ben haar niet meer gaan bezoeken. De date is al te lang geleden om er nog veel detail van te herinneren.
 
Lunch binnen na een bezoekje aan Greetje
Was al de 5e of 6e keer dus gewend aan elkaar en toch beide weer genoten van het spelen
Gaan over een tijdje (prive dingetjes) samen eens kijken voor een privé sauna of een hotel overnachting
 
Ik ben jaren geleden ook bij Greetje geweest, toen ze nog ontving in de buurt van Bergen op Zoom.
De dame is al op leeftijd en qua uiterlijk niet helemaal mijn type.
Maar ik had dezelfde ervaring als Frits1961, ze doet niet moeilijk, deed alles wat in haar advertentie staat en probeert het je naar de zin te maken.
De moeite deze dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan