Frits1961
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sta-jij-ook-zo-heet-lekker-stuk-_4693641
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Mijn eerste recensie. Heb jaren op Hookers gezeten om mijn ervaringen te delen met meelopers, zit nu op dit forum en hoop de komende tijd mijn ervaringen te delen met jullie.
Recentelijk bij Greetje geweest, zij adverteert op SJ en geeft aan dat zij ontvangt in Putte, maar ze zit in Stabroek vlak over de grens. Bezoek was zeer aangenaam, afspraak was snel gemaakt. De dame is niet continue beschikbaar omdat zij ook nog een "gewone" baan heeft naast dit werk.
Greetje haalt alles uit de kast op het je aangenaam te maken en was na het uur ook helemaal uitgeput
Ze is niet de jongste meer maar heeft energie van een twintig jarige
Recentelijk bij Greetje geweest, zij adverteert op SJ en geeft aan dat zij ontvangt in Putte, maar ze zit in Stabroek vlak over de grens. Bezoek was zeer aangenaam, afspraak was snel gemaakt. De dame is niet continue beschikbaar omdat zij ook nog een "gewone" baan heeft naast dit werk.
Greetje haalt alles uit de kast op het je aangenaam te maken en was na het uur ook helemaal uitgeput
Ze is niet de jongste meer maar heeft energie van een twintig jarige