Recensie Grena, Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tieske

Newbie
21
05/06/23
16
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4250586-grena
Totale kosten (in euro)
150
Vanmiddag bij de lieve, vrolijke en bijzonder grappige Grena geweest in Presikhaaf. Bij aankomst gedirigeerd naar een flatje boven een groot winkelcentrum.
Inrichting van de kamer was wat karig, maar de overweldigende verschijning van Grena maakt veel, zo niet alles goed! We spraken af voor een uur, ik gaf me over aan een geweldige massage. Elke kuitspier, elke knoop in mijn rug werd er uitgemasseerd. Na 40 minuten op mijn rug, liefdevol zonder klaar gepijpt en na een paar minuten, kon niet langer volhouden, heerlijk in haar mondje klaargekomen. Wat een schatje! T liefst zou ik haar in een doosje stoppen, strik er omheen en mee naar huis nemen!

Herhalingsgevaar zeer groot!

Vanmiddag bij de lieve, vrolijke en bijzonder grappige Grena geweest in Presikhaaf. Bij aankomst gedirigeerd naar een flatje boven een groot winkelcentrum.
Inrichting van de kamer was wat karig, maar de overweldigende verschijning van Grena maakt veel, zo niet alles goed! We spraken af voor een uur, ik gaf me over aan een geweldige massage. Elke kuitspier, elke knoop in mijn rug werd er uitgemasseerd. Na 40 minuten op mijn rug, liefdevol zonder klaar gepijpt en na een paar minuten, kon niet langer volhouden, heerlijk in haar mondje klaargekomen. Wat een schatje! T liefst zou ik haar in een doosje stoppen, strik er omheen en mee naar huis nemen!

Herhalingsgevaar zeer groot!
Niet geneukt, dus geen bare sex!!!
Dame biedt dat ook niet aan.

Luister wandelvrienden, ik ben 50 plus, en intiem vind ik heerlijk. Maar na zo'n liefdevolle massage-sessie waarbij je op je buik, al geil wordt, en eenmaal op je rug helemaal. Met uitzicht op een goddelijk lichaam, prachtige borsten. En dan begint dat lieve, grappige gezichtje je zeau heerlijk te pijpen, dat je na een paar minuten explodeert in haar mond. En dat zij dan schaterlachend je streelt en proestend haar mond gaat spoelen, en dan nog even naast je ligt. Hoe mooi is dat!

Lieve G, ik hoop je snel weer te zien!

Je bent geen makke, maar een gefrusteerde beer. En ik weet niet hoe ik dat moet aanpassen. Wat er tussen haar en mij is gebeurd, blijft tussen ons. Choose your energy! Happy monday!

Vanochtend weer een heerlijke ochtend-sessie gehad met deze onweerstaanbaar lieve en leuke meid. Ze is grappig, constant vrolijk zingend tijdens de massage. Eerst hard en pijnlijk, daarna heerlijk zacht en body to body. Heerlijk, die tieten op je rug!
Daarna draait ze je om, en begint ze je heerlijk te pijpen, zonder.
Daarna kwam ze lekker cowgirl ( met cd) op me zitten en kwam ik hemels klaar in het strakke k#dtje van deze lieve dame! Opnieuw: in een doosje, strik, en mee naar huis!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4250586-grena
Totale kosten (in euro)
150
Betreft dezelfde als deze;

@admin Leuk en aardig deze recensie op mijn naam staat nu, maar ik heb deze dame niet bezocht. Ik heb enkel geattendeerd dat er 2 topics van dezelfde dame bestond

Laatst bewerkt:
Twee topics van dezelfde dame door hetzelfde forumlid gestart.

Wel een interessante dame. Reageert echter al dagen niet op mijn verzoek tot een date. Ik hoop dat het er nog van komt.

Vandaag dus geweest. Zoals Tieske al zei: bijzonder grappige vrouw. En zeer correct. Ik kreeg eerst een echte massage en na enige tijd omdraaien.
Dan wordt de kleine man verwend en hopla condoom erom na pzc en kruipt dat kleine vrouwtje op je.
Alles bij elkaar een klein uurtje.
Als je niet van een uitgebreide massage houdt, niet gaan. Indien wel, aanrader.

Kwam haar gister in het winkelcentrum tegen, in 'normale' kleding, hoewel zeer luchtig. Kreeg spontaan een dikke knuffel en als reactie een zwellevertje in m'n broekje bij het aanzien van die heerlijke prominente aandelen in haar decolete! Even geshopt, beetje pseudo geklaagd over aanhoudende lage rugpijn, en hop: mee naar binnen! Zoenen, strelen, massage, pijpen zonder waarbij ze heerlijk in je ogen blijft kijken. Daarna on top, met cd, reed ze me naar een krachtige explosie.

Eenmaal uitgeteld op bed, realiseerde ik me waarom ik haar zo grappig vind: het lijkt of ze een licht spraakgebrek heeft. Te flauw om deze, maar de 'r' in het Engels komt er niet uit! 😄 dit meisje is zo lief, geil en zoetzacht!
Heren, wees lievv voor deze dame en je zult er veel voor terugkrijgen!
Dankjewel, lieve Crena!

Terug
Bovenaan Onderaan