Grenddo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
669
06/12/21
1.221
113
Grenddo gelooft in een sekswerksector waarin veiligheid, respect en gelijkwaardigheid vanzelfsprekend zijn, voor álle betrokkenen.

Daarom bouwen we aan een transparant ecosysteem waarin sekswerkers en bezoekers veilig kunnen afspreken, ondersteund door technologie én mensen die de branche begrijpen.

Een nobel streven en wat mij betreft qua intenties heel wat beter dan kinky, sexjobs en al die ander luizige sites.

Nu alleen nog een fatsoenlijk aanbod...

leuk, maar ik ben niet echt overtuigd

"Stichting Veilige Sekswerk"

AI-overzicht

"Stichting Veilig Sekswerk" is geen bestaande stichting, maar er zijn wel diverse organisaties die zich inzetten voor veiligheid en ondersteuning in de sekswerksector, zoals
Stichting Humanitas (met het Expertisecentrum Seksualiteit Sekswerk en Mensenhandel - ESSM), de GGD Hollands Noorden en de Stichting de Kern. Deze organisaties bieden hulp bij gezondheid (soa's, hiv), financiële en juridische vragen, psychische ondersteuning, en bevorderen de maatschappelijke positie van sekswerkers.

Nog los even van het (nu) zeer beperkte aanbod.

Ik krijg nog geen indruk van de werking voor ons als wandelaar. Blijkbaar moet je direct een account aanmaken wil je daar een indruk van krijgen.

Hier is er ook over te lezen:

Een quote uit het stuk:
Grenddo gaat werken met tegoeden, vergelijkbaar met fiches of digitale munten, die een klant vooraf bij het bedrijf koopt en vervolgens bij de sekswerker inruilt. De sekswerker wordt vervolgens via Grenddo uitbetaald. "Zoals je een scooter boekt voor een avond, kun je met een credit ook een seksdate voor een avond boeken", schetst initiatiefnemer en directeur Sjoerd Stel (21). Het kopen van Grenddo-credits kan verhuld op een afschrift komen te staan, met alleen een nummer of een door de klant zelfverzonnen omschrijving.

Ik vraag me dan wel af hoe dit met de verrekening van btw verloopt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan