Grieks in NH

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

slenteraar

Wandelaar
Forumpionier
46
01/07/21
18
2
Ik ben altijd op zoek naar goede anaal adresjes in Noord Holland/Amsterdam/Amstelveen. Er is veel aanbod maar meestal valt het tegen of doen ze het toch niet. Tips zijn welkom.
 
Verder bij club Bali zitten veel oudere dames die van anaal (meestal) geen probleem maken.
Het woord meestal zal je bekend voorkomen. Al een paar keer gehad dat ze niet in de stemming zijn of zo, ik weet het niet maar dan liever geen anaal. Maar kwam ik een paar weken later dan was het meteen 'ik wil vandaag wel hoor!'.
Bij Bali vragen ze zelden of nooit een extra vergoeding, Lisa ook niet maar Nicole wel.
Hoewel als je vaste klant bent…
 
Club Bali kan ik niet vinden op internet. Zo leer ik nog wat.
Waar zit die?

Club Bali heeft geen site. Een erg sjabbee tent waar altijd veel over gediscussieerd wordt.
Er zitten veel oudere vrouwen 40+ en soms een grietje van 38 die opvalt omdat ze jong is.
Je kan een zeperd treffen maar 80% van de vrouwen die daar zit is zeer geil, zij compenseren hun leeftijd en niet altijd mooie uiterlijk met spetterende sex.
Aan jou de keuze

De link is van een recensie van Susan die heb ik jaren lang giga ontelbaar vaak anaal geneukt
 
Ja lang geleden weet niet meer waar en wanneer. Ad is nu ook niet actief.
Je reageert op mijn bericht van 9 augustus.
Ik neuk te vaak om alles te onthouden hoor.
Susan nog wel recent gezien met wat glijmiddel lekker Grieks wezen doen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan