Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij over de Nicole van enkele jaren terug (rond 2020) met bril en bretels toendertijd ergens rond nr.29. Was vorig jaar een paar weekenden terug. Bril zat nog goed, bretels inmiddels toch wat minder..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb met Victoria in het verleden wel hele passionele sex gehad.
Haar Nederlands was in die tijd niet zo goed maar dat kan inmiddels natuurlijk wel verbeterd zijn en mijn Spaans is slecht zodat het communiceren met elkaar moeilijk was.
Ik vind het jammer dat ik haar de laatste tijd zo weinig heb bezocht.
 
Ik heb met Victoria in het verleden wel hele passionele sex gehad.
Haar Nederlands was in die tijd niet zo goed maar dat kan inmiddels natuurlijk wel verbeterd zijn en mijn Spaans is slecht zodat het communiceren met elkaar moeilijk was.
Ik vind het jammer dat ik haar de laatste tijd zo weinig heb bezocht.
Thx! Binnenkort haar maar eens weer met een bezoek vereren. Voor mij ook hele tijd geleden... maar eerst maar even kijken of Rachel de concurrentiestrijd in haar voordeel beslist ;) Op welk nummer zit Rachel tegenwoordig?
Thx! Binnenkort haar maar eens weer met een bezoek vereren. Voor mij ook hele tijd geleden... maar eerst maar even kijken of Rachel de concurrentiestrijd in haar voordeel beslist ;) Op welk nummer zit Rachel tegenwoordig?
Helaas... vanmiddag rond 13:15 (nog) niet aanwezig. Is ze op vakantie? 'Vroeger' was ze overdag al. Het was nu maar matig bezet trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan