Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Plaats hier informatie, opmerkingen en/of vragen die met de ramen te maken hebben.
hallo wie heeft er ervaring met een dame raam nummer 15.3 weet haar naam niet kom doordeweeks in de avond wel eens langs omdat ik vaak na bianca ga kamer nummer 41.1 zie haar wel eens op mobiel kijken op 15.3 wie o wie
 
Hoi Wandelaars, ik ben een man van 60 jaar. Zouden jullie mij kunnen informeren over de lekkerste dames via de email ([email protected]) mijn wandelen gaat niet super meer. Of hebben jullie leuke prive adresjes laat het mij dan weten. Groetjes slappemoetstijf
 
Als er niet echt gewipt kan worden, dan moeten we elkaar maar juridisch proberen te naaien. Maar de burgemeester Schuiling kon zijn zaak niet hard maken bij de rechter.

 
Vorig jaar na lange tijd weer eens wezen kijken. Diepe teleurstelling. Heb hier kort na de eeuwwisseling uitstekende avonturen beleeft. De sfeer die er was is verdwenen. Er is echt geen reet meer aan en het aanbod om te huilen. Persoonlijk vind ik dat Groningen nog veel verder is afgegleden dan bijvoorbeeld Leeuwarden.
 
kan iemand mij vertellen of Nikola en Alina weer aanwezig zijn? Alina is al een hele tijd afwezig. Zij zat altijd in de kamer rond nummer 29 - 31 als ik het me goed herinner. Ik had haar op whatsapp maar daar is ze nu ook weg.

Reactie mag ook per pm.
 
Ja, ik fiets soms wel eens langs en er zijn zeker dames van boven de 40 aanwezig. 1,5 week voor het laatst even gekeken en toen waren er ongeveer 30 dames aanwezig van wie er ongeveer 10 bezet waren en dus 20 onbezet. Ik verwacht de komende tijd langzaamaan weer meer dames. Want het normale leven gaat weer meer terugkomen. Die verlenging van 22.00 tot 1.00 is voor de dames heel erg fijn. Die dame waar @Rubento een recensie over heeft geschreven (Mirjam 38a) lijkt mij zeker boven de 40. Lijkt mij wel een aanrader. Ben er nog niet geweest, maar ben het misschien wel van plan. Ik zag haar al wel zitten.
 
Dag mannen, ik ben student en wil voor de tweede keer in mn leven naar een prostituee. De eerste keer heeft me alleen erg teleurgesteld vanwege arrogantie en pijpen met condoom.

Weet iemand waar ik een mooie dame kan treffen die voor €50 euro pijpt zonder condoom met sex daarbij
 
Ik wil graag morgen langs leeuwarden en daarna gromingen iemand die vandaag of gisteren is gegaan. en weet hoe de bezitting? en vanaf welke prijs begint het in groningennben er nooit geweest. en zijn er ook veel oudere dames boven 45 jaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan