Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zijn de toppers alweer terug? Wil zaterdagmiddag even bezoekje maken.
Door het slechte weer zaterdag niet geweest, wil mijn M4 niet in de vangrail zetten:cool:, daarom vanmiddag appje naar jenny van 45-2 en afspraak gemaakt
Zoals altijd bij haar een super leuk uurtje gehad, neem altijd wat lekkers mee, zij maakt dan koffie en een colaatje. Gewoon weer een dikke 10!

Valt niet zoveel meer te zien

Als hetgeen wat er zat nou de moeite nam om er een leuk uur van te maken, dan was het geen enkel probleem. Maar ik merk, hoe langer je ze kent, des te lakser worden ze. In begin wel leuke dates gehad met Roxana, Bianca, Tina, Andreea, Alina, Ada etc....
Maar dr kan steeds minder, voor hetzelfde geld. En voor alles mag je extra's gaan rekenen...
Geef mijn geld liever uit aan een dame die zich wel minimaal 100% inspant!

Dit gaat niet om Micha hoor. Haar inzet is echt top! Maar ik zoek het elders.

Maar dr kan steeds minder, voor hetzelfde geld. En voor alles mag je extra's gaan rekenen...
Ja het upsellen nadat je net 200 hebt neergelegd voor een uurtje begint mij ook te vervelen... En dan soms in dat uurtje ook nog amper wat doen behalve wat trekken en praten.

Maar ik zoek het elders.
Als je tips hebt hoor ik het graag

Als hetgeen wat er zat nou de moeite nam om er een leuk uur van te maken, dan was het geen enkel probleem. Maar ik merk, hoe langer je ze kent, des te lakser worden ze. In begin wel leuke dates gehad met Roxana, Bianca, Tina, Andreea, Alina, Ada etc....
Geef mijn geld liever uit aan een dame die zich wel minimaal 100% inspant!

Dit gaat niet om Micha hoor. Haar inzet is echt top! Maar ik zoek het elders.
Ada valt toch wel mee,laatst nog geweest 150 euro voor een uur

Ja het upsellen nadat je net 200 hebt neergelegd voor een uurtje begint mij ook te vervelen... En dan soms in dat uurtje ook nog amper wat doen behalve wat trekken en praten.

Als je tips hebt hoor ik het graag
misschien moet je in de spiegel kijken, ik was een poosje terug ook wat teleurgesteld, maar ik willde altijd wat nieuws en meeer. toen zelfs een paar keer met stimulerende middelen gewandeld en bij Ada gezegd dat ik een pilletje had gehad ( een paar jaar terug). Ada kwaad ( en bezorgd) , kortom ze zei als je niet stopt daarmee ga je naar de bliksem, en dat wil ik niet. Dermate geschrokken dus niet weer. De jaren daarop mezelf wat anders opgesteld en heb prima ervaringen in Groningen en elders gehad. Donderdag noch bij Micha geweest en dat is altijd goed. bovenmatige bedragen betaal ik totaal niet, maar behandel vrouwen wel met respect, en daar krijg ik heel veel voor terug. ik doe ook weleens een privebezoek bij rondreizende meisjes, en dat valt vaak tegen, klein (studenten)kamertje, weinig wasmogelijkheden en alleen spaans sprekend. wel mooie dames, maar daar is alles mee gezegd. Ik loop vaak twee rondjes Nieustad en ben dan dermaten opgeward voor een heerlijke tijd. Met Groningen dus niets mis
misschien moet je in de spiegel kijken, ik was een poosje terug ook wat teleurgesteld, maar ik willde altijd wat nieuws en meeer. toen zelfs een paar keer met stimulerende middelen gewandeld en bij Ada gezegd dat ik een pilletje had gehad ( een paar jaar terug). Ada kwaad ( en bezorgd) , kortom ze zei als je niet stopt daarmee ga je naar de bliksem, en dat wil ik niet. Dermate geschrokken dus niet weer. De jaren daarop mezelf wat anders opgesteld en heb prima ervaringen in Groningen en elders gehad. Donderdag noch bij Micha geweest en dat is altijd goed. bovenmatige bedragen betaal ik totaal niet, maar behandel vrouwen wel met respect, en daar krijg ik heel veel voor terug. ik doe ook weleens een privebezoek bij rondreizende meisjes, en dat valt vaak tegen, klein (studenten)kamertje, weinig wasmogelijkheden en alleen spaans sprekend. wel mooie dames, maar daar is alles mee gezegd. Ik loop vaak twee rondjes Nieustad en ben dan dermate opgewarmd voor een heerlijke tijd. Met Groningen dus niets mis

Laatst bewerkt:
Ada valt toch wel mee,laatst nog geweest 150 euro voor een uur
Heb het ook niet over haar prijs. Ik heb ook €150/uur betaald. Vond het een leuke vrouw.
Ik ben altijd met respect met haar omgegaan, en zo zag zij het ook. Maar als je dan uit het niets paar x een denigrerende uitspraak naar je hoofd krijgt tijdens een leuke date/mood is het voor mij wel klaar. Of het nu als grapje bedoeld is, of niet... Buiten die uitspraken waren de bezoekjes gewoon prima.
Prima als een klant daar om vraagt hoor, maar ik zit daar niet op te wachten., en om daar dan nog geld heen te brengen.... nee dank je!.
Verder laat ik het hierbij.

Laatst bewerkt:
Precies dat, ook bij andere dame betaal ik dat nog maar soms voelt het niet meer zoals voorheen
Alina, tenminste, oude klanten...
Maar op gegeven moment raakt het beetje in een sleur.
Qua looks vind ik Bianca en Roxana toch wel de mooiste. Maar het biedt gewoon te weinig voor de prijzen die ze vragen. En ik ben niet van het afdingen, ik respecteer hun vraagprijzen. Dus dan is het tijd om afscheid te nemen;)

Terug
Bovenaan Onderaan