Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen heeft Lukas hierboven het blijkbaar over een heel andere Nicole, dan waarover de rest het heeft

Nicole op 15-3 is een blonde blanke dame uit ik meen Tsjechië.

Ik ben ook wel benieuwd waarvoor Lukas deze 5000 euro betaald heeft.
Wat was je insteek, wat had je ervoor terug verwacht? Dat ze je vriendin werd ofzo?

Als een dame zegt: "ik mis je" wil ze dat je weer langskomt voor een betaalde date. Niks meer, niks minder.
Wanneer een dame zulke opmerkingen naar mij maakt, vraag ik of ze mij mist of mijn geld.

Zomaar klakkeloos even 5000 aan een onbekende geven is gewoon dom, oerdom...
Dat dat nog verteld moet worden aan een volwassen persoon... dan wil je ook gewoon verneukt worden
Mee eens, er moet iets achter zitten. je geeft niet zomaar 5000 eu omdat je "aardig" bent of niks van haar verwacht.
 
Is het de moeite waard om op werkdagen tijdens kantooruren een door de Nieuwstad te wandelen? Of zijn de gordijnen allemaal dicht.

Ik weet niet of ze er nog zit, maar aan de rechterkant zit vaak een dame met hoge laklaarzen, weet haar naam niet meer. Ook een hele lange meid. Die is wel leuk om te bezoeken.

Voor de rest is het nooit veel soeps.
 
Ik ga morgen voor het eerst naar Nieuwstad en wil eigenlijk gaan voor pijpen zonder condoom. Enige aanbevelingen? Als het me bevalt wil ik wel voor het hele pakket, maar wil het ook niet al te duur maken voor de eerste keer
 
Weet iemand waarom Monika ineens zomaar verdwenen is? Had naambordje onder aan de deur en was heel vaak bezet

Monika van raam 5? Of 7? Weet het niet precies meer. Klein meisje met zwart haar.

Volgensmij vond ze het werk echt niet meer leuk om te doen en is ze gestopt, dat is het enige wat ik eruit kan maken. Altijd als ik bij haar was zat ze te klagen.
 
Klopt. Zat op kamer 5-1. Opvallend mooi dametje. Op vrijdag vroeg ze me nog of ik haar nooit meer zou bezoeken. 2 dagen later zo maar verdwenen en nooit meer terug gekomen
 
Zoals @Ernie schrijft is het werk haar de laatste tijd inderdaad behoorlijk gaan tegenstaan door verschillende, uiteenlopende redenen.
Hierdoor is ze wat eerder dan gepland op vakantie gegaan en komt ze op korte termijn in ieder geval niet terug.
 
Ik moet binnenkort overdag weer in Stad zijn. Weet iemand of Carla van 13-1 's middags werkt? Iemand ervaring met haar die het ook wil delen? Mag evt. per PB. Ik wilde haar laatst op een avond bezoeken, maar toen ik gepind had was ze bezet en moest ik de laatste trein halen. Ben benieuwd of ze de moeite waard is om nog even een omweg voor te maken.
 
Ik moet binnenkort overdag weer in Stad zijn. Weet iemand of Carla van 13-1 's middags werkt? Iemand ervaring met haar die het ook wil delen? Mag evt. per PB. Ik wilde haar laatst op een avond bezoeken, maar toen ik gepind had was ze bezet en moest ik de laatste trein halen. Ben benieuwd of ze de moeite waard is om nog even een omweg voor te maken.

Misschien is ze beter als je haar langer kent en bezoekt.
2x een €50 date gedaan, maar dat is gewoon afwerken, niks meer. Vond er niks persoonlijks aan.
Maar ik heb ook wel betere ervaringen gelezen. Misschien als je meer betaald.
 
Misschien is ze beter als je haar langer kent en bezoekt.
2x een €50 date gedaan, maar dat is gewoon afwerken, niks meer. Vond er niks persoonlijks aan.
Maar ik heb ook wel betere ervaringen gelezen. Misschien als je meer betaald.
Dankjewel! Zou kunnen inderdaad. Waar heb je die betere ervaringen gelezen? Vind hier niets over haar. Heb je een betere tip voor een GFE?
 
Dankjewel! Zou kunnen inderdaad. Waar heb je die betere ervaringen gelezen? Vind hier niets over haar. Heb je een betere tip voor een GFE?
Dat was denk ik ergens in dit topic, of verdwaald in 1 van de andere topics.

Ik heb persoonlijk enkele andere 50/70 euro dates gedaan met Bianca, Roemeense. Ondanks dat het ook korte dates waren, hier toch een leukere tijd gehad. Als je beetje klik hebt kun je hiermee ook wel lol hebben.

Maar volgens mij is ze momenteel naar huis
 
Dat was denk ik ergens in dit topic, of verdwaald in 1 van de andere topics.

Ik heb persoonlijk enkele andere 50/70 euro dates gedaan met Bianca, Roemeense. Ondanks dat het ook korte dates waren, hier toch een leukere tijd gehad. Als je beetje klik hebt kun je hiermee ook wel lol hebben.

Maar volgens mij is ze momenteel naar huis
Inderdaad, sinds 5 december voor een maand vertrokken naar haar thuisland. Ziet er trouwens ook echt uit als een fotomodel
 
Terug
Bovenaan Onderaan