Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Olivia heeft de ad in kinky. Lijkt dan al een poosje oud, maar als de ad er is, is zij er ook.
Ik ben gisteravond dan in de Nieuwstad geweest. Vooraf ge-appt met Ruby en Olivia. Ruby zou om 21 uur beginnen, maar de kamer was toen nog steeds donker. Ze zij dat ik maar binnen moest komen, maar dat ze de gordijnen niet open zou doen en in de donkere kamer moest komen. Nee, dus ... Even later zag ik Olivia uit de kamer van Ruby komen. Heb haar dan later ge-appt en zij schreef mij dat zei pas om 23 uur zou beginnen en dat ze vanaf volgende week ook in een andere kamer zou gaan zitten. Dat werd voor mij helaas te laat. Ik zal Olivia volgende week weer eens appen om te vragen in welke kamer zij dan zit.
 
Jup. Duur leergeld, maar wel een wijze les.

De lol vergaat je wel als je open en eerlijke rechttoe rechtaan aanpak misbruikt wordt. Ik behandel de mensen in dat vak altijd met respect, maar dit is gewoon smerig. Overigens is dit de eerste keer dat dit me overkomt. Het verbaasde mij, want ik had zoiets eerder verwacht bij priveontvangst omdat je daar in het hol van de leeuw zit. Bij Nieuwstad is gedoogd prostitutie, met camera's, met mensen die regelmatig bij de dames komen etc. Dan verwacht je niet dat er vrouwen tussen zitten die er alleen op uit zijn om je te bedonderen.

Is dit niet iets voor Albero Stegeman? Tientallen mannen zijn de dupe door deze vrouw. En ik ben bang dat de beheerders van Nieuwstad niet weten hoe crimineel deze dame is. Want dat is het gewoon.
En ga jij dan met je kop op tv vertellen dat een dvp jou coke heeft laten snuiven en je daar alleen kwam om te knallen?
 
Bedankt voor de reactie, helaas had gehoopt dat ze terug was
Ze schijnt bij haar thuis wel mannen te ontvangen. Maar een aantal mannen hebben haar nummer en kunnen met haar daten. Helaas vallen wij daar buiten. Zijn schijnbaar beter in bed
Kirsten Dunst Bed GIF
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan