Grote Brand Club de Villa 16 juli

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De site is zeker gebrekkig, is jammer maar komt vaker voor in de branche.

Ben in elk geval blij dat ze concreet konden worden, mocht het een valstrik zijn dan zullen ze gauw genoeg door de mand vallen toch?

Interessante lineup van Villa dames in elk geval.
 
De website is zeker gebrekkig. Naomi, ik (Yvette) en Olivia zijn er vanavond tot 02.00 uur.

Misschien nuttig om de eigenaar erop attent te maken dat men hier klaagt over een slechte website. Het is een kleine investering om een goede en volledige website te laten maken. En het betaalt zichzelf uit, zowel voor de baas als voor jullie. Geloof me maar.
 
Misschien nuttig om de eigenaar erop attent te maken dat men hier klaagt over een slechte website. Het is een kleine investering om een goede en volledige website te laten maken. En het betaalt zichzelf uit, zowel voor de baas als voor jullie. Geloof me maar.
Hebben we gedaan en dat moet ook komen maar wij gaan zelf niet over het tempo helaas. Een PB voor info waar mogelijk kan natuurlijk wel. We proberen jullie zelf zo goed mogelijk op de hoogte te houden.
 
Als ik die foto bij het artikel zie zou je haast denken dat Fabienne hier de pyromaan is! Kijk eens hoe rustig dat silhouette staat te kijken terwijl de Villa afbrandt!
 
Best een mooi artikel. De strekking is dat het hoer zijn allemaal geen rozegeur en maneschijn was. De Villa als club echter wel. Labiele meisje die goed in de gaten werden gehouden, de gastvrouw die hun beschermvrouwe was. De onverzorgde mannen die er binnen kwamen, het jezelf ervoor afsluiten etc.
 
Best een mooi artikel. De strekking is dat het hoer zijn allemaal geen rozegeur en maneschijn was. De Villa als club echter wel. Labiele meisje die goed in de gaten werden gehouden, de gastvrouw die hun beschermvrouwe was. De onverzorgde mannen die er binnen kwamen, het jezelf ervoor afsluiten etc.
Thanks. Ging er al vanuit dat nu de vuile was buiten werd gehangen maar valt mee, tenminste vanuit perspectief van de club.
 
Uit het artikel

"In Beekbergen werd er bij labiele meisjes op hun veiligheid gelet."

Toch geen fijn idee dat ik bij zo'n high end club blijkbaar een labiel meisje kon treffen.
 
Deze "Fabiënne" schetst geen fijn beeld van haar bezoekers. Vieze en stinkende etc. mannen heeft ze het over. Als dat zo zou zijn, dan zou ik dit werk niet willen doen. Maar zij blijkbaar wel, als er maar flink wordt betaald. Ik kom bij andere (en minder dure) privéhuizen waar veel leuke en knappe meisjes werken, en ik hoor ze zelden klagen over onsmakelijke of vieze klanten. Ik vraag zulke dingen geregeld, maar het is nauwelijks aan de orde. Zelf heb ik ook weleens dates gehad met meisjes die niet fris waren. Ook zelden, maar het gebeurt en uiteraard is het dan ook de laatste keer. Alleen schetst Fabiënne hier een slecht beeld van haar bezoekers, ik vind het een beetje een sensatieverhaaltje. Jammer, want meisjes die er iets voor zouden voelen om wat bij te gaan verdienen in een privéhuis lezen dit mogelijk ook.
 
lees even heel goed het artikel! Het gaat er om dat deze meisjes bij de Villa veilig waren. Dit is niet het geval bij veel andere clubs
Ik heb het artikel heel goed gelezen. Dat labiele meisjes bij de Villa veilig waren impliceert toch echt dat er dus labiele meisjes waren, en het verbaast me dat te lezen.

Ik heb verder een prima indruk van de Villa hoor, dat zinnetje (en met name de implicaties) verbaast me gewoon.
 
Ik heb het artikel heel goed gelezen. Dat labiele meisjes bij de Villa veilig waren impliceert toch echt dat er dus labiele meisjes waren, en het verbaast me dat te lezen.

Ik heb verder een prima indruk van de Villa hoor, dat zinnetje (en met name de implicaties) verbaast me gewoon.
 
Deze dame ik kwestie wilt hier mee zeggen dat zulke meiden veilig waren bij een Villa. Er moet een villa terug komen in Nederland juist voor hun veiligheid. Bij de villa was het fantastisch, de meiden die er tot op heden werkzaam waren gewoon leuke meiden
 
Deze dame ik kwestie wilt hier mee zeggen dat zulke meiden veilig waren bij een Villa.
ja, ik snap heel goed dat dat is wat deze "Fabiënne" wil zeggen, maar ik vraag me af of het voor een "labiele" dame ("Fabiënne" d'r woorden) uberhaupt verstandig is om sekswerk te doen

misschien trek ik te zwaar aan de term, maar ik heb een keer een echt labiele dame getroffen (niet bij de Villa hoor) en het was een ervaring waar ik niet graag aan terug denk

misschien trek ik te zwaar aan de term "labiel", maar het is een psychologisch nogal beladen term
 
Ik hoorde al zoiets wat er was gebeurd, de villa was top!!!
Het zal poos duren voordat het terugkomt?
Hoe gaat het verder met Eric en de dames? kan mij voorstellen dat dit wel even een schokgolf geeft. De villa was niet zomaar wat.
Toch doorstart elders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan