Grote Brand Club de Villa 16 juli

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vanderlindemedia

Meubelstuk
1.676
25/09/21
1.931
Site

Pand is als verloren beschouwd.
 

Dat ging er heet aan toe

Pand is als verloren beschouwd.
 
Vervelend als je 's avonds laat van je werk komt en je hebt niet al je kleren aan en je ruikt enorm naar brand en dan komt ook nog eens zo'n bericht in de media.
Wat mij nou overkomen is schat , loop ik over straat zit daar een Tibetaanse monnik die zich uit protest zomaar ineens in brand steekt
Ik mijn broek uitgetrokken om het vuur uit te slaan natuurlijk maar helaas was het al te laat voor die arme kerel
 
Vervelend dat dit gebeurd is, huis had een mooie reputatie opgebouwd.

In m'n rondje over het internet viel me op dat op Citygirl een paar accounts begonnen te suggereren dat het wel eens verzekeringsfraude zou kunnen zijn, niet sjiek van een forum dat zo overduidelijk op de hand is van een concurrerend huis.
 
Laatst bewerkt:
Het is een enorme aanname, maar ik wist al dat de zaak enige tijd te koop stond. Echter in deze periode een koper vinden, die inclusief de gehele hypotheek op komt hoesten is nogal een ding. Sprak ook een medewerker die daar niet zo lang nog werkte, niet echt veel uren (vast) nog krijgen kon. Het was allemaal lastig.

Maar dat hele pand is met de grond gelijk gemaakt; en jaren ging het goed. Soms sliepen er ook dames, ditmaal niet. Het is allemaal verdacht.
 
Vervelend dat dit gebeurd is, huis had een mooie reputatie opgebouwd.

In m'n rondje over het internet viel me op dat op Citygirl een paar accounts begonnen te suggereren dat het wel eens verzekeringsfraude zou kunnen zijn, niet sjiek van een forum dat zo overduidelijk op de hand is van een concurrerend huis.

Bordelen vliegen wel boven gemiddeld vaak in de fik.
 
Bordelen vliegen wel boven gemiddeld vaak in de fik.
Wat is dan het officiële gemiddelde waarmee je het vergelijkt?

Het ligt er denk ik maar aan waar je speciaal op let.

Zo lijkt het voor mij alsof strandtenten vaker in de hens gaan dan eethuisjes in de binnenstad maar ik heb er geen cijfers van dus kan zoiets niet beweren zonder dat ik maar wat raak klets.
 
Bordelen vliegen wel boven gemiddeld vaak in de fik.

Het komt alleen anders/sneller in het nieuws kijk maar naar de eerste twee posts. Ik weet bijna zeker dat het artikel van de 2e post meer clicks heeft dan de 1e.

Als een brandstofauto in brand gaat lees je dat zelden maar als het een elektrische is wel zo lijkt het of ze meer in brand gaan.
 
Wat is dan het officiële gemiddelde waarmee je het vergelijkt?

Het ligt er denk ik maar aan waar je speciaal op let.

Zo lijkt het voor mij alsof strandtenten vaker in de hens gaan dan eethuisjes in de binnenstad maar ik heb er geen cijfers van dus kan zoiets niet beweren zonder dat ik maar wat raak klets.
Een officieel gemiddelde heb ik niet. Maar er zijn maar weinig bordelen en er vliegt er nog weleens een in de fik.

Idem dito voor strandtenten.
 
Bewakingsbeelden laten wat anders zien. Ik geloof het wel. Die zaak is niet opzettelijk in brand gezet. Het was ook geen kleine tent ofzo; behoorlijk established - en zelfs met regelmaat gebruikt door Kim Holland om daar shoots op te nemen.

Dus niet zomaar oordelen op basis van roddels of gebakken lucht. Ik weet dat de tent ergens te koop stond, maar dat is geen aanleiding om het dan maar opzettelijk in brand te steken. Ook een dozijn dames hebben geen werk meer.
 
Nou ja, het ligt toch in het verlengde van dit topic dat mensen zich gaan afvragen waar de dames van De Villa nu ontvangen?

Ikzelf zat als oud klant dit ook met een half oog in de gaten te houden.

Van Noblesse had ik niet eerder gehoord, maar ja, zo veel clubs zijn er niet in Oost Nederland. Als daar dames van De Villa ontvangen is dat nuttige informatie. Ze zouden er wel goed aan doen te melden welke dames dat dan zijn.
 
Nou ja, het ligt toch in het verlengde van dit topic dat mensen zich gaan afvragen waar de dames van De Villa nu ontvangen?

Ikzelf zat als oud klant dit ook met een half oog in de gaten te houden.

Van Noblesse had ik niet eerder gehoord, maar ja, zo veel clubs zijn er niet in Oost Nederland. Als daar dames van De Villa ontvangen is dat nuttige informatie. Ze zouden er wel goed aan doen te melden welke dames dat dan zijn.
Precies
 
Terug
Bovenaan Onderaan