Burgemeester Halsema: erotisch centrum komt bij de Europaboulevard in Zuid

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, ik weet niet hoe dat met jou als persoon is, maar de gemiddelde inwoner van Amsterdam vindt zichzelf moreel behoorlijk verheven boven de rest van Nederland, en laat geen kans onbenut om dat te uiten.
Niemand belet je om daar niet te komen. Het is geen verplichting. Ik woon er niet en maak me dus ook niet druk om de eventuele linkse partijen die daar de baas zijn. Wat ik ervan begreep is dat die democratisch gekozen zijn. En dat ze zich moreel verheven voelen heb ik ook geen last van. Kost me geen geld ed. Kan me wel herinneren dat heel veel mensen hier last hadden van protesterende boeren en klimaatactivisten op de snelwegen.
Ik sprak eens wat sportvissers die ook aan nachtvissen deden net boven Lelystad. Die waren bewapend. Net als de dierenpolitie bewapend is. Leuk zeg!
 
Die sportvissers, dat moet je me toch even uitleggen. Dat de dierenpolitie bewapend is lijkt me logisch, vuurwapen is onderdeel van het uniform.
Die sportvissers deden dat ook wel eens s'nachts met vergunning in die polder. Wat denk je zelf? Ze waren niet de enige daar s'nachts.
Dierenpolitie had dat nooit maar is bittere noodzaak geworden. Door de stropers criminelen.
 
Amsterdam en Nijmegen, dan heb je wel de slechtste raambuurten te pakken.
Oh pech gehad dus. Het kwam zo uit. Ik ga geen (uren) lange reizen maken om alleen te wandelen. Een uitje staat op de planning en voordat ik de trein naar huis pak eerst ff aan de wandel. (is het dichter bij huis een concert waarvoor ik reis dan voorafgaand aan het concert)
Op deze site zie ik dus steden staan waarvan ik geen idee had dat er ook ramen zijn. Maar ik in die steden kom ik dus nooit en gezien de slechte raamervaringen ben ik er ook niet naar op zoek. Ik hou het op massagesalons en privehuizen.
Ik beveel je aan eens te gaan wandelen in Den Haag.
Tall
Daar kom ik maar zelden, maar omdat er in het zuiden wat Thaise adresjes zijn verdwenen bezoek ik die dan de ene keer dat ik in Den Haag ben. Geldt ook voor Rotterdam waar ik slechts af en toe kom.
Ik heb tot nu toe vier steden met ramen bezocht, naast de hierboven genoemde die van Alkmaar en de beide buurten van Den Haag.
Ruysdaelkade overigens weer niet, dat komt misschien nog een keertje.
Andere raambuurten in Nederland die de moeite waard zijn?
Ik ben niet bang voor een stukje lopen vanaf een station, we zijn immers toch wandelaars?
Ik ben niet meer op zoek naar ramen. Denk dat het dat ook niet voor mij is.
Gezien de plaatsen die je noemt mogelijk te ver weg, maar Eindhoven heeft ook ramen. Te bereiken vanaf het stopstationnetje Strijp. Ben er nooit binnen geweest.
 
Laatst bewerkt:
Precies en dat nieuwe centrum is dus ideaal voor ons Nederlanders en dan zullen de dames moeten schakelen naar betere service. De wallen zal ik niet missen
Dan is de vraag of de Nederlandse mannen daar wel heen gaan?

Ik denk dat het de dames meer geld gaat kosten als ze uit het centrum gaan.
Want laten we eerlijk zijn: de Wallen horen bij Amsterdam.
Dit is een van de grootste trekpleisters van de gehele stad.

En die dames verdienen een leuke boterham aan de toeristen, veelal zijn dronken of stoned en spelen ze gewoon goed op in.
 
Dan is de vraag of de Nederlandse mannen daar wel heen gaan?

Ik denk dat het de dames meer geld gaat kosten als ze uit het centrum gaan.
Want laten we eerlijk zijn: de Wallen horen bij Amsterdam.
Dit is een van de grootste trekpleisters van de gehele stad.

En die dames verdienen een leuke boterham aan de toeristen, veelal zijn dronken of stoned en spelen ze gewoon goed op in.
Dat gaat ze zeker geld kosten maar niet ons probleem toch. De wallen is de wallen al lang niet meer de tijden van goede service en goedkope prijzen is voorbij van mij mogen ze de wallen voorgoed sluiten het is een toeristische attractie geworden meer niet.
 
Precies en dat nieuwe centrum is dus ideaal voor ons Nederlanders en dan zullen de dames moeten schakelen naar betere service. De wallen zal ik niet missen
Ik geloof er niets van dat er nu ineens een "ander publiek" gaat komen. Ik geloof namelijk helemaal niet dat dat centrum er gaat komen.

Halsema wil af van het "foute" soort toerisme in Amsterdam (lees: dronken groepen jongeren). Ironisch genoeg vindt ze doorgesnoven toeristen schijnbaar geen probleem, maar dat is een andere discussie. In haar beleving van wat Amsterdam zou moeten zijn passen de wallen niet meer. Als je die weg haalt, verdwijnt het toerisme vanzelf ook.

Halsema heeft al toegegeven dat ze niet weet wat sluiten van de wallen gaat kosten. Ascher heeft er iets van 100 miljoen op stukgeslagen (voor een heel klein stukje), ik gok dat uitkopen van alle exploitanten een veelvoud van dat bedrag kan kosten. Ik denk dat de stad dat geld niet heeft. Halsema kan natuurlijk met een zeer strak handhavingsbeleid een sterfhuisconstructie bewerkstelligen, en bij elke misstand direct tot sluiting overgaan. Bij een bepaalde kritische massa gesloten ramen blijven de dames vast wel weg.

Dat erotisch centrum stuit op verzet van omwonenden. Daar zitten best wat kapitaalkrachtige burgers en organisaties tussen, en die gaan gewoon procederen. Inclusief bodemprocedure ben je zo een paar jaar verder. Dan moet het centrum nog gebouwd worden en de exploitatie geregeld worden. Zeg dat je daar in 2028 aan kunt beginnen. Dan voorzie ik een "Utrecht"-scenario, waarin er mondjesmaat ondernemers komen die het wel willen proberen maar niet door de bibob-toets gaan komen. Geen ondernemer is geen exploitatie, geen exploitatie is geen centrum. Er is natuurlijk een alternatief, als de gemeente echt wil, dan kunnen ze het zelf exploiteren. Die kans acht ik niet zo groot, maar in Amsterdam kun je natuurlijk van alles verwachten.
 
Ik geloof er niets van dat er nu ineens een "ander publiek" gaat komen. Ik geloof namelijk helemaal niet dat dat centrum er gaat komen.

Halsema wil af van het "foute" soort toerisme in Amsterdam (lees: dronken groepen jongeren). Ironisch genoeg vindt ze doorgesnoven toeristen schijnbaar geen probleem, maar dat is een andere discussie. In haar beleving van wat Amsterdam zou moeten zijn passen de wallen niet meer. Als je die weg haalt, verdwijnt het toerisme vanzelf ook.

Halsema heeft al toegegeven dat ze niet weet wat sluiten van de wallen gaat kosten. Ascher heeft er iets van 100 miljoen op stukgeslagen (voor een heel klein stukje), ik gok dat uitkopen van alle exploitanten een veelvoud van dat bedrag kan kosten. Ik denk dat de stad dat geld niet heeft.
Als ze daar wel geld voor blijken te hebben, vallen ze behoorlijk door de mand.
De infrastructuur schreeuwt om aandacht.
Dat erotisch centrum stuit op verzet van omwonenden. Daar zitten best wat kapitaalkrachtige burgers en organisaties tussen, en die gaan gewoon procederen. Inclusief bodemprocedure ben je zo een paar jaar verder.
Dat kan inderdaad nog een flinke dobber worden. Was het een wijk gewest met laagopgeleide of laaggeletterde mensen , dan zouden ze waarschijnlijk op minder weerstand stuiten.
Dan moet het centrum nog gebouwd worden en de exploitatie geregeld worden. Zeg dat je daar in 2028 aan kunt beginnen. Dan voorzie ik een "Utrecht"-scenario, waarin er mondjesmaat ondernemers komen die het wel willen proberen maar niet door de bibob-toets gaan komen. Geen ondernemer is geen exploitatie, geen exploitatie is geen centrum. Er is natuurlijk een alternatief, als de gemeente echt wil, dan kunnen ze het zelf exploiteren. Die kans acht ik niet zo groot, maar in Amsterdam kun je natuurlijk van alles verwachten.
Laten we hopen dat dat niet hun uiteindelijke doel is; het dood laten bloeden van de prostitutie. Als ze denken dat te bereiken, lopen ze echt met hun hoofd in de wolken.
 
Was het een wijk gewest met laagopgeleide of laaggeletterde mensen , dan zouden ze waarschijnlijk op minder weerstand stuiten.
Nou de laaggeletterde hooligans kunnen er ook wat van! Die laten het niet bij een handtekeningenactie of zich symbolisch vastplakken een een museumstuk.

het dood laten bloeden van de prostitutie.
Het gaat om het ruimen van de menselijke afvalberg in het wallengebied, te weten de bezopen loerende kotsende en pissende feestmenigte waar helemaal niemand wat aan heeft.
Prostitutie zal niet stoppen als dat gebied daar net zo leefbaar wordt als de wijken waar wij zelf wonen.
 
Het gaat om het ruimen van de menselijke afvalberg in het wallengebied, te weten de bezopen loerende kotsende en pissende feestmenigte waar helemaal niemand wat aan heeft.
Dan moeten ze daar wat aan doen en niet de randzaken er omheen. Alsof de koffieshops en andere tentjes niet net zoveel die overlast aanwakkeren daar. Dus of dat ook helemaal weg, of nou eens echt gaan handhaven in het gebied en er voor zorgen dat zelfs de toerist weet dat ie niks moet flikken.
 
Dan moeten ze daar wat aan doen en niet de randzaken er omheen. Alsof de koffieshops en andere tentjes niet net zoveel die overlast aanwakkeren daar. Dus of dat ook helemaal weg, of nou eens echt gaan handhaven in het gebied en er voor zorgen dat zelfs de toerist weet dat ie niks moet flikken.
Is al meermalen aan de orde geweest en uitgelegd, dus ik laat het nu maar even ;-)
 
Het gaat om het ruimen van de menselijke afvalberg in het wallengebied, te weten de bezopen loerende kotsende en pissende feestmenigte waar helemaal niemand wat aan heeft.
Nu, als de gemeente daar overlast van ervaart, zouden de kroegen ook mogen sluiten, daar ligt immers de oorzaak van die beschreven overlast...
 
Terug
Bovenaan Onderaan