Ervaringen met Club de Villa Beekbergen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 449

Vaste klant
Forumpionier
151
03/07/21
179
1
Geen idee of het onderwerp hier thuis hoort, maar de rubriek " Wie heeft er ervaring met " vond ik wat meer voor discussie over de dames zelf.
Ik ben benieuwd wat de ervaringen met Club de Villa in Beekbergen zijn. Ook in de hookers tijd weinig over gelezen maar lijkt toch een mooie club te zijn.
Met de weinigenopties in de regio wilde ik dat eens proberen.

Ik hoor graag jullie ervaringen.
 
Ja en veelal komen personen daar niet voor een uur maar maken er wat langer van.
Ik ben er één keer geweest, verreweg de mooiste club. Er lopen prachtige dames maar ook mindere, voor ieder wat wils.
Het is niet mijn ding/club, ik ga er niet meer naar toe.
 
Ik ben er een jaar of vijf geleden een aantal keer geweest. De ambiance is fantastisch, mooie villa in het bos net een heerlijke tuin waar de dames gezellig kunnen lounchen met klanten. Aardige eigenaars ook! Ik had daar toentertijd een favoriete dame, ik geloof dat ze Anne of Anna heette, dat was een hele mooie classy jongedame. Erg leuke tijd mee gehad. Het is duur, en je bepaalt imho vooral voor de sfeer en de situatie. PZC of het überhaupt extra's vragen voor dingen is niet gebruikelijk. Je krijgt wel echt een GFE. Plus dat je ervan moet houden om met zijn allen rond te hangen in de ontvangstruimte, zelf houdt ik meer van een beetje privé. Er is verder geen Champagneverkoop ofzo, dus het is niet een club in die zin.
 
mijn place to be ga om de 5 -6 weken lekker in de jacuzzi met Zoe of een andere schone een glaasje prik erbij en genieten,kost een paar centen maar het is het iedere cent waard

Jammer dat Lindsey er niet meer werkt ongelofelijke high class tiger
 
Ik ben er nu 3x geweest en ga altijd tevreden weg. Meer high class setting en is zeker niet bedoeld om een half uurtje te zijn en dan weer te gaan. Je moet minimaal 2 uur rekenen dat je daar bent. Dames vallen eigenlijk nooit tegen, al blijft het zo dat smaken verschillen.

De kans dat je met een slechte ervaring weggaat is daar heel klein m.i. Zeker in vergelijking met het kinky aanbod in bv Arnhem. Dan is het altijd een gok. Ik ga binnenkort weer.... :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan