Grote Clitoris

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou de gok wel wagen geloof ik, als het niet zo'n p**ke end weg zou zijn :D
Volgens een bericht elders op dit forum is die Noa een scam. Zie https://www.girlsreview.nl/threads/fit-sportive-ladies.1769/post-253296.
 
Tis wel heel erg lastig om een betrouwbare date te vinden inderdaad , of het is fake ,of je betaald voor een uur en sta je binnen 30min weer buiten , of het is niet de dame van de foto pfffffffff
 
Ik zou de gok wel wagen geloof ik, als het niet zo'n p**ke end weg zou zijn :D
Deze adverteert ook met grote clit, maar moet wel net je type zijn...

Let op deze dame is fake heeft me na een afspraak 1,5 met smoesjes laten wachten maar nooit gezien!
 
Deze dame op kinky heeft een filmpje geplaatst van haar clitoris dat ding heeft een aardig formaat waar lekker aan gezogen kan worden. Als de temperatuur buiten weer een normaal niveau bereikt heeft wil ik dit zeker eens gaan uit testen.

 
Deze dame op kinky heeft een filmpje geplaatst van haar clitoris dat ding heeft een aardig formaat waar lekker aan gezogen kan worden. Als de temperatuur buiten weer een normaal niveau bereikt heeft wil ik dit zeker eens gaan uit testen
Op een van de foto's heeft ze helemaal niet zo'n grote clit.
Op het filmpje zie je wel een grote clit, maar niet de tattoo van de dame, het filmpje is dus gejat!!!!
 
Ik heb haar geappt,kwam niet aan, bleef 1 vinkje,daarna gebeld, telnr niet meer ingebruik.Ik heb nog een emailadres van haar,zal het daar eens op proberen. Wordt vervolgd. Want ik heb onderhand ook wel weer eens zin om met die boktor te spelen.
Heb je al contact kunnen maken via Email met haar ?
 
Heb je al contact kunnen maken via Email met haar ?
Ja inderdaad,,ze heeft nu een relatie,en daten is ff niet mogelijk. Maar dat kan varanderen bij haar,is net Heintje Davids.

Weet nog wel een andere griet in Tilburg.. ook best wel een Boktor tussen haar benen. Blank jong en slank. Ze staat af en toe op sexjobs.
 
Ja inderdaad,,ze heeft nu een relatie,en daten is ff niet mogelijk. Maar dat kan varanderen bij haar,is net Heintje Davids.

Weet nog wel een andere griet in Tilburg.. ook best wel een Boktor tussen haar benen. Blank jong en slank. Ze staat af en toe op sexjobs.
Hoe heet die griet in Tilburg ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan