WHEM MILF Jill, Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pol65

Wandelaar
34
24/02/22
5
Al iemand bij MILF Jill uit Genk geweest? Staat al een hele tijd op redlights.
 
Een leuke milf kan een topervaring zijn (zoals Inge (Geel), Anouk (Bampslaan Hasselt van 10 jaar geleden),...)
Op hookers las je enkel slechte reviews over deze Jill.
 
Vriendelijke ontvangst, doet wat je vraagt , gaat op in het rollenspel. Is inderdaad rond de 50 iplv 42 waarmee ze in advertentie staat maar als je daar ok mee bent, is dit geen probleem. Ondertussen 4/5 keer langs geweest en ze gaat ook steeds stap verder. Ik ga zeker terug, die grote natte clitoris op jou hebben, mmmm
 
Ben er ook eens geweest is een zeer vriendelijke dame.
Rollenspel doet ze graag, niet de beste actrice maar was leuk :D
Pijpen is inderdaad middelmatig,
Zelf ben ik ook niet zo'n fan van haar "geile" praat.
Herhaling? Misschien, maar dan vooral om nog eens op die grote clit te zuigen, die zijn zeldzaam.
 
Ik ben ook ooit bij deze schoonheid geweest.
De juiste deur/bel zoeken was ff lastig maar ze had me uiteindelijk goed geholpen ;-)

Ik wilde dat Jill mijn moeder speelde waarbij ik als zoon mijn ogen niet van haar heerlijke borsten kon houden. Nou daar wist mama Jill wel raad mee ;-)
Was een heerlijk uurtje waarbij ze mij helemaal leeg molk en gek maakte met haar grote clit en geile praat.

Zeker een aanrader!
 
Gisteren een afspraak gemaakt met Jill. Welke tijd ik in Genk zou zijn en meerdere malen gevraagd naar haar adres. Toen ik in Genk aankwam en haar ging bellen hiervoor nam ze niet op en beantwoorde ook geen aapjes meer. Uiteindelijk maar weer terug gegaan. Kortom een onbetrouwbaar persoon die je meer dan 100km voor niets laat rijden. Als je achteraf om een verklaring vraagt hoor je ook niets meer.
 
Gisteren een afspraak gemaakt met Jill. Welke tijd ik in Genk zou zijn en meerdere malen gevraagd naar haar adres. Toen ik in Genk aankwam en haar ging bellen hiervoor nam ze niet op en beantwoorde ook geen aapjes meer. Uiteindelijk maar weer terug gegaan. Kortom een onbetrouwbaar persoon die je meer dan 100km voor niets laat rijden. Als je achteraf om een verklaring vraagt hoor je ook niets meer.
Jammer om te horen Man! Ik heb nog maar 1 afspraak met haar gehad, en die kwam ze gewoon na.
 
toch een aanrader vriendelijke dame netje proper appartementje in Genk, wel is ze een echte milf met vuile praatjes en is graag een mama figuur moet er van houden ze spreekt een dialect van uit het sint Truiden.
ziet er zeer goed uit foto s zijn waarheid getrouw zeker de laatste die ze bij heeft gezet.
90 voor een half u is best ok voor deze dame.
 
Gisteren een afspraak gemaakt met Jill. Welke tijd ik in Genk zou zijn en meerdere malen gevraagd naar haar adres. Toen ik in Genk aankwam en haar ging bellen hiervoor nam ze niet op en beantwoorde ook geen aapjes meer. Uiteindelijk maar weer terug gegaan. Kortom een onbetrouwbaar persoon die je meer dan 100km voor niets laat rijden. Als je achteraf om een verklaring vraagt hoor je ook niets meer.
Ik heb hetzelfde meegemaakt deze week, stond ik voor een gesloten deur en antwoordde niet meer... Een half uur later wel mijn berichten gelezen op Whatsapp.
 
Dat zal zijn reden gehad hebben dat je voor gesloten deur stond.
Ik kom altijd mijn afspraken na, en moest er toch wat tussen komen of fout lopen dan maak ik het altijd goed.
Goede duidelijke afspraken maken nog steeds goede vrienden.
 
Laatst bewerkt:
Een leuke milf kan een topervaring zijn (zoals Inge (Geel), Anouk (Bampslaan Hasselt van 10 jaar geleden),...)
Op hookers las je enkel slechte reviews over deze Jill.
Door deze reactie toch zwaar aan het twijfelen, want lijkt me wel interessant uit te zien op RL. Hoe zien haar borsten uit voor iemand van haar leeftijd? Inge btw een toppertje.
 
zijn de foto's van Jill recente foto's?
Ze spreekt me ook wel aan, maar als de foto's niet recent zijn... of leeftijd sterkt aangepast, tja... ik twijfel.

Ik hoop toch n dame te ontmoeten die er mag wezen.
 
ik vind deze recensies toch niet.
Dus een linkje zou ik met dankbaarheid aanvaarden.
 
Is dit "Jill Queen of blowjobs"die over een jaar of 10 ook al adverteerde?(foto's met een zwart kleedje).Toen actief regio Genk-Hasselt-Sint truiden?Ze is een paar keer bij me geweest maar ben haar uit het oog verloren.
 
Als ze een paar keer bij jou is geweest zou je ze toch moeten herkennen denk ik dan, en ik denk niet dat deze Jill gaat adverteren als "Queen of blowjobs"
 
Als ze een paar keer bij jou is geweest zou je ze toch moeten herkennen denk ik dan, en ik denk niet dat deze Jill gaat adverteren als "Queen of blowjobs"
Dat klopt, maar ik vind de advertentie van deze Jill nergens terug,ik moet verdergaan op het fotootje hogerop deze conversatie.Ze lijkt er van ver wel wat op, zoals je weet durft het uiterlijk van dames al wel eens veranderen over een tijdspanne van 10 jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan