WHEM MILF Jill, Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben in het verleden een keertje of twee langs geweest bij Jill. Enkel maar positieve ervaringen.
Helaas ben ik haar nummer kwijt geraakt, vermits ze niet actief adverteert, heeft iemand hier meer info of kan je mij kort PM'en?
 
Ik ben in het verleden een keertje of twee langs geweest bij Jill. Enkel maar positieve ervaringen.
Helaas ben ik haar nummer kwijt geraakt, vermits ze niet actief adverteert, heeft iemand hier meer info of kan je mij kort PM'en?
Jill is even niet aan het werk. Als je redlights opvolgt zal ze één dezer wel opnieuw adverteren en ontvangen.
 
De advertentie van @jill1977 staat opnieuw online. Ik kijk er zoooo naar uit om binnenkort eens langs te gaan en een rollenspel te spelen van de geile buurman die even komt aankloppen voor koffie. Laat iets van je horen Jill.
 
De advertentie van @jill1977 staat opnieuw online. Ik kijk er zoooo naar uit om binnenkort eens langs te gaan en een rollenspel te spelen van de geile buurman die even komt aankloppen voor koffie. Laat iets van je horen Jill.
@ WIPPERTJEN,
ik ben enkele weken geleden ook bij haar geweest met het idee om een gele buurvrouw te ontmoeten. Ik moet toch toegeven ... het was een grote ontgoocheling. Leeftijd is sterk naar onder bijgesteld in adv, foto's zijn jaaaren passé.
Ze staat in mijn 'Flop-top 3'.
 
@ WIPPERTJEN,
ik ben enkele weken geleden ook bij haar geweest met het idee om een gele buurvrouw te ontmoeten. Ik moet toch toegeven ... het was een grote ontgoocheling. Leeftijd is sterk naar onder bijgesteld in adv, foto's zijn jaaaren passé.
Ze staat in mijn 'Flop-top 3'.
Dankjewel, maar ik ga het toch proberen ... die clit spreekt me aan, het rollenspel gegeven ook ... en ik denk dat het een hele hete date gaat worden.
 
@ WIPPERTJEN,
ik ben enkele weken geleden ook bij haar geweest met het idee om een gele buurvrouw te ontmoeten. Ik moet toch toegeven ... het was een grote ontgoocheling. Leeftijd is sterk naar onder bijgesteld in adv, foto's zijn jaaaren passé.
Ze staat in mijn 'Flop-top 3'.
Ik weet niet wie u bent maar dit zijn grove leugens
.Ook heb ik de laatste tijd niet gewerkt en dan soms enkel met vaste klanten.
Dus u was nooit bij mij geweest. Onmogelijk.
En mijn foto's met de bikini zijn van september en realistisch. Ik werk enkel met recente foto's.
Waarschijnlijk bent u een afgewezen klant en wilt u mij zwartmaken. Ferme kerel ben jij dan.
 
Absoluut, zal lekker gaan zijn. Geil en lekke

Absoluut, zal lekker gaan zijn. Geil en lekker
Heb in December met jou geappt voor een afspraakje maar door omstandigheden niet kunnen doorgaan. De manier waarop je reageerde bewijst dat jij een klassedame bent en niettegenstaande nog nooit ontmoet te hebben , weet ik dat een afspraak met jou onmogelijk kan tegenvallen . Ben daar zeker van :)
 
Heb in December met jou geappt voor een afspraakje maar door omstandigheden niet kunnen doorgaan. De manier waarop je reageerde bewijst dat jij een klassedame bent en niettegenstaande nog nooit ontmoet te hebben , weet ik dat een afspraak met jou onmogelijk kan tegenvallen . Ben daar zeker van :)
Altijd welkom wanneer het jou past lieverd🥰
 
Ondanks zij mij ooit eens aan de deur heeft laten, zat de nood toch hoog om op date te gaan met een milf. Op dat moment was er weinig keuze in Limburg en liet ik mijn jongeheer voor mij denken, waarom niet nog eens Jill contacteren? Misschien is het beter deze keer?

Het geluk lachte mij toe die dag, ik mocht direct langskomen en het was een TOP date. Mij ziet ze sowieso terug.
 
Ondanks zij mij ooit eens aan de deur heeft laten, zat de nood toch hoog om op date te gaan met een milf. Op dat moment was er weinig keuze in Limburg en liet ik mijn jongeheer voor mij denken, waarom niet nog eens Jill contacteren? Misschien is het beter deze keer?

Het geluk lachte mij toe die dag, ik mocht direct langskomen en het was een TOP date. Mij ziet ze sowieso terug.
Altijd terug welkom voor een leuke date, wanneer het jou nog eens past uiteraard.
Ik kijk er alvast naar uit.
🥰🥰🥰
 
Ik heb ook wel zin om bij haar te komen, is het een beetje een discrete locatie.
 
Jill is inderdaad een heerlijke MILF om te verwennen. Uiteraard verwend ze jou ook heerlijk.
Ik ga ook maar weer een keertje langs wippen. Hopelijk komt haar advertentie weer snel online.
 
Een recensie was welkom geweest :)
Het is al lang een wens van mij om een milf te behagen. Liefst iemand met natuurlijke vormen, rimpels maakt me niet veel uit, zolang er maar genoten kan worden van elkaar. Een licht rollenspel van de jonge buurman die de buurvrouw in haar badjas bezoekt zie ik heel erg zitten. Zit ik dan goed bij Jill?
Zie ook net dat haar ad momenteel offline is. Ik hou het nog even in de gaten.
 
Hoi Jill,

Blij jou binnenkort terug te mogen ontmoeten! Hopelijk was/is jouw afwezigheid niet te wijten aan iets erg.

Tot gauw
 
Als je even had gekeken op haar profiel hier
Had je kunnen zien dat ze al vanaf eind Mei off line is
Dus zal er prive iets zijn. En aangezien jullie toch geen recencie over haar gaan maken. Kun je haar ook gewoon een p/m sturen. En afwachten. Het is namelijk onnodig iedere keer zelfde vragen te stellen.
 
Als je even had gekeken op haar profiel hier
Had je kunnen zien dat ze al vanaf eind Mei off line is
Dus zal er prive iets zijn. En aangezien jullie toch geen recencie over haar gaan maken. Kun je haar ook gewoon een p/m sturen. En afwachten. Het is namelijk onnodig iedere keer zelfde vragen te stellen.
Ze zei 1 juni terug te zijn, daarom zijn we nieuwsgierig naar haar ad nu. Als je even had gekeken had je dat eruit mee kunnen nemen. Hoop dat de ad er gauw opstaat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan