WHEM Gwennie, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hmm helaas.. ik heb haar zelf ook nog nooit voorbij zien komen op hookers. @richard Snep ik weet nog van hookers dat jij best bekend bent in de buurt van Roosendaal. Heb jij hier toevallig ervaring mee of iets van info dat je over haar kan en wil delen?
 
Nou..
Het zal weer eens niet??
Ja ik heb er ervaring mee.. Maar niet op sexgebied..
Ik ben ooit maar 1x in mijn leven geschrokken van een dame, en dat was zij..
Ze ontving op hetzelfde adres als een meisje genaamd 'Maureen'..
De flat was van Gwennie, maar ze beunde daar bij.. Maureen was wel een mooi meiske.. Gwennie deed toen voor haar de deur open
En die was toen al GEEN 28 waar ze mee adverteerde..
Ze leek toen een beetje op Sondra/Sandra Loncke uit films met Clint Eastwood..
Maar dan zonder enige voorgevel en dor haar.. Volgens mij was ze toen al ergens rond de 40
Qua sex en ofdat ze geil als boter is..
Ik nie weet..
Ben er nooit aan begonnen.. Het zou zo maar kunnen..
Kan me die recensies nog wel herinneren.. Ook dat 'squirten', dat gewoon pissen was eigenlijk.. Op een luchtbedje etc.. Vies flatje toen ook
Behalve de kamer van Maureen.. Die is inmiddels gestopt.. Dus..
Tsja.. Go check it out, Zou ik zeggen
 
Hahah ik geloof je op je woord en vrees dat ik dan toch maar even verder kijk hahaha. Heb allemaal het idee dat ik voor 180,- per uur wel wat beters kan regelen dan me onder laten 'squirten' op een luchtbedje in een vieze flat..
 
Was ook nog gewoon zeik....

Paar keer meegemaakt te hebben, smaakt het naar meer. Luna in denbosch spuite als de brandweer. Keer op keer,

Zeik is het absoluut niet, vrij smaakloos, de meeste zullen er zeker goed aan proeven, danwel doorslikken.

Weet er iemand een dame die het goed kan, laat maar weten, event, PM. Regio brabant, deels gelderland.
 
In Tilburg zat ooit een Hindoestaanse. Ik was daar en ze zei..ik kan squirten..wil je dat zien....ja natuurlijk zeg ik...zij aan de gang met zichzelf...ik vol spanning gluren naar het gebeuren...denk dat wordt het...nou nou..wat een fontein...als een bladluis klaarkomt..komt er meer vocht uit...maar goed dat ik er niet extra voor hoefde te betalen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan