WHEM Gyulia, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Absoluut niet de dame van de foto's. Eerder in de 40(latere jaren). Die tattoo onderin op de foto nergens te bekennen. Tanden tijdens pzc. Begint na 5min seks al te klagen dat het te lang duurt. Doet geen cowgirl, wilt alleen doggy en missio.

Aardige dame maar de service was echt belabberd. Ze had verder nog iets belachelijks gezegd maar wil liever m'n anonimiteit behouden. Pm voor meer info.
 
Absoluut niet de dame van de foto's. Eerder in de 40(latere jaren). Die tattoo onderin op de foto nergens te bekennen. Tanden tijdens pzc. Begint na 5min seks al te klagen dat het te lang duurt. Doet geen cowgirl, wilt alleen doggy en missio.

Aardige dame maar de service was echt belabberd. Ze had verder nog iets belachelijks gezegd maar wil liever m'n anonimiteit behouden. Pm voor meer info.
Bedankt ik had deze dame ook op het oog maar als de service zo belabberd Is dan hoeft het van mij niet meer.
 
Geen aanrader, ik denk ook een vd slechtste ervaringen voor mij. Op de foto's lijkt het nog wel leuk een aardig maar werkelijkheid vond ik toch wat minder. Ook was het allemaal snel snel en stond ik denk ik binnen 15 min na binnenkomst weer buiten. Volgens mij ontving ze toen in een hotel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan