Handelingen: Worstelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al ervaring met Angelica KO (komt binnenkort naar Antwerpen)
Zelf geen directe ervaring met Angelica maar ik ken haar vriendin Pamela en heb Angelica ook op telegram etc.
Is echt wel een serieuze dame die van worstelen met heren en dames haar beroep heeft gemaakt en dat zijn er geen duizenden op deze wereld kan ik je vertellen.
Dus vraag is niet of ze sterk en serieus is en je als ongetrainde of licht getrainde man kan verslaan maar of jij de uitdaging aan durft.
 
Geen idee, doe dat nooit meer. Ik leun wel veel op mijn armen, maar of ze daar sterk van geworden zijn 🤷‍♀️

Maar om even een fantasie te temperen.. ik ga met niemand armpje drukken of worstelen. Dat boeit mij namelijk niet en als mij iets niet boeit, dan doe ik het ook niet 🙂 Vind dat ik al een mega mogelijkhedenlijst heb, daar hoort dit helaas niet bij. Solly!
 
Lucy doet het voorlopig even rustig aan , al zijn haar headscissors nog steeds verwoestend. Maar ook Leona is vreselijk sterk. Ze tilde mij , evenals Lucy , met gemak op haar rug en ook haar headscissors zijn zéér krachtig. Heb met beide Dames , een sessie van anderhalf uur gehad en heb vaak moeten tappen. Ook nog even op het randje , van een KO gezeten. Angelfaced Asskickers. 🤩
 
Lucy doet het voorlopig even rustig aan , al zijn haar headscissors nog steeds verwoestend. Maar ook Leona is vreselijk sterk. Ze tilde mij , evenals Lucy , met gemak op haar rug en ook haar headscissors zijn zéér krachtig. Heb met beide Dames , een sessie van anderhalf uur gehad en heb vaak moeten tappen. Ook nog even op het randje , van een KO gezeten. Angelfaced Asskickers. 🤩
Heb je ook een linkje naar die Leona?
 
Hoi . Is er een sterke vrouw in of nabij Overijssel die wil worstelen of armworstelen? Ik wil met haar de uitdaging van kracht ervaren en me onderwerpen en overgeven aan haar fysieke kracht. groeten
 

Deze advertentie zag ik vanmiddag staan. Arnhem is niet ver van Overijssel. Laat je nog even weten hier hoe het geweest is?
Morgen zal ik proberen met haar te communiceren, maar ik denk niet dat ze goed is in worstelen en het uitdagen van kracht. Ik heb veel vrouwen op deze site gecontacteerd dat ze alleen seks aanbieden.
 
Idd. de meeste dames vinken maar gewoon wat aan en als je met aan het bellen bent blijkt dat niet eens weten wat het inhoud en al snel alsnog nee zeggen.
En dan heb je nog de categorie die het wel wil proberen en het vervolgens niet aan je verwachting voldoet omdat ze simpel niet de skills en of kracht hebben.
De spoeling dames die er echt wat van kunnen blijft dun, ondanks dat er inmiddels tientallen vrouwen het vinkje worstelen hebben aangezet.
 
Idd. de meeste dames vinken maar gewoon wat aan en als je met aan het bellen bent blijkt dat niet eens weten wat het inhoud en al snel alsnog nee zeggen.
En dan heb je nog de categorie die het wel wil proberen en het vervolgens niet aan je verwachting voldoet omdat ze simpel niet de skills en of kracht hebben.
De spoeling dames die er echt wat van kunnen blijft dun, ondanks dat er inmiddels tientallen vrouwen het vinkje worstelen hebben aangezet.
100% waar , je hebt gelijk
 
Iemand al worstel ervaring met Jezebel bij DP Valkenswaard?
Jezebel ziet er op de foto's zeker prachtig uit maar of worstelen ook de moeite is met haar geen idee misschien een ervaringsdeskundige hier die meer kan vertellen...
 
Iemand al worstel ervaring met Jezebel bij DP Valkenswaard?
Jezebel ziet er op de foto's zeker prachtig uit maar of worstelen ook de moeite is met haar geen idee misschien een ervaringsdeskundige hier die meer kan vertellen...
Jezebel is prima om mee te worstelen. Ze kent zeker wat grepen en heeft een enorm mooi lichaam. Ze is echter wel heel duidelijk dat het enkel over worstelen gaat en dat je niet met andere verwachtingen naar haar moet gaan
 
Demonia noir komt eind september naar Arnhem.
Iemand al ervaing met haar?
 
Hoi . Is er een sterke vrouw in of nabij Overijssel die wil worstelen of armworstelen? Ik wil met haar de uitdaging van kracht ervaren en me onderwerpen en overgeven aan haar fysieke kracht. groeten
Ik heb via een sugardaddy site een dame van 24 ontmoet waar ik regelmatig mee worstel, ze woont in de omgeving twente. Ze is niet professioneel maar ik (gemiddelde man)kan niet van haar winnen. Ik kan haar eens vragen of ze er open voor staat...?
 
Iemand recent nog worstel ervaring met Annabel bij DP Valkenswaard?
Ik heb haar 1,5 jaar geleden eens getroffen voor een worstel sessie een mooie dame, leuke sessie maar helaas kwam ze toen qua techniek nog flink tekort.
Inmiddels bied ze deze service een stuk langer aan meer ervaring dus als iemand me kan zeggen hoe het intussen met haar worstel talent gesteld is...

 
Terug
Bovenaan Onderaan