Recensie Hanna, Groningen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
668
11/08/21
558
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/5305463-hanna
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor werk was ik in het Noorden van het land en na een werkspraak had ik zin om wat stoom af te blazen. Derhalve op zoek gegaan naar een mooie latina en zodoende kwam ik Hanna tegen. Afspraak maken ging via de app. Locatie was goed te bereiken en kon voor en achteraf douchen.

Het is de dame van de foto's een prachtige latina met een evenzo lichaam en kont. Hanna deed de deur open in sexy lingerie set met jarretels, precies wat ik lekker vind. Het is een petit dame. Na financiële afhandeling en een douche kon het feestje beginnen. De date was zeer goed te noemen, normaal is het maar afwachten met latina's wat voor service je krijgt maar deze keer kwam de dame gemaakte afspraken na en zorgde dat ik een goede ervaring had. Ze heeft een lekker strakke poes en *. Zoenen en tongzoenen was goed maar ze moest wel op stoom komen na een lekkere 69 positie heb ik Hanna de eerste ronde anaal genomen in verschillende posities en zo ook lekker klaargekomen. Tweede ronde eerst een korte massage en daarna haar lekker vaginaal in verschillende standjes genomen om in doggy af te sluiten. Wat lekkere lichaam heeft deze dame en kont!

Samengevat, deze dame is voor mij zeker voor herhalingvatbaar maar helaas ben ik niet zo vaak in het Noorden. Hopelijk komt ze naar het midden van het land.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan