Recensie Luna, Amsterdam (voorheen Apeldoorn, Deventer) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Germanicus

Wandelaar
47
15/04/23
51
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2293212-luna
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb Luna in Amsterdam bezocht toen ze daar nog ontving!

Afspraak maken ging voorspoedig en prijslijst werd door haar gestuurd met de services die bij de prijs inbegrepen zijn en welke je extra moet betalen.

Voor bijna alle 'normale' services moet je bijbetalen, dat vond ik al een tegenvaller. Omdat ik een atletische dvp wilde bezoeken toch overstag gegaan en haar bezocht. Heb als extra anaal gekozen kosten hiervoor waren 100 EUR. Omdat het bij een latina dvp lastig is om in te schatten of ze goede service gaat leveren of niet heb ik voor een half uur date gekozen (kosten 150 EUR). Ontvangst locatie was prima, kon vooraf en achteraf douchen.

Pluspunten, het is de dame van de foto's prachtige afgetrainde lichaam lekker donker en grote neppe borsten met en heerlijke ronde kont. Ze ontving mij in een sexy lingerie set, is een rustige relax dame en daarmee was ook alle positieve gezegd. Wat betreft de date Luna werkt een programma af pmc, was helaas niet zo bijzonder, nmc in verschillende vaginaal en haar sterretje was goed te noemen allemaal lekker strak en zodoende ook doggy afgemaakt.

Kortom, Luna is een mooie latina met een prachtige afgetrainde lichaam, maar helaas vond ik haar services aanbod beperkt en als je wat meer wilt (wat je normaal bij andere dvps in prijs zit) moet je forst voor bijbetalen. Derhalve blijft het voor mij bij een eenmalige bezoek.
 
Laatst bewerkt:
De totale.kosten waren €250. Een half uur is €150 standaard en €100 extra voor anaal. Welke "normale" services zijn dan nog extra?

Raar dat ze de extraas niet apart vermeld bij de mogelijkheden...
 
Had op kinky ook mijn review gezet, is een dag later verwijderd op verzoek van de dame.... Reviews op kinky zijn vaak niet betrouwbaar
Ik moet Germanicus hier tegenspreken. Heb een totaal andere ervaring gehad met deze dame een 6-tal weken.

Afspreken was duidelijk en snel, via videochat even bevestigen als je op locatie bent.

Vervolgens even douchen en afspreken wat mogelijk is. Wilde eigenlijk gewoon 1u, 250€ betaald zonder afspraken over eventuele extra's.

Onmiddellijk begonnen met DFK, verschillende standjes waaronder 69. Ook uiteindelijk pzc.

Dit alles zonder vragen of bij te moeten betalen. Rustig uurtje volledig rondgemaakt zonder tijd eraf te pitsen.

Voor mij was dit in ieder geval wel een heel goede ervaring, zonder afbreuk te willen doen aan de ervaring van germanicus.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2293212-luna
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Visited this lady a few weeks ago.

As others have said, a lot of the included extras on her kinky page are actually under cost(pzc, tz, etc), but she spells out these costs when you first contact her, she also doesn't try to upsell anything when you're with her, which is nice.

Contact was relatively easy, via WhatsApp, plus video call just before arriving at the location.

We spoke in English but she struggles a bit with the language.

But of course I visited this lady for her incredible body that is clearly visible in the photos on kinky.

And let me tell you that the pictures don't lie. An obviously recommended visit for fans of muscle ladies. She has 0% fat. Works out a few hours per day. You could hold a muscle anatomy lesson on this lady. Absolutely fantasticly toned body. Big fake tits. The ass is natural, probably the result of a million squats. She could probably pop my mushy body like a melon. (insert Futurama "death by snu snu" clip here)

Shower when I arrived. Then straight to action. Sex was great, she really seems to enjoy herself. Afterwards we cuddled a bit and spoke, as much as was possible, about herself and her workouts.
 
Terug
Bovenaan Onderaan