Recensie Harley, Het Landhuisje, Overloon 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het verleden ook wel eens bij haar geweest en als je een beetje rustig begint dan komt ze los en kun je er een heel leuk feestje mee hebben!
Als ik weer eens in de buurt ben ga ik er zeker nog een keer langs.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. BDSM Klant dominant
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
290 (haar vastbinden 100 + 50 anaal + standaard 140)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag heb ik afgesproken met Harley. Ik kan hierbij zeggen dat de negatieve recensies totaal niet waar zijn.

Telefonisch een afspraak gemaakt en werd door de gastvrouw netjes ontvangen. Na de betaling met Harley naar boven gegaan.

Bij de date mocht ik haar vastbinden en anaal nemen. Nou mannen dit mag ook daadwerkelijk. Na een lekkere deeptroath en keelneuken was het tijd voor het intieme gedeelte. Als je haar met respect en fatsoen behandeld dan mag je heel hard neuken met haar. Na een tijdje haar vastgebonden in doggystyle en haar poesje en kontje stonden gewillig voor me klaar. Beide gaatjes diep en hard mogen vullen en afgesloten met een heerlijke body cumshot.

Volgende keer gaan Harley en ik nog extremer aan de haal... Blinddoeken namelijk!

Harley je bent een topper xxx
 

Sunnyboy1992 Harley je bent een topper xxx

kun je harley bechrijven,is het een mooie ding om te zien?, of mollig met hangtieten ?
Tja wat is een mooi ding. Wat ik enorm sexy vind kan jij een verschrikking vinden haha.

Harley is een blonde dame met een meer dan prima lichaam. Ik denk dat ze een (natuurlijke) C cup heeft. Haar kont is een prima drumstel haha. Ze zag erbij mij heel zorgt en netjes uit. Spreekt Nederlands maar heeft een lichte accent in d'r stem.

Oo vergeten te melden: Harley douche zowel voor als na de date en jij mag ook voor en na douche.
 
Tja wat is een mooi ding. Wat ik enorm sexy vind kan jij een verschrikking vinden haha.

Harley is een blonde dame met een meer dan prima lichaam. Ik denk dat ze een (natuurlijke) C cup heeft. Haar kont is een prima drumstel haha. Ze zag erbij mij heel zorgt en netjes uit. Spreekt Nederlands maar heeft een lichte accent in d'r stem.

Oo vergeten te melden: Harley douche zowel voor als na de date en jij mag ook voor en na douche.
Heeft ze tatoeages?
 
En daarom heb je er nog nooit over geschreven: 0 recensies? Opvallend, ook in combinatie met het topic over Vanessa in Eindhoven.
Ik weet niet wat je met dit bericht wilt suggereren?
Her is zeker zo dat ik meer een lezer ben dan een schrijver.
Door een verandering in mijn privésfeer ben ik sinds kort weer gaan 'wandelen'.

Verder hoeft dit geen discussie te zijn, in het vervolg zal ik mijn bevindingen wat meer gaan delen.
 
Ik weet niet wat je met dit bericht wilt suggereren?
Her is zeker zo dat ik meer een lezer ben dan een schrijver.
Door een verandering in mijn privésfeer ben ik sinds kort weer gaan 'wandelen'.

Verder hoeft dit geen discussie te zijn, in het vervolg zal ik mijn bevindingen wat meer gaan delen.
Niet om een discussie op te wekken, maar ter onderbouwing van mijn bericht:

Op Hookers werd heel veel reclame gemaakt voor Harley als tegencampagne voor hele negatieve verhalen (waarvan ik ook mijn bedenkingen had en vond dat het veel te ver ging, beide kanten van het verhaal gingen mij veel te ver en dat heb ik ook vermeld destijds). De positieve berichten kwamen allemaal van schrijvers die nauwelijks iets schreven, net lid waren, noem maar op. Het leek er verdacht veel op dat de dame / het huis / iemand die er heel dicht bij betrokken was verhalen op stond te dissen om zichzelf zo in een goed daglicht te plaatsen. Dat schaadt een forum. Net zoals dat geldt voor onterechte negeatieve verhalen om iemand te beschadigen. Voor beide soorten verhalen zou geen plaats moeten zijn naar mijn mening.

Vandaar mijn argwaan. Je bent al een hele tijd lid, maar hebt maar enkele berichten (8). Voor mij een trigger om alert te zijn. Je schrijft dames al vaker bezocht te hebben, maar schrijft er nooit eerder over. Dat kan natuurlijk, maar ik vind dat opvallend. Vandaar ook mijn vraag (!), want het was een vraag. Verder schrijf ik dat ik dat opvallend vind en dat vind ik nog altijd. Met het woord "opvallend" geef ik enkel weer dat het me opvalt, verder geen oordeel.
 
Niet om een discussie op te wekken, maar ter onderbouwing van mijn bericht:

Op Hookers werd heel veel reclame gemaakt voor Harley als tegencampagne voor hele negatieve verhalen (waarvan ik ook mijn bedenkingen had en vond dat het veel te ver ging, beide kanten van het verhaal gingen mij veel te ver en dat heb ik ook vermeld destijds). De positieve berichten kwamen allemaal van schrijvers die nauwelijks iets schreven, net lid waren, noem maar op. Het leek er verdacht veel op dat de dame / het huis / iemand die er heel dicht bij betrokken was verhalen op stond te dissen om zichzelf zo in een goed daglicht te plaatsen. Dat schaadt een forum. Net zoals dat geldt voor onterechte negeatieve verhalen om iemand te beschadigen. Voor beide soorten verhalen zou geen plaats moeten zijn naar mijn mening.

Vandaar mijn argwaan. Je bent al een hele tijd lid, maar hebt maar enkele berichten (8). Voor mij een trigger om alert te zijn. Je schrijft dames al vaker bezocht te hebben, maar schrijft er nooit eerder over. Dat kan natuurlijk, maar ik vind dat opvallend. Vandaar ook mijn vraag (!), want het was een vraag. Verder schrijf ik dat ik dat opvallend vind en dat vind ik nog altijd. Met het woord "opvallend" geef ik enkel weer dat het me opvalt, verder geen oordeel.
Klopt op hookers.nl had ik wel al meerdere recensies gezet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan