WHEM Harley, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Iemand ervaring met haar? Zou in zijn voor het 'harde' werk, waaronder deepthroat, squirting, anaal enz.


 
Op kinky staat dat ze rimt op de site van het landhuisje staat dat ze rimmen ontvangt.

Weet iemand of ze rimt? Als je haar beschrijving mag geloven doet ze alles wat je zegt, maar iedereen heeft grenzen natuurlijk.
 
Op hookers had ze goede recensies 5 voetjes
Op Hookers had ze welgeteld 1 recensie.......

Ik heb daar diverse vragen gesteld over haar, maar er kwamen geen reacties. Dat vond ik zeer opmerkelijk, want als alles klopt wat in de advertentie staat, zou het er volgens mij storm moeten lopen.

In zijn algemeenheid:
Als op forums niets of heel weinig over een dame gezegd wordt en er maar één persoon positief is en dat ook nog eens een persoon is met weinig berichten / nieuw op het forum / die ik niet "ken", dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en ben ik uiterst voorzichtig.

Vrouwen op dit forum die zelf reageren op hun topic, bezoek ik per definitie al niet meer. Op dit soort forums zitten de dames van plezier zelf niet. Een goede DVP praat niet mee, maar zorgt dat er middels een geweldige dienstverlening over haar gepraat wordt. Ik vraag me dan af waarom een DVP mee gaat praten over zichtzelf. Niet helemaal "normaal". Overigens bevestigt de uitzondering de regel: Joke van Cor. Die zat ook op Hookers, leverde daar en hier onder de naam jokeprive zinvolle bijdragen die niet over zichzelf gingen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
 
Het is niet mijn bedoeling om iemand in een kwaad daglicht te stellen met mijn berichten. Ik verwijs alleen naar de woorden van anderen, want ik heb Harley nog nooit ontmoet. Heb alleen mijn eigen bevindingen op Hookers weergegeven. En ik heb aangegeven hoe ik tegen zaken aankijk in zijn algemeenheid. Het is aan een ieder om zelf te beslissen wat hij / zij doet met mijn woorden.
 
Harley hier aangenaam ?
De rede dat er niet veel informatie te vinden is over mij komt waarschijnlijk omdat ik nieuw ben in dit beroep. Ik ben nog niet eerder op een andere locatie werkzaam geweest.
En waarom ik wel reageer op deze site (misschien vergeleken met andere dames) is omdat ik zo vooraf al dingen kan bespreken wanneer deze gevraagd worden.

En even voor de duidelijkheid

Ik ben geen man! Nooit geweest!

X Harley
 
Niemand Harley bezocht?!? Ken maar een paar dames in Duitsland die een vergelijkbaar of uitgebreider pakket bieden. Verwijzen naar andere forums mag niet lijkt het, maar wie gaat testen en hier berichten :)
 
Zeker wel bezocht en uiteraard zal mijn newbie status argwaan wekken, maar zij is de real deal wat betreft de beschreven dingen die ze doet.
Ik zit pas sindskort op deze site omdat ik deze niet kende en voorheen altijd op hookers zat.
Heb eigenlijk liever niet dat het nu te druk wordt bij Harley, wil haar zelf ook nog kunnen bezoeken...maar dit pareltje moet gedeeld worden. Anders gezegd, stevig doorgeneukt te worden
 
Zeker wel bezocht en uiteraard zal mijn newbie status argwaan wekken, maar zij is de real deal wat betreft de beschreven dingen die ze doet.
Ik zit pas sindskort op deze site omdat ik deze niet kende en voorheen altijd op hookers zat.
Heb eigenlijk liever niet dat het nu te druk wordt bij Harley, wil haar zelf ook nog kunnen bezoeken...maar dit pareltje moet gedeeld worden. Anders gezegd, stevig doorgeneukt te worden

Hoi, kun je mij vertellen met welke prijs ik rekening moet houden? ( extra op de kamer) ik wil haar graag bezoeken en all in gaan, alleen wel voldoend geld meenemen uiteraard.
 
Nou het loopt echt vet storm voor deze meid. Ik moet op dinsdag bellen om op donderdag te kunnen komen. Deze dame is altijd volgeboekt en doet wat ze zegt. Jammer dat ze alleen op di en do werkt en maar tot 16.00
 
Zie hier haar recensietopic
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan