Has Feminism And 'Hoeflation' Destroyed Dating In The West?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Idd - dit laat zien wat er mis is in het dating circuit. OMG een bruine riem met zwarte schoenen...

Misschien heeft dit ook te maken dat een man snel het bed in wil, en dus zijn voorwaarden niet al te hoog zet. Een vrouw wil waarschijnlijk nog steeds de man hebben die voor haar en de kinderen zorgt, en speelt hard to get.

Op het moment, dat deze verwachtingen bij elkaar komen, gaat het mis.

Ik vrees dat een hoop van deze verwachtingen door het mediagebruik komen. De instagram wereld en talloze tv/films laten ons zien dat er een wereld is waar iedereen op een fotomodel lijkt en het eten, woning en omgeving er altijd uitzien als of ze tot in de kleinste details geperfectioneerd werden.

FOUT! De echte wereld is niet zo. En al helemaal niet voor jonge mensen. Mijn erste flat was kut!, Te klein, geen geld voor goede meubels, tweedehands keukenspullen, enz. MAAR het was van mij!

En dit is waarschijnlijk nu minder. Het moet meteen lijken op de Instastories van the rich and famous.

En uiteraard is dit dan ook van toepassing voor je relatie. Mijn eerste seksuele ervaring was niet met het mooiste meisje van de klas maar met eentje waar ik heel snel in haar broekje zat met mijn hand. Had ik het mooiste meisje van de klas gewild, dan waren daar nog heel wat wachtenden voor mij, en later bleek dat ze weliswaar mooi was, maar een character had als een draak.
 
Desalniettemin denk ik dat de invloed van modern feminisme ietwat overschat wordt.
Ach, met zoveel ideeën is het geen probleem als weinig mensen er weet van hebben.

Door social media & dating apps zijn deze ideeën echter in de samenleving getrokken en dat krijg je er niet makkelijk uit.

Dat gezegd hebbende, bij een beetje goede crisis, met een daadwerkelijke oorlog en dus grote gevaar voor vrouwen is het eerste wat sterft feminisme. Dan zijn de typische mannelijke en vrouwelijke rollen gelijk de norm 😝
 
Dat gezegd hebbende, bij een beetje goede crisis, met een daadwerkelijke oorlog en dus grote gevaar voor vrouwen is het eerste wat sterft feminisme. Dan zijn de typische mannelijke en vrouwelijke rollen gelijk de norm 😝
WOI en WOII hebben het tegendeel bewezen. Door een grote afwezigheid van mannen in de burgermaatschappij - die zaten allemaal aan het front - kregen vrouwen juist een grotere rol en vervulden ze taken die voorheen als 'mannelijk' werden beschouwd. Google maar eens op Rosie the Riveter. Als iets goed is geweest voor de emancipatie van de vrouw in de 20e eeuw zijn het wel de wereldoorlogen geweest.
 
Social media (en datingapps) zijn nog altijd werelden van extremen om maar te scoren en geenszins een afspiegeling van de echte wereld.

Als je denkt dat wat daar gezegd en gedaan wordt de werkelijkheid is, dan heb je al veel te lang niet meer met mensen buiten die bubbles gesproken.

Tuurlijk zijn er een handvol die echt zo denken. Dat is een weliswaar zeer vocale, maar hele kleine groep, die het narratief probeert te bepalen.

De zwijgende overgrote meerderheid is echt niet zoals hier gedacht wordt. Aan beide zijden van de medaille niet.

Luister lang genoeg naar de harde schreeuwers op social media en je gaat er in geloven. Leer luisteren naar de stilte en merk dat het zo'n vaart niet loopt.

Goed nieuws is geen nieuws, slechte, opruiende berichten verkopen wel. De balans wordt hierdoor dusdanig verstoord dat we aan een self-fulfulling prophecy bezig zijn als we niet uitkijken.

Ik blijf hoopvol.
 
@Robbb lets agree to disagree my dear.
Nee, het feit dat je er niet tegen kan dat vrouwen minder aantrekkelijk worden als ze ouder worden zegt al genoeg. ik zeg iets, maar jij kunt niets zeggen om het tegendeel te bewijzen? Vertel me eens waarom meeste mannen jongere vrouwen aantrekkelijker vinden, en waarom vinden meeste vrouwen mannen die ouder zijn dan zij aantrekkelijker? En er zijn ook andere die er ''niet mee eens zijn'', maar ze zeggen niks om het tegendeel te bewijzen.
Mijn eigen vrouw komt uit een nuchterdere omgeving, buiten dat millenialwereldje. Ze is modern op een normale manier.
Er wordt ook niet gezegd dat alle vrouwen zo zijn, maar meer dan 90% van de vrouwen zijn zo. Statistieken en video's bewijzen het.
Misschien heeft dit ook te maken dat een man snel het bed in wil, en dus zijn voorwaarden niet al te hoog zet. Een vrouw wil waarschijnlijk nog steeds de man hebben die voor haar en de kinderen zorgt, en speelt hard to get.
Vrouwen kiezen welke mannen seks hebben en hebben seks met wie ze willen en de meeste mannen hebben weinig opties, dus ze hebben seks met wie ze kunnen.

WOI en WOII hebben het tegendeel bewezen. Door een grote afwezigheid van mannen, kregen vrouwen juist een grotere rol en vervulden ze taken die voorheen als 'mannelijk' werden beschouwd.
Nee, niet echt. Feminisme was destijds verre van populair onder vrouwen. De meeste vrouwen waren destijds moeders die gingen werken nadat mannen in oorlog moesten vechten om hun land en gezin te beschermen. Terwijl vrouwen toen aan het werk gingen, bleven ze voor hun kinderen en hun bejaarde ouders zorgen. Hoe groter feminisme werd, hoe ongelukkiger vrouwen werden. Van die mannelijke banen zoals werk in de kolenindustrie, munitiearbeiders zoals werk in metaalhandel, chemische en explosieven Industries etc waren heel moeilijk en fysiekelijk te zwaar voor vrouwen. Maar ook werk als politie, bus-, vrachtwagen- en ambulancechauffeur, werk in landbouw werden veel langzamer gedaan dan normaal. Dut het ging allemaal niet zo soepel. Er waren veel minder openlijke feministen en ook op het internet toen Rusland Oekraïne binnenviel.

Social media (en datingapps) zijn nog altijd werelden van extremen om maar te scoren en geenszins een afspiegeling van de echte wereld.

Als je denkt dat wat daar gezegd en gedaan wordt de werkelijkheid is, dan heb je al veel te lang niet meer met mensen buiten die bubbles gesproken.
Instagram is de grootste site waarop mannen vrouwen kunnen leren kennen, maar insta geeft een valse realiteit aan vrouwen. Maar dat heel veel mannen dat hier niet weten is normaal, omdat jullie in een andere tijd opgegroeid zijn toen social media veel minder populair was en toen vrouwen veel minder opties hadden. Nu moet een gemiddelde man concurreren met hoge status en rijke mannen. Meeste vrouwen gaan ook achter zulke mannen aan.

Jij hebt meer dan 2500 berichten sinds juli 2021, jij leeft bijna op deze forum. Ik denk dat jij niet weet hoe vrouwen van tegenwoordig zijn.



Dit zijn wel vrouwen in de Verenigde Staten die worden geïnterviewd over modern daten, maar zoals ik al zei, de meeste vrouwen verschillen niet zoveel van elkaar.
 
Ja lieve schat @Robbb ik lees al 2x dat "ik er niet tegen kan" 😂 zie bericht #85
Maar het maakt mij niks uit, ik heb er zelf geen last van.
En ik vind zoals ik al uitgelegd heb dat als je genoeg geld hebt je er ook geen last van hoeft te krijgen als je ouder wordt.
Ik haalde Josh V aan als voorbeeld.

Ik hou ook mannen in hun twintiger jaren. Minder zuur, hoger libido, mooie kop en lichaam. Net zoals mannen het lekker vinden met jongere vrouwen 👌🏼

Jonge vrouwen houden van een oudere man, maar dat gaat gewoon om t geld hoor. Niet omdat mannen mooier worden met de tijd. Ze worden rijker met de tijd, toegefelijker, hebben meer tijd voor een jonge dame ad arm of op de penis (reversed cowboy)..

En ja mooie volwassen vrouwen, die zelf genoeg centjes hebben, die doen het ook graag missionaris met een jongere pik. Terwijl ze hem goed kan voelen en zien.

Streelt de ego net zo zeer als bij een man.
Verder heb ik er niks over te zeggen.
Dit is niet 'Dames ah woord'.

Weltrusten 🫶🏾
 
Laatst bewerkt:
kregen vrouwen juist een grotere rol en vervulden ze taken die voorheen als 'mannelijk' werden beschouwd
Ach heel veel taken, maar die taak van vechten en sterven op het slagveld net niet.

Dus wat dat betreft was het toen ook al het idee dat het wel het "leuke gedeelte" van de oorlog moest zijn. Niet dat gewond en dood gaan. Dat is meer een mannen taak 🤔
 
@Robbb Social Media zoals Insta geeft een vals beeld aan vrouwen EN mannen. Zoals alle platformen een vals beeld aan iedereen.

Wil alleen niet zeggen dat iedereen in dat beeld trapt. En ja, dat heeft de wereld groter gemaakt en de opties omvangrijker.

Je verwijt dat daardoor de vrouw achter de rijke welgestelde man aan gaat. Als dat zo is, doen mannen omgekeerd hetzelfde en eisen ook veel meer dan voorheen.

Of schat je mannen echt zo dom in dat nu de wereld open ligt via o.a. Insta en ze nog steeds voor het minder ideale buurmeisje gaan?
.
Kunnen mannen dan echt niks anders dan klagen en zeiken over vrouwen? En daarmee blijk geven dat juist zij het zwakkere geslacht zijn?

Vervolgens haal je zelf weer filmpjes aan die niet representatief zijn voor "de vrouw", die zijn gemaakt met een vooropgezet plan.

Ziie je dan echt zelf niet dat je gemanipuleerd wordt?

Ze interviewen tientallen, zo niet honderden mensen op straat en halen er precies de juicy quotes uit die hun narratief ondersteunt.

Zoek vooral wat je wil vinden en je zal het vinden in de algoritme fuik waar je jezelf in gestoken hebt. Dit soort filmpjes zijn niet de realiteit.

Jij hebt meer dan 2500 berichten sinds juli 2021, jij leeft bijna op deze forum. Ik denk dat jij niet weet hoe vrouwen van tegenwoordig zijn.
Oh wauw, bravo, het meest steekhoudende en ter zake doende argument in tijden.

Gemiddeld vijf berichten per dag en je leeft op dit forum blijkbaar. Een half uur in totaal, soms een uur misschien en ik weet niet meer hoe de buitenwereld werkt. Nee, prima.

Ik zit verder niet op Insta, Snap, Facebook, TikTok of wat dan ook. Jij wel blijkbaar want je hebt tijd om allerlei filmpjes en posts aan te halen. Wie leeft hier dan echt in de digitale wereld? Zo te zien jij.

Fijn he als die bal teruggekaatst wordt? Hou het voortaan bij het onderwerp en kom niet met dit soort argumenten.
 
Ach heel veel taken, maar die taak van vechten en sterven op het slagveld net niet.

Dus wat dat betreft was het toen ook al het idee dat het wel het "leuke gedeelte" van de oorlog moest zijn. Niet dat gewond en dood gaan. Dat is meer een mannen taak 🤔
Dat doet me denken aan dit filmpje:

Waar het op neer komt is dat mannen vanaf jonge leeftijd geconditioneerd worden om te geloven dat ze vervangbaar zijn en dat ze er als persoon niet toe doen, maar dat het hun acties zijn die ertoe doen. Be a man!

Vrouwen worden vanaf jonge leeftijd geconditioneerd om te geloven dat hun gevoelens belangrijk zijn, dat ze zich altijd veilig moeten voelen, dat ze hulp moeten zoeken en dat als het erop aan komt hun leven belangrijker is dan dat van een man.

De dame in het filmpje kan het beter uitleggen dan ik.
 
Dus eigenlijk voel je je gekwetst bedoel je?

Vrouwen worden dag en jaar misbruikt als voorwerp. Ingeruild worden. Hieruit is feminisme geboren, door wantrouwen en misbruik..

En ik zie ook echt wel om me heen dat mannen vaak onvoldoende gewaardeerd worden voor alles wat zij doen.
Maar ja vreemdgaan helpt niet echt mee om die waardering te krijgen.
Pik straf geven aan je eigen vrouw bv helpt ook niet.

En ja nu zijn westerse vrouwen in de positie om financieel zonder man te leven of de man in te ruilen voor een ander.
Alleen meisjes zoeken een man met geld en tadaaa vrouwen die geen goed betaalde baan hebben of onderdanige vrouwen die graag in dienst van zijn.

Wat echt helpt (voor een relatie) is jezelf durven laten zien, in gesprek met elkaar.

Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: Onszelf zijn, geaccepteerd en gewaardeerd worden. En dat is nodig voor een relatie.

Of huw een vrouw uit een andere cultuur waar ze onderdanig zijn.

Probleem opgelost lijkt mij 🥂
 
Laatst bewerkt:
Dus eigenlijk voel je je gekwetst bedoel je?

Vrouwen worden dag en jaar misbruikt als voorwerp. Ingeruild worden. Hieruit is feminisme geboren, door wantrouwen en misbruik..

En ik zie ook echt wel om me heen dat mannen vaak onvoldoende gewaardeerd worden voor alles wat zij doen.
Maar ja vreemdgaan helpt niet echt mee om die waardering te krijgen.
Pik straf geven aan je eigen vrouw bv helpt ook niet.

En ja nu zijn westerse vrouwen in de positie om financieel zonder man te leven of de man in te ruilen voor een ander.

Wat echt helpt (voor een relatie) is jezelf durven laten zien, in gesprek met elkaar.

Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: Onszelf zijn, geaccepteerd en gewaardeerd worden. En dat is nodig voor een relatie.

Of huw een vrouw uit een andere cultuur waar ze onderdanig zijn.

Probleem opgelost lijkt mij 🥂
Ik voel me niet gekwetst, ik heb alleen een bovengemiddelde interesse voor dit onderwerp.

Voor mijn gevoel is het verschil tussen mannen en vrouwen veel meer een 'aangeleerd' iets, en is het meer nurture dan nature.

Als samenleving zijn we dit natuurlijk niet zonder reden gaan aanleren aan mannen en vrouwen, precies om de reden die je beschrijft (vrouwen die misbruikt worden, vermoord worden etc.) dus ik heb er niet echt een waarde oordeel over.

En wat betreft jezelf zijn in een relatie: ik denk dat het beter is voor mannen om hun onzekerheden, zwaktes en dergelijke buiten de relatie met
andere mannen te bespreken.

Ik denk dat een vrouw zich minder aangetrokken voelt tot een man die iedere week validatie nodig heeft van zijn partner. Terwijl dit andersom niet zo'n probleem hoeft te zijn.
 
Of huw een vrouw uit een andere cultuur waar ze onderdanig zijn.
Het is grappig dat in een relatie het woord onderdanig wordt gebruikt.

In een werk omgeving is er iemand de baas of de manager.

Als onderdanig betekent dat je je werkt doet is het voor de uitkomst vaak beter.

Als je ergens wil blijven werken moet je doen wat de baas zegt en afhankelijk van je inbreng krijg je je beloning in de vorm van een salaris.

Als je gewoon doet waar je zin in hebt en niet de taken die bij jou liggen wordt het al snel een zooitje.

Grappig is dan ook dat vrouwen op het werk daar totaal geen probleem mee hebben, maar in een relatie wel.
 
Binnen een relatie met goede hechting, zou je alles met elkaar moeten kunnen bespreken.

Ook dat is feminisme, het betekent gewoon gelijkheid.
Grap is dat dames dus ook naar hun partner horen te luisteren, wensen en gevoelens. Betekend dat ook vrouwen water bij de wijn moeten doen voor hun partner.

Alles bespreken met de vrienden of vriendinnen wordt een geheim cultuur.
Ook krijg je dan wat je op t forum ziet: Geen waardering of vertrouwen in de mening van vrouwen. En in deze setting, de mening van je vriendin of vrouw. Die lijkt me essentieel voor een goede relatie.
Ook andersom krijg je een mannenhaat cultuur bij vrouwen..

Het kan dat een vrouw naarmate ze ouder wordt minder seksueel actief wordt, minder aantrekkelijk.
Maar uiteindelijk wordt een man ook minder seksueel actief, minder knap. Voor zowel man als vrouw is vooral verzorging en jezelf gelukkig voelen van essentieel belang om aantrekkelijk te zijn.
Tuurlijk is er meer dan alleen geld, knapheid en sex binnen een relatie, dat heet liefde.

En als de communicatie goed is, respect en liefde goed zit, dan is er genoeg mogelijk.

Ik heb ook klanten waarvan de vrouw het gewoon weet. Sommige heb ik zelfs ontmoet op plezier reisjes.
Dat is ook modern feminisme.
Maar meisjes waar jij op doelt, die hebben geen idee van feminisme. Die hebben net hun veters leren strikken..
Ik voel me niet gekwetst, ik heb alleen een bovengemiddelde interesse voor dit onderwerp.

Voor mijn gevoel is het verschil tussen mannen en vrouwen veel meer een 'aangeleerd' iets, en is het meer nurture dan nature.

Als samenleving zijn we dit natuurlijk niet zonder reden gaan aanleren aan mannen en vrouwen, precies om de reden die je beschrijft (vrouwen die misbruikt worden, vermoord worden etc.) dus ik heb er niet echt een waarde oordeel over.

En wat betreft jezelf zijn in een relatie: ik denk dat het beter is voor mannen om hun onzekerheden, zwaktes en dergelijke buiten de relatie met
andere mannen te bespreken.

Ik denk dat een vrouw zich minder aangetrokken voelt tot een man die iedere week validatie nodig heeft van zijn partner. Terwijl dit andersom niet zo'n probleem hoeft te zijn.

@GregoriusCumsht daarom maak ik t onderscheid in cultuur. Westerse vrouwen zijn opgevoed met gelijke behandeling maar andere culturen totaal niet. Wegcijferen en alles slikken (ja ook zaad) is daar de norm. En zeer gewaardeerd.
Met een man verwachten ze daar ook geldelijk voor vergoed of verzorgd te worden. Is daar heel normaal.
Een vriendin van mij is moslima geworden omdat ze mega verliefd werd op de behandeling die ze kreeg. Geldelijk was niks te gek, in ruil voor onderdanigheid.
Allah had er niks mee te maken, de prinses treatment wel 😅
Ik hou mijn hart vast als de verliefdheid over is...
 
Laatst bewerkt:
Binnen een relatie met goede hechting, zou je alles met elkaar moeten kunnen bespreken.

Ook dat is feminisme, het betekent gewoon gelijkheid.
Grap is dat dames dus ook naar hun partner horen te luisteren, wensen en gevoelens. Betekend dat ook vrouwen water bij de wijn moeten doen voor hun partner.

Alles bespreken met de vrienden of vriendinnen wordt een geheim cultuur.
Ook krijg je dan wat je op t forum ziet: Geen waardering of vertrouwen in de mening van vrouwen. En in deze setting, de mening van je vriendin of vrouw. Die lijkt me essentieel voor een goede relatie.
Ook andersom krijg je een mannenhaat cultuur bij vrouwen..

Het kan dat een vrouw naarmate ze ouder wordt minder seksueel actief wordt, minder aantrekkelijk.
Maar uiteindelijk wordt een man ook minder seksueel actief, minder knap. Voor zowel man als vrouw is vooral verzorging en jezelf gelukkig voelen van essentieel belang om aantrekkelijk te zijn.
Tuurlijk is er meer dan alleen geld, knapheid en sex binnen een relatie, dat heet liefde.

En als de communicatie goed is, respect en liefde goed zit, dan is er genoeg mogelijk.

Ik heb ook klanten waarvan de vrouw het gewoon weet. Sommige heb ik zelfs ontmoet op plezier reisjes.
Dat is ook modern feminisme.
Maar meisjes waar jij op doelt, die hebben geen idee van feminisme. Die hebben net hun veters leren strikken..


@GregoriusCumsht daarom maak ik t onderscheid in cultuur. Westerse vrouwen zijn opgevoed met gelijke behandeling maar andere culturen totaal niet. Wegcijferen en alles slikken (ja ook zaad) is daar de norm. En zeer gewaardeerd.
Met een man verwachten ze daar ook geldelijk voor vergoed of verzorgd te worden. Is daar heel normaal.
Een vriendin van mij is moslima geworden omdat ze mega verliefd werd op de behandeling die ze kreeg. Geldelijk was niks te gek, in ruil voor onderdanigheid.
Allah had er niks mee te maken, de prinses treatment wel 😅
Ik hou mijn hart vast als de verliefdheid over is...
Ik ben het volledig met je eens, maar ik ben bang dat de samenleving nog niet op dat punt is.

En veel mannen leren in hun eerste relaties vaak op harde manier dat jezelf kwetsbaar opstellen en je onzekerheden uitspreken funest kan zijn voor je relatie en het respect wat je partner voor je heeft.
 
En veel mannen leren in hun eerste relaties vaak op harde manier dat jezelf kwetsbaar opstellen en je onzekerheden uitspreken funest kan zijn voor je relatie en het respect wat je partner voor je heeft.
Waar, maar dan is het sowieso niet de juiste partner voor je, dus is het eigenlijk alleen maar goed als het daarop stuk loopt. Ik weet ook wel dat de ideale relatie niet bestaat, maar als de ander geen oog heeft voor dat soort zaken en denkt dat je altijd maar de stoere zelfverzekerde vent moet zijn, dan is er naar mijn mening al iets mis vanaf de start.
 
Waar, maar dan is het sowieso niet de juiste partner voor je, dus is het eigenlijk alleen maar goed als het daarop stuk loopt. Ik weet ook wel dat de ideale relatie niet bestaat, maar als de ander geen oog heeft voor dat soort zaken en denkt dat je altijd maar de stoere zelfverzekerde vent moet zijn, dan is er naar mijn mening al iets mis vanaf de start.
Mijn eerste relatie eindigde toen ik in een flinke dip terechtkwam door allerlei omstandigheden. Ik was ineens 'niet meer de man waar ze ooit verliefd op werd.' Ze wilde me nog wel steunen, maar alleen als goede vriend. Ze zocht standvastigheid in een man. Ik heb later gemerkt dat dit toch wel voor veel vrouwen opgaat.
 
Waar, maar dan is het sowieso niet de juiste partner voor je, dus is het eigenlijk alleen maar goed als het daarop stuk loopt.
Wat ook waar is dat je pas weet wat je aan iemand hebt als er echte problemen ontstaan.

Bij verschillende werkgevers genoeg "crisis situaties" meegemaakt en toen kwamen de echte helden boven.

Dus als alles goed gaat zijn er genoeg mensen om je heen.


Van mannen wordt dan verwacht dat ze een tandje harder gaan lopen, vrouwen kunnen doen wat ze willen.

Sterker nog als een vrouw veel vriendjes, een abortus en een scheiding heeft gehad is ze een boss bitch die haar eigen leven in handen neemt.

Vroeger was dat een crazy waar je je dick niet instak. Dat hoefde ook niet want er waren nog genoeg dames die wel normaal waren of zoals andere zeggen onderdanig 😉
 
Wat ook waar is dat je pas weet wat je aan iemand hebt als er echte problemen ontstaan.
Dat is helemaal waar. Inderdaad zoals Brood en Vrienten al zongen.
Dat hoefde ook niet want er waren nog genoeg dames die wel normaal waren
Die zijn er nog altijd meer dan genoeg. Het is alleen dat veel mannen niet overweg lijken te kunnen met de gewijzigde machtsverhoudingen tussen de seksen ...
of zoals andere zeggen onderdanig 😉
... waarbij de vrouwen niet meer onderdanig zijn, maar gelijkwaardig. Een knipoog, maar veel mannen willen blijkbaar nog echt onderdanigheid, omdat ze niet weten hoe ze op basis van gelijkwaardigheid een relatie kunnen hebben.
 
Ik weet ook wel dat de ideale relatie niet bestaat, maar als de ander geen oog heeft voor dat soort zaken en denkt dat je altijd maar de stoere zelfverzekerde vent moet zijn, dan is er naar mijn mening al iets mis vanaf de start.
Ik had met mijn inmiddels ex de gewoonte om een ruzie'tje op later moment uit te praten. Herinner me nog heel goed dat er weer eens wat was, waar ze niet voor het eerst hard en heftig naar mij toe op reageerde. Naar goede gewoonte wilde ik daar dag later op terug komen, het heftige emotionele reageren naar mij zat me nog steeds dwars. Kreeg te horen dat ik een "vent moest zijn" en niet moest "janken". Werd niks uitgepraat. Dat moment is voor mij het moment geweest me meer en meer voor haar af te sluiten, en nul komma niets meer qua gevoel te delen. Het heeft vanaf dat moment nog wat jaren geduurd tot onze scheiding. Ben blij gescheiden van haar te zijn en heb nul zin in een nieuwe relatie.
 
Ik vind dat verdrietig te horen maar niet onbekend.
Vrouwen die huilen, depri zijn etc worden ook geacht om op te houden en door te gaan. En worden bedrogen of ad kant gezet, daar is echt niet zoveel verschil in als dat lijkt.

Botox, anticonceptie en Antidepressiva helpt daar enorm bij trouwens, geen emotie meer aanwezig..ook geen sexdrive, gewoon afgevlakt.

Verder valt me op door de toenemende lqtb+ (en nog meer letters geloof ik) dat mannen direct worden weggezet bij deze groep als er emoties aanwezig zijn. En ook om dat te voorkomen maar zoveel mogelijk alles verbijten.

Maar deze westerse samenleving hebben we dus zelf gecreëerd, door geen ruimte te geven om onszelf te kunnen en mogen zijn.
Als je erbij stilstaat toch ronduit belachelijk?!


En als je dus zelf niet eerlijk kan zijn over wie je bent, tsja dan wantrouw je ook anderen om je heen.
Vervolgens vallen de figuren die jouw mening staven het meest op en je cirkel is rond..

Als sekswerker zeg ik weleens als ik iemand al jaren ken, dat ik wellicht de enige ben die alles van hem ziet..en vaak andersom ook.
Niet te verwarren met verliefdheid of romantische liefde. Maar die acceptatie over en weer daar heeft ieder mens wel behoefte aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan