Recensie Heidi, Antwerpen, Schippersstraat 29/3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

High heel

Newbie
9
18/01/22
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
J'ai visité Heidi et c'était incroyable. Pour commencer, elle s'est accrochée à moi en mettant ses beaux seins dans ma bouche.Agréable à lécher et en même temps je lui ai caressé son beau cul en même temps elle m'a branlé et a joué avec mes mamelons. Puis au lit elle a mis son cul sur mon visage langue dedans et dehors puis 69 puis elle a fini sur moi et moi sur ses hontes.
 
Ik zie 'plasseks' staan in bovenstaand recensieformulier. Ik meende nochtans uit goede bron - hèhè - vernomen te hebben dat Heidi niet aan plasseks doet. Weet iemand meer? 't Is wel een knappe griet om dat mee te doen. Iets houdt mij wel al jaren tegen om er eens binnen te gaan. Ze ziet er zo 'passief' uit in haar raam. Don't know ...
 
Ik zie 'plasseks' staan in bovenstaand recensieformulier. Ik meende nochtans uit goede bron - hèhè - vernomen te hebben dat Heidi niet aan plasseks doet. Weet iemand meer? 't Is wel een knappe griet om dat mee te doen. Iets houdt mij wel al jaren tegen om er eens binnen te gaan. Ze ziet er zo 'passief' uit in haar raam. Don't know ...
Deze week nog bij haar geweest. Haar enige extra is beffen. Dus ze doet niet aan plasseks.
Ze was inderdaad heel erg passief. Ze glimlacht niet, ze zegt niet veel ondanks dat haar engels goed is. Je krijgt rap sterk het gevoel dat ze daar dik tegen haar goesting zit.
Bij mij zal het dus bij dat ene keer blijven. Jammer, want het is een erg schone madam.
 
Ik ben er eens bij geweest al heel lang geleden. Nog voor de coronatijd. Sindsdien is zij altijd heel vriendelijk tegen mij. Het is ook een heel mooi meisje vind ik. Op de kamer had ik niet de indruk dat zij tegen haar zin werkt, maar ze is gewoon veel te passief, en je mag ook niet zomaar overal aankomen. Dat ze weinig van zeggen is, klopt ook. Ik heb er al meer mee gesproken als ze in 't passeren eens een kort praatje maakt, dan toen ik er bij op date was.
 
Werkt deze meid nog en paar maanden geleden 3 weken na elkaar was ze steeds niet aanwezig. Ze is voor mij perfect gebouwd mooie borsten ,buik,poep en benen alleen haar gezicht das minder. Maar voor corona en zelfs in het begin als ze om 5 uur konden beginnen was ze zeer vriendelijk kon je een gesprek voeren en duurde de meeste strandjes langer. Maar de laatste keren inderdaad zeer passief en inderdaad tegen haar goesting. Als ze nog werkt ga ik alleen langs om dat lichaam naakt te zien .Tijdens de dag zijn er geen dames die er zo goed uitzien .
 
Heidi was very busy this night.I had a message from her and it was my turn.Always incredible lick pussy ass french kiss and very good sex .Normal i pay a lot of money and i know her since a very longtime and sometimes i am with her for dinner
 
Heidi,is toch het meisje met het rode badpakje met witte bollen?
Ja toch.
Heb haar gisteren niet gezien.
Ik ga graag naar haar,om haar goede service,en ze heeft ook een mooi lichaampje.
Echt top service
 
Heidi voor het eerst bezocht en me als kennismaking een halfuur laten opgeilen met haar mondje en handen. Intussen genieten van het uitzicht. Lekker ding en genoeg initiatief. Je moet haar wel vertellen wat je wilt natuurlijk. Daar komt een vervolg bezoek aan!
 
Heidi al 2 keer gezien maar dat is lang geleden, het was voor de covid. Ze is echt een van de mooiste meisjes die ik in de etalage heb gezien. Ze was aardig en glimlachte elke keer, maar eigenlijk vrij passief en geen sociale tijd. Het was banaal. Ik denk niet dat je veel meer krijgt door een vaste klant te worden.
 
Behalve Hotmaidje en ikzelf zijn er nog meer wandelaars die gelijkaardig over Heidi berichten. Mijn conclusie is dus eerder dat ze allemaal gelijk zullen hebben. Mooi, maar niet de beste seks. Ik ben er trouwens niet vroeger eens 1 keer geweest zoals Hotmaidje schrijft. Ik ben er nog redelijk recent geweest en ook eens terug gegaan, omdat het een knappe is en om te zien of ze misschien de eerste keer een slechte dag had. Wel telkens maar voor 50 euro. En zoals ik schreef: ik ben er geen vaste klant geworden. Ik zal er wel eens vriendelijk goeiendag tegen zeggen.
 
Ben je daar zeker van? Ik zie daar tegenwoordig steeds een redelijk kleine dame met rood (geverfd). Dat lijkt me een heel andere dame.
Zou het ook raar vinden. Wil haar echt eend proberen nu jasmin op reis is, anders vind ik dat nogal vervelend mits ik al jaren vast ga bij Jasmin. Die ook niet mis is, maar Heidi is echt wel heel mooi.
Alleen als ik hier lees, vrees ik voor dezelfde super service als bij Jasmine op 29/1?
Maja reviews zeggen ook niet altijd alles, heb ik al moeten vast stellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan