Recensie Heidi, Antwerpen, Schippersstraat 29/3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heidi is een heel mooie verschijning, ze is inderdaad een heel pak minder getalenteerd en actief dan haar sexy buurvrouw jasmine. Eerlijk is eerlijk.

Ze doet echter wel haar best. Ik denk wel dat ik ze nog een tweede kans ga geven.

Passief? Nja, ...... ik ging eigenlijk voor Jasmine, maar ze was niet vrij. Het is wel een stuk minder.

Wel een vriendelijk meisje en zeker geen slecht gevoel erbij gehad.
Een klik vond ik wel niet dat die er echt al was. Toch zeker niet zoals bij de buurvrouw altijd het geval was.

Het is er ook niet meer zoals vroeger, het lijkt echt wel of alles vroeger beter was.

Iemand goed vinden, is een pak moeilijker geworden.

Ik denk dan vooral aan privéhuis burlesque in Brasschaat of DOX, enz.....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdagvond heidie gedaan. Ze leek op een victoria secret model. Normaal houd ik niet van mager maar ze sprak me aan met haar sprankelde ogen
Mooie dame op zich niet te dun.
Ze begon te pijpen maar dat vond ik persoonlijk te eentonig. Was heel rustig. Daarna reverse cowgirl geneukt ze doet maar 1 positie voor de prijs van 50 euro. Was wel me geld waard maar heb betere dames gehad in skw. Opzich wel mooie lichaam en geen on-effenheden.

Herhalingsvatbaarheid 60%
 
Zaterdagvond heidie gedaan. Ze leek op een victoria secret model. Normaal houd ik niet van mager maar ze sprak me aan met haar sprankelde ogen
Mooie dame op zich niet te dun.
Ze begon te pijpen maar dat vond ik persoonlijk te eentonig. Was heel rustig. Daarna reverse cowgirl geneukt ze doet maar 1 positie voor de prijs van 50 euro. Was wel me geld waard maar heb betere dames gehad in skw. Opzich wel mooie lichaam en geen on-effenheden.

Herhalingsvatbaarheid 60%
Das al zeker 15 jaar geleden dat een dame maar 1 standje toeliet ik zou is moeten zien of het bij mij ook is ik ken haar al sinds 2018
 
Kan ze toch per klant zelf bepalen, meiden hebben vaak geen vaste regels die op iedere klant van toepassing zijn hoor.
De reden dat het bij mij zolang geleden is omdat ik het vraag en als ze zeggen 50 euro voor 15 min en 1 standje dan zet ik mijn wandeling verder en heeft het geen zin om er meer uit te krijgen
het kan ook dat ze iets heeft van 1 keer en nooit meer na deze keer kom je er niet meer in zij beslist inderdaad zelf
 
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pluspunten:
-geen klokkijkster, integendeel.
-heel lief als je ze beter kent.
-qua smaak afhankelijk maar persoonlijk toch bij de mooiste dames in het skw.
-fotomodel type

Minpunten:
-iets te passief
-te lief
-iets te weinig initiatief
-iets te professioneel ingesteld, laat iets te weinig toe. Want op sommige vlakken is ze echt chill.

Ik ga me desondanks toch aan een recensie wagen.
Ik denk dat ik zelfs langer dan een uur binnen was, ze was heel relaxed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan