Recensie Helena, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjakievandehoek

Stamgast
372
29/11/21
2.831
18
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/helena-sensual-companion-available-for-private-moments.html
Totale kosten (in euro)
150

Net terug van deze Griekse schoonheid. Na wat mindere ervaring met "hi bb" meiden contact gehad met deze meid. Contact via WhatsApp verliep zeer vlot, zelfs met wat grapjes tussendoor. De dame ontvangt in de bekende building in de Jodenbuurt in Antwerpen. Kale studio met enkel bed. Helena deed open in slipje en bh en terwijl ik me van mijn kleren mocht ontdoen ging zij naakt op de rand van het bed zitten wachten. Prachtig figuur, mooie borsten en een mooie volle kont. Eerst wat voorzichtig tz waarna me ze een lekkere pijpbeurt gaf en gelijk op met ging zitten en lekker op en neer bewoog. Daarna haar lekker tijdje gebeft waardoor haar kutje nog natter werd. Even doggy en daarna haar zijdelings langs achter waar ik lekker mocht doorstoten tot ik haar kutje mocht vol schieten. Daarna niet buiten gewerkt maar nog lekker knuffelen en wat napraten. Een lekker half uurtje, mij ziet ze zeker terug in 2026.

Terug
Bovenaan Onderaan