Recensie Helena, Tielt/Nieuwpoort 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thibault007

Wandelaar
61
13/01/22
37
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anatuurlijke-vibes.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje terug haar opgezocht. Is in een landelijke woning ( 3 huizen, waarvan zij in de middelste ontvangt), privé oprit in de tuin. toen ik er aankwam dacht ik, ik ben verkeerd, dit is een bouwval, hier woont toch niemand, er stond wel 1 auto aan de zijkant. Ik weer weg, kreeg telefoon van waar blijf je, legde het haar uit en ja ik was wel juist, ze vroeg terug te keren wat ik ook deed. Daar stond me een dame op te wachten met mooie boezem. Ik sprak er haar over aan over die rommel ed, maar boven is het proper, ik mee de trap op en daar was het "netter", matras op de grond enkel fitnesstoestellen. Geen risico dacht ik door een halfuurtje te nemen. Man wat kan die diep tongzoenen, kledij helpen uit doen, naturelle grote boezem. alles dik in orde totdat ik tss haar benen afzakte, wat een luchtje, goesting direct over. Haar uitgelegd wat er was, ja neuk mij dan alleen maar. Geen wasje vooraf. 1x maar geen 2x
 
Was het dan zo erg? Bood ze dan geen wasje aan voor haar en voor u? Ze kon met uw opmerking leven en deed gewoon verder? Raar toch? Wat mij ook verbaasd is dat jij mollig vermeld, terwijl ze op haar foto's best normaal lijkt. Of zijn haar foto's oud of nep? En wat over haar gezicht en gebit gezegd dan. Was dat dan wel ok om diep te tongzoenen? Veel vragen komen bij me op. Vooral omdat ik haar ook opgemerkt had op redlights en al aan het uitkijken was om af te spreken als ik in de beurt was. Thanks voor jou antwoord Thibault007
 
ja ik neem ook altijd douche vooraf. Maar als de dame zelf niet verzorgd is, is het niet leuk natuurlijk. Is haar gezicht aantrekkelijk of eerder een doordeweekse vrouw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/helena-100-genot.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Helena is een vriendelijke dame die ontvangt in Nieuwpoort-stad. De aspraak verliep heel vlot,maar had toch wat twijfels omdat er geen foto's van haar gezicht staan op RL.
Toen ze de deur open deed viel het wel mee, gewoon women next door. Na het financiele naar de kamer en tijdens het uitkleden wat social time. Eens op het bed begon ze dadelijk te tong zoenen,wel enkel met het puntje van de tong, en kon ik haar lichaam verkennen. Ze genoot er van toen ik haar tepels zuigde en met haar clit speelde,werd heel nat. Ze begon dan al zoenend en likkend mijn lichaam te verkennen zo naar onder en pijpte mij zc. Het pijpen was niet wow maar het ging wel. Na enige tijd het rubbertje er over en zij op mij. Ze wreef met haar clit tegen mijn buik en begon te kreunen( fake?) en dan ging ze wild op en neer. Ze vroeg mij om haar in doggy te nemen want dit vond ze zalig,dit moest ze geen twee keer vragen en heb haar dan afgewerkt langs achter.
Wat ik wel merkte is,als ik haar langs achter neukte dat er soms wel een geurtje vrij kwam.
Alles bij al viel het goed mee,maar ik zal wel eens terug gaan als de nood te groot is en de prijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan